شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پیام‌های تسلیت در سوگ شیخ علی بابایی (۲)

مسئولین و شخصیت‌های لرستانی در پیام‌های جداگانه درگذشت روحانی مبارز و انقلابی شهرستان پلدختر، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی بابایی را تسلیت گفتند، سری دوم این پیام‌ها در زیر می آید.

 

پیام تسلیت شیخ عباسی فرد به مناسبت ارتحال شیخ بابایی

مردم باوفاى بالا گریوه و خانواده عزادارحجه الاسلام و المسلمین بابایی عزیز…

بااطلاع ازمصیبت درگذشت و فقدان ان یاریرین امام ورهبرى بسیار متاثر و متاسف شدم وازصمیم دل و باهمه وجود تسلیت میگویم.آن مرد بزرگ ازسابقین اولین در همراهى انقلاب اسلامى ،پیروى از امام، تبلیغ دین مبین،ترویج احکام الهى وتعظیم شعاییر بود و در این مسیر باشجاعت تمام وروحیه اى مردمى همواره درعرصه هاى سخت حاضر و تاثیرگزار بود وسختیهاى زندان وشکنجه واوارگى ازناحیه رژیم منحوس پهلوى وحتى بى مهریها و جفاى خودیها هم هیچگاه اورا ازرده نکرد.
کوتاه سخن اینکه اوبه انداره بزرگى روح وخدمات بزرگش مظلوم هم بود.ومن بعنوان ارادتمندى اشنابا ابعاد شخصیت جامع وارزشمندان مرد پر افتخار مصیبت فقدان ودرگذشت اورا محضرمقام مظم رهبرى مدظله العالى،جامعه روحانیت،مردم شریف لرستان وبیت شریف وبازماندگان تسلیت میگویم، روحش شادوراهش پر رهرو

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا عباسى فرد،معاونت سابق قوه قضاییه
 

متن کامل پیام رئیس دانشگاه لرستان

«انا لله و انا الیه راجعون»
در کمال تأسف باخبر شدم روحانی مبارز و انقلابی شهرستان پلدختر، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی بابایی، دار فانی را وداع گفته‌ است.زنده‌یاد، حجت‌الاسلام و المسلمین بابایی از سال ۴۲ در مبارزات ستم‌شاهی شرکت کرد و هماره در مسیر پشتیبانی از امام (ره) و رهبری، گام برداشت.پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، ایشان بنیان‌گذار حوزه علمیه کمالیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان پلدختر و در طول سالیان پس از انقلاب منشأء خدمات ارزنده‌ی فراوانی برای مردم شهرستان پلدختر بودند.
درگذشت جانگذار این روحانی مبارز و مجاهد نستوه انقلابی را به مردم شریف استان لرستان به ویژه مردم عالم‌پرور شهرستان پلدختر و بیت شریف ایشان تسلیت می‌گویم.خداوند متعال، روح پاک آن روحانی مبارز و انقلابی را با مولایش علی (ع)، محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
رئیس دانشگاه لرستان/ خسرو عزیزی

 

پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تاثر و اندوه فراوان مطلع شدیم که عالم مجاهدو جلیل القدر ، روحانی خستگی ناپذیر و مردمی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی بابایی دارفانی را وداع و به رحمت ایزدی پیوسته است .
آن مرحوم ، روحانی شریف و صادقی بود که خالصانه از ابتدای نهضت اسلامی، در خدمت اهداف بلند امام و رهبری بود و همواره در حمایت عملی از نظام اسلامی و رهبری معظم، لحظه‌ای دریغ نکرد و وجودش ، سبب خیر ، برکت و دلگرمی مردم شریف استان به ویژه پلدختر و معمولان بود.
آموزش و پرورش لرستان فقدان آن عالم وارسته را که عمر پربرکت و گرانبهای خود را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف سپری کرد و به راستی از مفاخر برجسته استان بود ، به محضر مقام معظم رهبری ، مردم شریف و قدرشناس پلدخترو معمولان ، به ویژه خانواده و فرزندان آن مرحوم، تسلیت و تعزیت می‌گوید و از درگاه خداوند منان، علو درجات را برای آن عالم متقی مسئلت می نماید

خدانظر دریکوند
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

پیام تسلیت مدیریت آموزش و پرورش پلدختر

کل نفس ذائقه الموت….
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده انست که نامش به نکویی نبرند
با نهایت تآثر و تآلم رحلت روحانی والامقام ،مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر،حضرت حجه السلام والمسلمین حاج علی بابایی را به مردم فهیم شهرستان و خانواده معظم ایشان و کلیه بستگان تسلیت عرض میکنم.علو درجات برای ان مرد بزرگ و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از ایزد منان خواستارم. بی شک خدمات ارزشمند مرحوم بابایی چه در زمان۸ سال دفاع مفدس و گسیل نمودن کمکهای مردمی به جبهه ها و چه در سرو سامان دادن به جنگزده ها و همچنین تاسیس و توسعه حوزه علمیه و گسترش و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در پلدختر و نقش ارزنده ایشان در اصلاح امور شهرستان بر کسی پوشیده نیست و قطعا باقیات و صالحات ابدی برای ایشان خواهد بود.خدایش بیامرزدش ویادش همیشه جاودان باد.
علیرضا افتخاری
مدیر اموزش و پرورش پلدختر

پیام تسلیت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

اناالله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه، یار دیرین امام (ره)و رهبری و مبارز روزهای انقلاب اسلامی حضرت حجه الاسلام بابایی رابه مردم لرستان و جامعه روحانیت تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ان عالم جلیل القدر طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.
آقامیرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

پیام تسلیت مدیریت و پرسنل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پلدختر

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
“والسابقون السابقون * اولئک المقربون”
عروج ملکوتی مجاهد نستوه و مبارز انقلابی یار امام و رهبری ، استادو اسوه اخلاق ،روحانی مکتبی و مردمی و خدوم “حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی بابایی” را به مردم شریف  دیار باگریوه و پلدختر ، بیت محترم  ایشان و خانواده های محترم بابایی و ملکشاهی  تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه الهی  و علوّ درجه برای آن سفر کرده  مسألت داریم.

مدیریت و پرسنل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پلدختر

پیام تسلیت بخشدار مرکزی پلدختر

ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه و یار دیرین امام خمینی “ره” در دوران مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پهلوی و روحانی محبوب لرستان حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی بابایی را تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مجاهد خستگی ناپذیر علو درجات را خواهان و خواستارم.

کریم میرزایی-بحشدار مرکزی پلدختر

پیام تسلیت بحشدارمعمولان

درگذشت عالم جلیل قدر روحانی مبارز حضرت حجه الاسلام حاج علی بابایی را به محضرمردم شریف و قدر شناس پلدختر ومعمولان تسلیت عرض می نمایم .
عباس محمودی بخشدار معمولان

پیام تسلیت  دکتر بهزادخسروی مشاوربرنامه ریزی وامور راهبردی اورژانس کشور
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزان ماتم زده به انتظار می نشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانه اوست.
ضایعه درگذشت  مبارز نستوه وعالم ربانی وخستگی ناپذیر وانقلابی
حضرت حجت الاسلام شیخ علی بابایی از شاگردان راه امام خمینی (ره )و از مبارزان انقلاب را به مردم شریف لرستان به ویژه مردم سوگوارپلدختر و وهمچنین همکارمحترم جناب آقای دکتر دریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تسلیت عرض نموده وازخداوند منان علودرجات برای روح بلند آنمرحوم وصبرجزیل برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت می نمایم .
دکتربهزادخسروی

مشاوربرنامه ریزی وامود راهبردی اورژانس کشور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان