شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » «هنارس» به فریاد «بلوطستان» رسید

پیش از ظهر و بعدازظهر امروز، سازمان مردم نهاد هنارس با همکاری و مشارکت احاد مردم و شرکت جهان پخش کاسیت و  سازمان مردم نهاد آوای باران و جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان کوهدشت در منطقه حفاظت شده داوود رشید مبادرت به کاشت تعداد ۲۵۰۰ اصله انواع درختان کاج و سرو و بلوط دو و سه ساله  نمود، به گزارش بلوطستان دبیر سازمان مردم‌نهاد هنارس گفت: در اجرای فرمایشات  مقام معظم رهبری و مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت مراقبت از محیط زیست و مشارکت، همکاری، مسئولیت‌پذیری افراد، گروهها و سازمان های مردم نهاد برای استیفای حق توسعه و عمران، حق برخورداری از محیط زیست سالم و نفی خشونت بر علیه طبیعت و نظر به حقوق و تکالیف شهروندی و منافع عمومی اقدام به این کار نمود و برای نگهداری و آبیاری برابر درختان کاشته شده هماهنگی با مدیریت منابع طبیعی شهرستان و همکاری سازمان مردم نهاد هنارس اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت، وی از حضور تک تک همشهریان عزیز کمال تشکر را داشت.
به گزارش بلوطستان، بعد از اتمام درختکاری تمامی سطح منطقه از هر گونه اشغالی پاک سازی شد و اشغال‌های سطح منطقه به دپوی زباله شهرستان انتقال یافت. تصاویری از فعالیت امروز این سازمان مردم‌نهاد در زیر می آید.


 

  1. حسابدار

    بسیار بسیار سپاسگذاریم سازمان هنارس
    شما واقعا ب داد بلوطستان رسیدید

  2. خرم ابادی

    البته کاری خوبی هست ولی کاشت درخت کاج خودش عامل اتش سوزی میشه در فصل گرم کاش همان درخت بلوط میکاشتند یا بوته های گون که اکوسیستم منطقه هم دست نخورده بمونه حتی میشه درخچه های گیاهان دارویی یا بادام بکارن که میشه ازشون بهره برداری اقتصادی کرد. به هرحال کار بسیار عالی و زیبایی بود. امیدوارم مستمر باشه و بقیه شهرهای استان شیفت پیدا کنه. این سازمان های مردم نهاد حافظ مخیط زیست

  3. رضایی فرد

    سلام صبح بخیر
    از لطف و عنایت شما و دست اندرکاران بلوطستان سپاسگزاریم حمایت شما عزیزان پشت گرمی و دلگرمی را برای ما به ارمغان می آورد ای کاش همه مثل شما فکر می کنند درود خدا برشما و دعای خیر طبیعت همراهتان.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان