شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پرداخت مطالبات معوقه کارگران پارسیلون حداکثرتا۱۰روز آینده

photo_2017-02-08_01-55-37
 

درخصوص کارگران پارسیلون متاسفانه پس از گذشت ماه های متمادی و وعده های مسئولان مبنی بر پرداخت مطالبات کاگران پارسیلون هنوز این مطالبات پرداخت نشده است.
با وجود اینکه کارگران این واحد تولیدی بارها و بارها در مقابل استانداری و دادگستری نیز تجمع کرده اند تا کنون شاهد پرداخت مطالبات آن ها نیستیم.چندین روز به پایان سال ٩۵ باقی نمانده و همچنین کارگران پارسیلون و خانواده هایشان چشم انتظار پرداخت بخشی از مطالبات به حق خود بوده تا آن ها نیز هم چون بسیاری از مردم عادی بتوانند برای فرزندان خود خرید کنند.
با وجود تمامی این موارد انتظار أفکار عمومی لرستان پرداخت مطالبات کارگران پارسیلون بوده و نباید هیچ گونه مانعی باعث دلسردی این قشر زحمت کش شود. کارگران پارسیلون با مشکل شدید معیشتی روبروه شده و راهی برای نجات خود نیز ندارند و تنها انتظار آن ها تعیین و تکلیف وضعیت کنونی و پرداخت مطالباتشان است .
استاندار لرستان در گفت و گو با خبرنگار روزنامه اسرار درباره این موضوع گفت: یک اختلاف نظر بین پارسیلون و بازرسی وجود دارد که حکم پارسیلون اداری می باشد اما بازرسی به یک حکم قضائی نیاز دارد.
وی ادامه داد: یک جلسه در تهران دارین خصوص برگزار شده و فردا معاون بازرسی کل کشور برای حل این مشکل به لرستان می آید.هوشنگ بازوند اضافه کرد: تا پایان سال جاری این مشکل باید حل و برطرف شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان