شما اینجا هستید
فرهنگی » دستور وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد کلان شهر خرم آباد

photo_2017-03-16_23-59-43

نماینده مردم خرم آباد و چگنی خواستار تبدیل خرم آباد به کلان شهر شد.به گزارش بلوطستان  محمدرضا ملکشاهی راد یکی از مطالبات مردم حوزه انتخابیه را تبدیل شدن خرم آباد به کلان شهر برشمرد و گفت : در این راستا چندین بار با وزیر راه و شهرسازی و معاونین ایشان تبدیل شدن خرم آباد به کلان شهر را به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح کرده ام ولی با توجه به اینکه در شورایعالی شهرسازی یکی از آیتم های تبدیل شدن یه شهر به کلان شهر داشتن جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر آمده است بعد از اعلام رسمی نتایج آمارگیری سال ۹۵ و عبور جمعیت شهر خرم آباد از ۵۰۰ هزار نفر در ملاقات با آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی ، دکتر حناچی معاون شهرسازی و معماری و محفوظی معاون حقوقی وزارتخانه موضوع تبدیل شدن خرم آباد به کلان شهر مطرح گردید که وزیر محترم راه و شهرسازی دستور پیگیری و بررسی ایجاد کلان شهر خرم آباد را صادر فرمودند .

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کلان شهر خرم آباد یک فرصت مناسب برای توسعه همه جانبه مرکز استان فراهم می آورد گفت : از این ظرفیت و پتانسیل می توان برای توسعه در زمینه های مختلف اعم از آموزشی ، اقتصادی ، فرهنگی …. استفاده کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که وزارت راه و شهرسازی هرچه سریعتر زمینه تبدیل شدن خرم آباد به کلان شهر را که یک خواست عمومی و مطالبه به حق مردم شریف خرم آباد و لرستان است را فراهم سازد

  1. مهدی اسدیان فیلی(خرمآبادی)

    زنده باد کلانشهر خرموئوه
    حالا کلان شهر شود چه میشود؟؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان