شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پیام تسلیت نمایندگان ادوار گذشته و فعلی پلدختر در مجلس

در پی ارتحال عالم ربانی ،روحانی مبارزه و نستوه ،یار دیرین امام خمینی “ره” در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی بابایی نمایندگان ادوار و فهلی پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام های جداگانه ایی رحلت این روحانی مبارز و مردمی را تسلیت گفتند.متن کامل این پیام ها که برای بلوطستان ارسال شده است بدین شرح است:

پیام تسلیت ملک آسا نماینده اسبق پلدختر در مجالس دوم و سوم در پی ارتحال شیخ بابایی

انا لله و ناالیه راجعون

با تأسف فراوان خبر درگذشت روحانی مبارز و یار دیرین امام خمینی”ره”  و مقلم معظم رهبری حاج شیخ علی بابایی “رض” را دریافت کردم. مرحوم شیخ بابایی  از مبارزان دیرین با رژیم طاغوت و از وفاداران به امام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر عمر تبلیغی خود بود. منبرهای روشنگر و بیان صریح و شیرین  آن مرد بزرگ که از مجاهدین و مبارزین و دلسوختگان انقلاب اسلامی بود خاطره‌های ماندگاری را در اذهان به یادگار گذاشته است.از خداوند متعال رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگانشان مسألت می‌ نمایم.

کریم ملک آسا

نماینده ادوار دوم و سوم پلدختر در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت علی بوالفتح نماینده  پلدختر در مجلس چهارم در پی ارتحال شیخ بابایی

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود  و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی مجاهد نستوه و مبارز شجاع و انقلابی دوران ستم شاهی چهره خدوم و ماندگار به انقلاب و مردم حجت الاسلام شیخ علی بابایی را به مردم شهید پرور پلدختر (بالا گریوه)خانواده معزز و همه علاقه مندان به آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم .

علی بوالفتح نماینده دوره چهارم مردم شریف پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت سید محمد مهدی شاهرخی  نماینده اسبق پلدختر در مجالس پنجم ،ششم و هفتم در مجلس شورای اسلامی  به مناسبت ارتحال شیخ بابایی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر فقدان روحانی فاضل و مجاهد حضرت حجت الاسلام حاج شیخ علی بابائی موجب تاسف گردید.اینجانب مصیبت این روحانی شریف را به مردم شهرستان پلدختر و حوزه علمیه آن دیار و بیت محترم بخصوص فرزندان گرامی ایشان تسلیت عرض می نمایم

از خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم

بی شک اجر و پاداش مبارزات دوران نهضت انقلاب ، همراهی و کمک به رزمندگان در دوران دفاع مقدس و راه اندازی دارالعلوم امام صادق (ع) پلدختر نزد پروردگار بوده و ذخیره ای برای آخرت ایشان می باشد.

سید محمد مهدی شاهرخی

 نماینده ادوار پنجم ، ششم و هفتم مردم شریف پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت علی کاییدی نماینده سابق پلدختر در مجالس هشتم و نهم در پی ارتحال شیخ بابایی

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً(احزاب-۲۳)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند بعضی پیمان خود را به آخر بردند، بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند(احزاب-۲۳)

ارتحال عالم جلیل القدر،روحانی مبارز و خستگی ناپذیر،یار دیرین امام و رهبری حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی بابائی موجب تاثر،تالم خاطر و اندوه گردید.

آن مرحوم به راستی از بزرگان قوم لر ، از مجاهدین زجر کشیده نهضت اسلامی و از سابقون انقلاب و پیشکسوتان مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بود.با فعالیت های علمی و تاسیس حوزه علمیه پلدختر عمر پر برکت خود را وقف تربیت طلاب و تبیین و ترویج معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام نمود.

ایشان از ابتدای جنگ تحمیلی با حضور در جبهه های حق علیه باطل ،به کمک رزمندگان و مردم اسیب دیده از جنگ شتافت.از روحانیون مبارز و شجاع بود که یادش در حافظه تاریخی مردم شریف و ولایتمدار لرستان باقی خواهد ماند.

این ضایعه اسفناک را به حضرت ولی عصر(عج)،رهبری معزز انقلاب،روحانیت مبارز و اهالی محترم بالاگریوه و شهرستان پلدختر و معمولان و بیت مکرم و عزادار آن بزرگوار بالاخص فرزند فرهیخته و عالم ایشان دکتر محمدرضا بابائی تسلیت عرض نموده ؛ غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم،صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر علی کائیدی نماینده ادوار هشتم و نهم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و مشاور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

پیام تسلیت سید حمیدرضا کاظمی  نماینده پلدختر در پی ارتحال شیخ بابایی

انالله و انا الیه راجعون

در گذشت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر یار دیرین امام و مقام معظم رهبری حضرت حجه الاسلام والمسلمین  حاج شیخ علی بابایی که عمر شریف خود را در راه مبارزه با رژیم ستمکار پهلوی،حضور در جبهه های حق علیه باطل ، کمک به رزمندگان و آسیب دیدگان در جنگ،نشر معارف اسلامی با تاسیس حوزه علمیه پلدختر و تربیت طلاب علوم دینی و خدمت بی منت به مردم شریف بالاگریوه و پلدختر گذراند را به خانواده محترم ایشان و مردم قدر شناس بالاگریوه و  پلدختر  تسلیت عرض نموده و از خداوند منان غفران و رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

 سید حمید رضا کاظمی

 نماینده مردم شریف پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی

  1. ناشناس

    باعرض تسلیت به مردم بالاگریوه وخانواده محترم مرحوم شیخ بابایی وباتقدیروتشکرازجناب آقای عباس دارایی به خاطرغیرت ومردانگی درپوشش این ضایعه بزرگ ازهمین جانفرت وانزجارخودراازسایتهای ب…ودیگرسایتهای …

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان