شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » جاسازی کالای قاچاق به جای مسافر در اتوبوس

 
 
photo_2017-03-02_02-16-41
 

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: یک محموله آب میوه، مواد نیرو زاد و صابون قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در آزادراه خرم- زال  کشف و ضبط شد.به گزارش بلوطستان ظهر چهارشنبه سرهنگ صفر عبدالوند در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این محموله در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال اقتصاد مقاومتی از طریق کنترل مبادی ورودی شهرستان پلدختر توسط مامورین انتظامی کشف شده است. وی ادامه داد: برای تقویت تولید داخلی و حمایت از آن در سال اقتصاد مقاومتی  برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز به طور مستمر در دستور کار نیروی انتظامی پلدختر قرار گرفته و از ابتدای سال تا کنون ۱۷۰محموله قاچاق کالا کشف و ضبط شده است.

photo_2017-03-02_02-16-19

وی گفت: این اتوبوس محموله قاچاق را به جای مسافر در اتوبوس روی صندلی ها و صندوق خود جاسازی کرده بود. سرهنگ عبدالوند تصریح کرد: ۲۳ هزار و ۶۹ قوطی آب میوه و مواد نیروزا و ۱۹ هزار و ۸۷۹ عدد قالب صابون به صورت قاچاق در اتوبوس جاسازی شده و قرار بود این محموله قاچاق کالا  به تهران منتقل شود.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت:  در این رابطه سه نفر به همراه خودروی توقیفی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان