شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » انتخابات شورا و صیادان سیاسی کوهدشت


 

آفرینش زیبای شما در خلق صحنه های به یاد ماندنی در دفاع از نظام و ولایت فقیه برکسی پوشیده نیست و هرکس…. امتحان دیگری در پیش است و سربلندترین آن ها مثل همیشه شما هستید و نه در ” کسوت کاندیدا ” بلکه هم اندیشی و همراهی برای…. “این بخشی از مرقومه منتسب به اکثریت اصلاح طلبان عضو شورای شهرستان کوهدشت در دوره چهارم است که ” انصراف دسته جمعی خود را از کاندیداتوری در انتخابات آتی ” اعلان کردند، در آغاز تصور این بود که بالاخره در کوهدشت، آقایان هم متوجه حضور و وجود “نسل دومی ها “شده و میدان خدمت را برای جوانان تحصیلکرده مهیا کرده اند.

گرچه ایمان به ثبات شخصیت و مقید به اصول اخلاقی بودن برخی عزیزان همچون جناب منتی و یا آقای قاسمی برای اینجانب مسجّل است و البته دیگر عزیزان را بدلیل عدم ارتباط و یا شناخت لازم نمی توانم مورد قضاوت شخصی قرار دهم ؛ اما بر خود لازم می دانم که نکاتی چند را از باب انتقاد در جهت تنویر افکار عمومی در خصوص این نوشتارو اتخاذ تصمیمی احساسی، به سمع و نظر همگان برسانم :

۱_قبل از هرچیز حق انتخاب شدن و انتخاب کردن را مطابق قانون اساسی و حقوق شهروندی، حق قانونی هر فردی میدانیم، ۲_ به نظر میرسد برای اعلان حضور و یا عدم حضور در شورا ” تاسی به دفاع از نظام و ولایت فقیه ” به نوعی مایه گذاشتن از این دو رکن رکین است و ادبیات نوشتاری آقایان چیزی شبیه به برادران” جبهه پایداری” می باشد و گرنه نیازی به گفتن نیست، بلکه رضایت خلق می تواند هم موجب اقتدار نظام شود و هم پایه اصل ولایت را محکم کند.
۳_ براستی اگر دوستان ما و یا مدعیان اصلاح طلبی از حق شهروندی خود گذشتند و تصمیمی بر اساس خرد جمعی گرفتند، چرا تنها پس از چند روز منصرف شدند و دگر بار خود را مکلّف به حضور دانستند، آیا این نوعی توهین به شعور و بینش مردم نیست !؟
۴_براستی” صیّاد سیاسی ” چه کسی است و چه نیاتی را در پس پرده این نوشتار مبهم و عوامفریبانه داشته و دارد؟؟ ۵_آیا با اینگونه اقدامات می توان مردم فهیم و اهل سیاسیت کوهدشت را تحریک و تهییج و یا فریب داد؟
۶_آیا دوستان ائتلافی ۴+۱متوجه نیستند که قربانی مطامع و منافع ریاست طلبی شخص خاصی خواهند شد؟ ۷_چه کسی می خواهد به عنوان صیاد سیاسی، هیات اجرایی، نظارت، جناب فرماندار و از همه مهمتر مردمان “صاحبان اصلی انتخابات و دموکراسی “را در دام عوامفریبی و یا حرکت های منفعت طلبانه، تحت تاثیر قرار دهد.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه شهروندان مدنی و اصلاح طلب حقیقی، امیدوارم که همه عزیزان با صداقت در عمل و گفتار و رفتار و بدور از مظلوم نمایی و با داشتن شاخصه ها و توانایی ها در این عرصه تخصصی حضور یابند، گرچه تاکید حقیر بر این است که آنانی را که تعلیم و تربیت کوهدشت را قربانی کردند بهتر است که از شورای شهر عبور کنند و هرگز و بیش از این در ویران ساختن شهر ما خانه ما، مشارکت شبه مدنی نداشته باشند.

و در پایان نیز از فرماندار کهنه کار ۳۷ ساله انقلاب اسلامی، جناب فردی بیرانوند انتظار میرود که صادقانه و مقتدرانه اشراف و نظارت کامل بر روند انتخابات داشته و مانع تضییع حقوق نامزدهای انتخاباتی شورا شوند ؛زیرا که این آزمون می تواند سنگ محک شاخصی بر عملکرد سه دهه مدیریت سیاسی ایشان باشد،

مظفر امیدی، عضو شورای اصلاح طلبان استان لرستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان