شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » هفتاد درصد از مدیران احمدی نژاد در لرستان همچنان مدیریت می کنند

photo_2017-02-26_14-33-45

رئیس حزب اتحاد ملت منطقه لرستان گفت: در استان لرستان هفتاد درصد از مدیران احمدی نژاد در دولت فعلی نیز همچنان مدیریت می کنند. به گزارش بلوطستان علی تیموری با بیان این مطلب در دومین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی افزود: یکی از نقاط ضعف دولت تدبیر و امید که مورد انتقاد حامیان اصلاح طلب قرار دارد حضور مدیران ضعیف در دولت یازدهم است که بیشینه شان از پای مردانِ دولت احمدی نژاد بوده و در آن دولت مناصب کلیدی مدیریتی را تجربه نموده اند اما با این حال و در دولت دکتر روحانی همچنان بر مسند مدیریت باقی مانده اند.

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۷۰ درصد مدیران استان، از دوران احمدی نژاد به جا مانده و از یک طرف با عملکرد به غایت ضعیف خود و از طرف دیگر با کارشکنی در مسیر حرکت رو به جلوی دولت، زمینه ی نارضایتی عمیق مردم را از وضع موجود فراهم آورده اند.

تیموری گفت: مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اصولگرایان شناخته شده ی مخالف دولت است که با وجود تعلق خاطر به سرسخت ترین طیف مخالفان دولت اما همچنان بر یکی از مهم ترین مجموعه های دولت در لرستان حکم می راند و نه تنها به سیاست های دولت کاملا بی اعتناست که درست در خلاف جهت این سیاست ها حرکت می کند.

Image result for ‫رئیس انجمن اسلامی معلمان لرستان‬‎

رئیس حزب اتحاد ملت منطقه لرستان گفت: دیگر مجموعه ی پرحرف و حدیث در لرستان ا شبکه ی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و در شرایطی که در کابینه و پس از وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت موفق ترین عملکرد را داشته اما در استان لرستان و بر اساس شاخص ها، حتا نسبت به دوران احمدی نژاد پسرفت داشته ایم.

وی افزود: استفاده از نیروهای خوش فکر اصلاح طلب در رده های مدیریتی مختلف می تواند هم تراز کارآمدی مدیران استان و متعاقباً رضایتمندی مردم را افزایش داده و البته زمینه ساز رشد آرا رییس جمهور روحانی شود.

تیموری گفت: با وجود عملکرد مناسب استاندار اما وجود برخی نیروهای ضعیف در بدنه ی هیات دولت سبب شده تا نیروهای هوادار دولت در لرستان در انزوا باقی بمانند.

 
 

  1. مردآزما

    جناب تیموری خیلی تند نروید، استاندار مدیر احمدی نژادی است، مهندس ترکان، نعمت زاده زمان احمدی نژاد در وزارت نفت بودند. خود جناب روحانی هم در مقطعی (دبیر شورای امنیت ملی) مدیر احمدی نژاد بودند.

  2. همراهان وحامیان دکتر روحانی-نورآباد

    صد حیف صد افسوس که عده ای باتمام توان در آن شرایط سخت امنیتی انتخابات سال ۹۲ همه چیز به جان دل پذیرا وخریدار شدند وهم اکنون نیز به صدقه سری استاندار محترم کوشه گیر ونا محرم اداره شده اند حتی خیلی بدتر از زمان احمدی نژاد پدیده هزاره سوم در رنج وملامت دیگران می باشند نمو نه ازطهر من الشمس آن انتصابات صفی خانی نیروی محافظه کار وقدرت طلب وانحصارگر در اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دلفان با رویکرد اصول گرایی با مشی وسیاست جبهه پایداری موجی از دلخوری ونارصایتی در میان حامیان دولت تدبیر ایجاد نموده است وکسی هم تا کنون پاسخگو نبوده وهمین امر به سهم خود باعث دلسری کنشگران حامی دولت ودراینده ریرش آرای دکتر روحانی را رقم خواهد زدوعملکرد حزب های اصلاح طلب جهت دفاع از این عزیزان تعریفی نییت سوری وبی نتیجه.

  3. مجید میر زائی الحسینی -دورود

    خدا می داند صفی خانی سازمان صنعت ،معدن استان هیچ گونه سنخیتی با دولت دکتر روحانی نداشته وندارد اما متا سفانه از لابی گری وفامیل بازی استفاده کرد و وارد این سازمان شد هم از طریق برادرش در سازمان برنامه وبودجه کشور وهم از طریق استانداری ودر عوض انتصابات ایشان مشی احمدی نژادی می باشد خدا نسازد وعفو نکند کسانی که با رای مردم تجارت می کنند که عا قبتش بیزاری مردم از اصلاح طلبان بی خبر از همه چیز و دولت تدبیر وامید.

  4. اصلاح طلب -امیر شیری به اتفاق کنشگران همراه-ازنا

    انتظار به حق و فراگیراصلاح طلبان واقعی وحامیان پرو پا قرص دکتر روحانی از اایشان این است که کج د هنی وطلم مضاعف صفی خانی در استان لرستان نسبت به حامیان دولت ضایع کننده و مورد بی توجهی مسوولین ارشد استان قرار گرفته که بدون شک باعث دلخوری و بدبینی حامیان دولت شده است ماهاست که بر کناری ایشان زبان زد همگان می باشد و لکن منافع طلبان و معا مله گران واسطه شده وازاین پروسه مهم جلو گیری می کنند به همین منظور خواهان بر کناری سریع ایشان می باشیم.

  5. سیاست

    اینگونه اظهار نظر کردن را در اصطلاح سیاسی “فرار به جلو” می گویند.
    شاخص ترین مدیر احمدی نژادی همان استاندار محترم مورد وثوق حصرتعالی می باشد و همچنین برخی معاونین ایشان و مدیران مورد حمایت “سالیز”.
    مانا باشید، این را عرض کردم تا مردم را عاقل فرض کنید.

  6. شهروند پلدختری

    استاندار آرام وخاموش وبا لبخند کار خودش را کرد همین صفی خانی محافظه کار دست نشانده وانتخاب شده استاندار می باشد اما مثلی معروف هست با الاخره زمستان می رود ……….فردا پس فردا انتخاباتی در راه است دیگران زحمتش می کشند صفی خانی امثال صفی خانی بهره اش را می برند .

  7. حمزه قبادی

    حزب ،منظور همان چپ وراست قدیم است بامحوریت ول…….!!!؟

  8. محسن یوسفوند -سلسله

    بودن شک امروز وفردا کردن بر کناری ص خ توسط مسولین مربوطه لکنه ننگی خواهد بود که آثار متعفن ولابی گری وپارتی بازیهای پشت پرده اش از تابلوی مدیریت استان آن هم دولتی که با جمله با مسمی تدبیر وامید روی کار آمده پاک نخواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان