شما اینجا هستید
خبری » بایستی اراده مردم سرنوشت انتخابات را معلوم کند

امام جمعه پلدختر گفت: هیات های اجرایی و نظارت باید وظایف خود را در انتخابات به درستی انجام دهند تا مردم نسبت به انقلاب دلسرد نشوند. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نمازجمعه این هفته پلدختر با بیان این مطلب افزود: مسئولان استان باید وارد عمل شوندو اجازه ندهند کسانی که بعنوان معتمد مردم انتخاب می شوند به گونه ای عمل کنند که آرامش و امنیت درشهرستان مخدوش شود .

وی گفت:  هیأت اجرائی و نظارت برانتخابات شوراها نباید با عملکردشان مردم را از شرکت درانتخابات دلسرد کنند. امام جمعه پلدختر با بیان اینکه مسوولان استانی دقت کنند که مردم از آنها راضی باشند،اظهار داشت: مردم پلدختر با مراجعه به دفتر امام جمعه نسبت به معتمد ندانستن و رد صلاحیت یکی ازفرزندان شاهد توسط هیأت نظارت برانتخابات شوراهای این شهرستان معترض هستند و مراتب اعتراض خود را نسبت به این امر بازگو می کنند بنابراین مسوولان ، مردم را که عاشق انقلاب هستند نباید مایوس و نا امید کنند.حجت الاسلام و المسلمین سوری گفت: وقتی مقام معظم رهبری و مسئولان عالی رتبه ی نظام مردم را به حضور درانتخابات دعوت می کنند و مردم هم لبیک گفته و حضورفعال دارند دلیلی ندارد هیأت نظارت برانتخابات شوراها ی پلدخترفرزند شهید را از فهرست معتمدین هیإت اجرائی رد صلاحیت کنند تا او ناگزیرشود به رهبر معظم انقلاب به عنوان پدر معنوی فرزندان شاهد نامه بنویسد.

وی بیان کرد: بایستی اراده مردم سرنوشت انتخابات را معلوم کند و از هررفتار و اتخاذ هرموضعی که اعتماد مردم راخدشه دارکندپرهیز شود.امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود  تصریح کرد:کسانی که خود را نامزد انتخابات شورا می کنند باید مولفه هایی مانند تعهد و تخصص و توان دفاع از حق مردم را داشته باشند.
وی افزود:  باید نمایندگان خود را درست انتخاب کنید تا شهر و روستای خوبی داشته باشند.امام جمعه پلدختر گفت: انتخابات به عنوان یک نعمت محسوب می شود و باید اراده مردم در انتخابات اعمال شود و مسوولان باید در بین مردم اتحاد بوجود آورند و کاری نکنند که اعتماد مردم خدشه دار شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان