شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اعلام آمادگی چهار چهره دیگر برای حضور در انتخابات

کاندیداهای شورای شهر

در فاصله کمتر از ده روز تا آغاز رسمی ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره شورای شهر و روستا ،تب انتخابات پلدختر را فرا گرفته است. به گزارش بلوطستان با نزدیک شدن به زمان ثبت نام داوطلبان ،چهره های جدیدتری برای حضور در انتخابات شورای شهر پلدختر اعلام آمادگی کرده اند.
در جدید ترین تحولات انتخاباتی در فاصله کمتر از ده روز تا شروع رسمی ثبت نام داوطلبان چند چهره دیگر برای این انتخابات اعلام امادگی کرده اند که در بین این افراد نام چهره های چون حسن اسدی ،کوروش حاجی پور ،فرزاد حیدری و فاطمه رشید نیا به چشم می خورد.
حسن اسدی از افرادی که برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده دارای کارشناسی ارشد علوم اجتماعی و۳۰سال سابقه ی تدریس در مدارس پلدختر را دارد. او پسرعموی علی محمد اسدی از چهره های سیاسی اصلاح طلب است که پیش از این او قرار بود برای انتخابات ثبت نام کند امابا ورود حسن اسدی کاندیداتوری علی محمد اسدی احتمالا منتفی به نظر می رسد.
کوروش حاجی پور دیگر داوطلب انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در پلدختر است . او هم اینک کارمند شبکه بهداشت و درمان است و پیش از این نیز اخباری در خصوص کاندیداتوری اش به گوش می رسید که برخی این خبرها را بی پایه می دانستند اما او نیز برای حضور مجدد در انتخابات شورای شهر در پلدختر تصمیم خود را قطعی کرده است. حاجی پور در انتخابات گذشته شورای شهر نیز کاندید بود که موفق به حضور در شورای شهر نشد.
فرزاد حیدری دیگر چهره جوان است که برای حضور در انتخابات شورای شهر تصمیم خود را قطعی کرده است. حیدری هم پیش از این برای انتخابات شورای شهر اعلام آمادگی کرده بود که در برخی تصمیمات مشورتی ظاهرآ عزمی برای حضور در انتخابات نداشته و اخباری مبنی بر انصرافش از حضور در انتخابات به گوش می رسید اما وی با تایید حضورش در انتخابات به بلوطستان گفت: “برای حضور تصمیم قطعی گرفته ام و در او روزهای آینده فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز خواهم کرد”.
فاطمه رشید نیا نیز به عنوان سومین بانوی داوطلب انتخابات شورای شهر پلدختر نام خود را مطرح کرده است.وی کارشناس مهندسی معماری است که در مقطع کارشناسی ارشد نیز دارای مدرک تحصیلی مدیریت وبرنامه ریزی شهری بوده و عزم خود را برای حضور در انتخابات جزم کرده است.در اوایل هفته گذشته نیز ه چهره دیگر نیز به جمع کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در پلدختر پیوسته بودند.
محمدسعیدی فر فززند شهید کریم سعیدی فر یکی از این سه چهره جدید بود که برای انتخابات اعلام آمادگی کرده است.وی کارمند امورآب پلدختر است و هم اینک بعنوان معاون امور آب و دانشجوی حقوق و جزا در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل است.
علی امیدی دیگر کاندیدای جوان بودکه برای انتخابات شورای شهر اعلام آمادگی کرد..او نیز کارشناس ارشد حسابداری است و بعنوان مدرس دانشگاه تدریس می کند.کاویان حقی پور ه نیز دیگر کاندیدای جدید بود که هفته گذشته تصمیم خود را برای حضور در انتخابات قطعی کرده بود.
پیش از این نیز چهره های دیگری برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند. دم حضور دو عضو فعلی شورای اسلامی شهر پلدختر قطعی شده و با انتشار بیانیه روزه نیازی مبنی بر عدم حضور در انتخابات و همچنین انتصاب شهاب محمودی بعنوان مدیر آبفای پلدختر این دو عضو فعلی شورای شهر پلدختر در انتخابات آتی قطعآ حضور نخواهند داشت.
علاوه براین نادعلی نعمت پور دیگر عضو شورای شهر نیز تاکنون کاندیداتوری خود را قطعی نکرده و گرچه شایعاتی مبنی بر احتمال عدم حضورش در انتخابات مطرح است اما به نظر می رسد او نیز در روزهای آتی فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز و در روزهای ثبت نام رسمی داوطلبان رسمآبرای چهارمین دوره متوالی خود ر ا در معرض رای مردم قرار خواهد داد.نعمت پور در دو دوره گذشته به ترتیب در جایگاههای پنجم و هفتم انتخابات شورای شهر قرار گرفته و به سختی و با اختلاف های بسیار نزدیک نسبت به نفر علی البدل به شورای شهر راه یافته است.او در دوره سوم پس از پیروزی به فاصله کمتر از سی رای نسبت به عجم”محسن ” شرفی به شو را راه یافت و در دوره چهارم هم سه هزار و ۴۳۷رای کسب کرده و تنها با۲۲رای بیشتر از تیمور فریدونی وارد شورای شهر شد.
رکوردار حضور در انتخابات شورای شهر نورالدین پورنصیر است او که از زمستان ۱۳۷۷تا کنون در چهار دوره متوالی انتخابات شورای شهر حضور داشته و به ترتیب در دوره اول و دوم در جایگاه اول ، دوره سوم در جایگاه دوم و دوره چهارم در جایگاه پنجم انتخابات قرار گرفته و رکوردار عضویت در شورای شهر نیز محسوب می شود این بار به نظر می رسد به مانند دوره پیشین کار سختی در پیش داشته باشد.
پورنصیر که در دوره گذشته با کسب سه هزار و ۷۱۷رای در جایگاه پنجم قرار گرفته بود ،یکشنبه هفته جاری در نشست هم اندیشی طایفه اش با رآی منتخبین این نشست در جایگاه چهارم بعد از سه کاندیدای دیگر منتسب به این طایفه قرار گرفته است. برخی حضور او در انتخابات را بواسطه آن نشست منتفی می دانستند اما اخبار موثق حکایت از نامزدی او برای پنجمین بار متوالی داشته و او نیز قطعآ در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد.
نورالدین پورنصیر امیدوارانه به انتخابات شورای شهر بازگشته و برخی این بازگشت او را بی توجه به رای درون طایفه ایی نشانه هایی از عزم و اعتماد به نفس بالای او از موفقیت در انتخابات قلمداد کرده و اعتقاد دارند رای او برای پنجمین بار متوالی هم می تواند وی را راهی شورای شهر کند و در مقابل هم برخی دیگر معتقدند او در مواجهه با چهره های جدید و همچنین خواست مردم مبنی بر تغییر کاری دشوار خواهد داشت و نمی تواند پنجمین پیروزی پیاپی اش را رقم بزند. او اینک شیخ شوراهای استان لرستان و پلدختر است و بواسطه حضور ۱۸ساله اش در شورای شهر قدیمی ترین عضو شوراهای استان لرستان محسوب می شود.نورالدین پورنصیر هم اینک عضو تشکل سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پلدختر است.
مرتضی رفیعی دیگر عضو باسابقه شورای شهر است که در چهار دوره اخیر در ادوار دوم و چهارم در شورای شهر حضور داشته و در دوره سوم نیز در بین اعضای علی البدل شورای شهر قرار گرفت او نیز هز چند در روزهای اخیر اخباری مبنی بر عدم حضورش در انتخابات شنیده می شود اما به نظر می رسددر انتخابات دوره پنجم شورای شهر پلدخترحضور پیدا خواهد کرد. رفیعی در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر ۴هزار و ۱۷رای کسب کرده و تنها ۱۷رای کمتر از روزه نیازی کسب کرده و در جایگاه سوم قرار گرفت.
روح اله عالی پور نیز که در دوره گذشته سه هزار و ۵۴۱رای کسب کرده و با نفر علی البدل تنها۱۲۶رای اختلاف داشته و در جایگاه ششم قرار گرفت برای دوره پنجم در زمره کاندیداهای این انتخابات قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد برای دومین دوره متوالی ثبت نام خواهد کرد.
ماندآنا آکسونیان تنها عضو زن شورای شهر پلدختر که نایب رئیسی شورای استان را هم بر عهده دارد نیز کاندیداتوری خود را در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر پلدختر قطعی کرده است . او در دوره چهارم ۴هزار و ۷۱۳رای کسب کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت. او در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر سه خانم دیگر را نیز در کنار خود می بیند و باید برای حضور در شورای شهر آینده با آنها و دیگر رقبای احتمالی رقابت کند.
نورالدین محمدی زاده که در بین سیاسیون اصلاح طلب نامی شناخته شده است نیز کاندیداتوری اش قطعی به نظر می رسد او به همراه غلامرضا نصیری معاون توسعه و منابع انسانی آموزش و پرورش پلدختر و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی گرایش اقلیم شناسی در برنامه ریزی محیطی دیگر نامزد انتخابات شورای شهر و ماندآنا آکسونیان عضو فعلی شورای شهر سه عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پلدختر هستند. علاوه بر این سه نفر محمد مرادی عضو حزب ندای ایرانیان شاخه لرستان و مسلم فاضلی عضو حزب مردم سالاری در زمره چهره های حزبی بوده که در تشکل های سیاسی اصلاح طلب پلدختر عضویت دارند و از کاندیداهایی هستند که برای انتخابات اعلام آمادگی کرده اند.
مجتبی چراغی معاون اداره ارشاد اسلامی پلدختر ،شهرام عزیزی کارشناس مشارکت های آموزش و پرورش پلدختر و نایب رئیس هیات فوتبال این شهرستان،انوش میران پور کارمند اداره برق پلدختر ، افشار پیری وکیل پایه یک دادگستری ، علی پورجمشید کارمند اداره ثبت و اسناد پلدختر،علی حسنوند کارشناس ارشد عمران و مدیر پروزه های عمرانی ، فضل اله بابایی عضو کانون مداحان پلدختر ، امین زینی وند ،جمشید جمشیدی، امین عبادی فر”پاپی زاده ” کارمند دانشگاه دولتی پلدختر،رحیم محمودی مدیر یکی از شعب بیمه پلدختر ، فهیمه عینی پور،علی گنجی فرهنگی و فرشاد فروغی دانشجوی دکترای علوم سیاسی و عضو ارشد انجمن اقتصاد ،مدیریت شهری و شهرسازی ایران و امین زینی وند نیز نامزدی خود را در انتخابات آتی شورای شهر اعلام کرده اند. نادر عزیزی از فرهنگیان پلدختر ، ایوب اسدی و مهدی زینی وند و مصطفی ایمانی کارشناس ارشد عمران ، کارمند آب وفاضلاب روستایی پلدختر هم اخباری مبنی بر نامزدی شان در انتخابات به گوش می رسد و آنها نیز برای حضور در انتخابات تصمیم قطعی گرفته اند.
رویا محمودی دیگر نامزد انتخابات اتی به شمار می رود. وی برادر زاده شهاب محمودی عضو فعلی شورای شهر است و هم اینک رئیس یکی از حوزه های زیرمجموعه اداره صنعت ،معدن و تجارت پلدختر است.علاوه بر این کاندیداهای حضور دو چهره دیگر نیز در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر قطعی شده است. علی ایمانی از نیروهای بازنشسته نیروی انتظامی که در کارنامه کاری اش فعالیت در حوزه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و فرماندهی پاسگاه انتظامی معمولان دیده می شود برای انتخابات آتی اعلام نامزدی کرده است.حسن داودی نیز که در دوره گذشته نیز در انتخابات شورای شهر پلدختر نامزد شده بود برای دومین بار متوالی نامزدی اش قطعی شده است. او در انتخابات سال ۹۲هزار و ۸۶۶رای کسب کرد.
علی محمداسدی از فعالان سیاسی پلدختر در گفتگو با بلوطستان گفت: برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در پلدختر تصمیم قطعی گرفته ام.وی افزود:در خبری که بلوطستات منتشر کرده بود احتمال کاندیداتوری ام را منتفی عنوان کرده بود اما بعد از نشست ها و رایزنی هایی که با فعالان سیاسی و نزدیکان کرده ام نظر آنها متفق این بود که بنده به طور قطعی در انتخابات حضور پیدا کنم.
اسدی گفت: در یکی از نشست ها که حامیان اصلاح طلب نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند تصمیم گیری شده که اینجانب داوطلب حضور در انتخابات شورای شهر شده و ثبت نام کنم و به احترام این نظر و عطف به رایزنی با فعالان سیاسی و اجتماعی و نزدیکان حضورم در انتخابات قطعی خواهد بود.

  1. مردی ازجنس مردم....

    نقی منم بیام!

  2. درود بر شرف سرباز رهبر

    مرتضی رفیعی رو ننوشتی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان