شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کشف ۱۶۱محموله قاچاق کالا در سالجاری

photo_2017-02-27_23-19-14
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ۱۶۱محموله قاچاق کالااز ابتدای سالجاری تا کنون از سوی نیزوی انتظامی پلدختر کشف شده است.سرهنگ صفر عبدالوند صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ارزش کالای کشف شده قاچاق به میزان ۸۰میلیارد و ۸۶۴میلیون و ۲۲۰هزار ریال بوده است.عبدالوند گفت: ۱۹۱نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل محاکم قضایی شده اند.وی افزود: همچنین در سالجاری ۷۴۷تن برنج خارجی در سالجاری کشف و ضبط شده است.
وی ادامه داد: اخبار ورودی سیستم ۱۱۰پلدختر به میزان ۲۵هزار و ۷۵۴مورد بوده که این میزان در سال گذشته ۱۲هزار و ۶۵۹مورد بوده و این امر نشان می دهد مردم به پلیس و مشاوره با آن اعتماد دارند. وی گفت : در این خصوص تماس های مردمی ۱۰۳درصد افزایش پیدا کرده است.
وی از اجرای ۹۲طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی پلدختر خبر داد و گفت: ۳۴۸طرح پاکسازی مناطق آلوده مواد مخدر و توقیف موتور سیکلت های متخلف اجرا شده و همچنین ۸۳۴نفر معتاد دسستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته رشدی ۲۶درصدی را نشان می دهد.
سرهنگ عبدالوند گفت: سه باند سرقت احشام دستگیر و توسط نیروی انتظامی در بهمن ماه سالجاری متلاشی شده است.وی فزود: در سالجاری ۷باند توزیع مواد مخدر را متلاشی کرده ایم و در این خصوص ۲۳۷کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۱۱۵نفر دستگیر شده اند.

photo_2017-02-27_23-19-01
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۶۷درصد افزایش را نشان می دهد.وی ادامه داد: نزاع دسته جمعی نسبت به سال گذشته ۳۹درصد کاهش داشته است که نشان دهنده حضور مستمر پلیس در سطح جامعه و بالا رفتن فرهنگ مردم این شهرستان است.
وی از اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی در آستانه نوروز در شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ در شهرستان پلدختر اجرایی می شود.
سرهنگ عبدالوند بیان کرد : در طرح نوروزی نیروی انتظامی چهار اکیپ در مناطق معمولان، بابازید، پارک شهر و آزاد راه پل زال برای راهنمایی مسافران و تامین امنیت آنها به کارگیری خواهند شد.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: به منظور تامین امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت و جرم در این ایام تعداد نیروهای تخصصی، ستادی، کلانتری و پاسگاه ها و گشت های پیاده موتوری و خودرویی نیروی انتظامی در این شهرستان افزایش می یابند.
سرهنگ عبدالوند گفت: این طرح در مسیر راه های مواصلاتی، جاده های فرعی و اصلی درون شهری پلدختر و معمولان، روستاها، تفریحگاه ها و زیارت گاه ها در راستای ایجاد امنیت برای مردم و مسافران اجرا می شود.
وی افزود: با توجه به مسافرت مردم در ایام نوروز از مراجع قضایی درخواست می شود که از هرگونه مرخصی به سارقان زندانی در این ایام جلوگیری کنند.
فرمانده انتظامی پلدختر اضافه کرد: مردم در ایام نوروز با رعایت نکات و دستورات پلیس از لوازم خودرو، موتورسیکلت، اثاثیه منزل و وسایل شخصی خود به گونه ای حفظ کنند که مورد سرقت قرار نگیرند.
وی گفت: شهروندانی که قصد مسافرت در نوروز را دارند باید حفاظ و کلیدها را مورد بررسی قرار داده و از نگهداری لوازم قیمتی مانند پول و جواهرات در منزل خودداری کنند.
عبدالوند افزود: اگر کسی از وجود سارق سابقه دار در محل خود خبر دارد و یا موارد مشکوکی مشاهده کرد در اسرع وقت برای پیشگیری از سرقت به پاسگاه محل زندگی خود اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: مردم قبل از رفتن به مسافرت به فامیل امین و یا همسایه مورد اعتماد خود برای سرکشی به منزل اطلاع داده و وی را در جریان مسافرت خود قرار دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان