شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مجتمع آبرسانی روستایی رومشکان افتتاح شد

 

مجتمع آبرسانی روستایی رومشکان غربی با پوشش جمعیتی ۱۵ روستا با حضور استاندار لرستان افتتاح شد. به گزارش بلوطستان در این آئین که نماینده مردم کوهدشت و رمشکان در مجلس شورای اسلامی ، معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار ، فرماندار رومشگان و سایر مسئولان استانی و محلی نیز حضور داشتند استاندار لرستان گفت:  رشد ۲۴۰ درصدی اعتبارات آبرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید در قیاس با دوره های گذشته بی سابقه است.

هوشنگ بازوند افزود:  تبیین و تحلیل دستاوررهای برجام از زبان نماینده مردم حلاوت این واقعیت را مضاعف می کند.وی گفت:  شاخص گازرسانی به روستاها در دولت یازدهم نشان دوری دولت از شعار و توجه غیر تبلیغاتی به روستاهاست. در سه سال و نیم گذشته ۶۴۷ روستا و سه شهر گازرسانی شده در حالی که در تمام دوره های قبل ۳۲۷ روستا گازرسانی شده بود.

فرماندار رومشکان نیز در حاشیه این آئین به بلوطستان گفت:این مجتمع آبرسانی با ۲۳کیلومتر طول شبکه و انتقال و همچنین پوشش جمعیت ۳هزار خانوار در قالب ۱۵هزار و ۳۰۰نفر اجرا شده و در روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: این پروژه در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی تامین اعتبار شده و برای بهره برداری از آن دو میلیارد و ۷۰۰میلیون هزینه شده است.فرماندار رومشکان گفت: رو مشکان دارای ۳۳روستا است که این مجتمع مشکل اب آشامیدنی پنجاه درصد روستاها را رفع کرده است.

عکس از ایمان بیرانوند

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان