شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کشف ۶۱کیلو ۷۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ۶۱کیلو ۷۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیلات مشترک از سوی نیروی انتظامی پلدختر و پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان کششف شد.به گزارش بلوطستان سرهنگ صفر عبدالوند در نشست خبری با اصحاب رسانه پلدختر افزود:این میزان مواد مخدر تریاک در یک عملیات تعقیب و گریز مشترک  منجربه کشف ۶۲ کیلوگرم تریاک شده است.

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات واصله به نیروی انتظامی یک باند توزیع مواد مخدر در شهرستان قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به یکی از شهرستان های لرستان  در مجاورت پلدختر را داشت .

سرهنگ عبدالوند گفت: بلافاصله طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان اعضای این باند در یک عملیات شناسایی و در طی یک تعقیب و گریز به دام افتادند.
فرمانده انتظامی پلدختر تصریح کرد: این باند که قصد جابجایی موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو زانتیا داشت در گردنه طول کش واقع در ۱۰ کیلومتری شمال غربی پلدختر به محض اطلاع از حضور پلیس جهت امحای مواد اقدام به آتش زدن خودرو کردند.

وی گفت: آتش نشانی رومشکان  به محل اعزام و پس از خاموش شدن آتش مقدار ۶۱ کیلوو ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از این خوردو کشف ودر در این رابطه دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که درون خودرو گرفتار و دچار سوختگی و آسیب شده بودند در راستای حقوق شهروندی توسط نیروهای انتظامی جهت درمان به مراکز درمانی خرم آباد اعزام شدند.
وی افزود:  هم اکنون حال عمومی این دو نفر رضایت بخش اعلام شده است .عبدالوند گفت:  در این رابطه یک دستگاه پژو پارس که به صورت اسکورت قاچاقچیان را همراهی می کرد نیز دستگیر و خودروی مورد نظر توقیف شد.

وی به طرح امنیت نوروزی اشاره کرو گفت: این طرح  از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و خوشبختانه  با همکاری مردم هیچ سرقتی از مسافرین نوروزی نداشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر افزود: خوشبختانه آمار سرقت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰درصد کاهش داشته است. وی گفت: عمده سرقت ها لوازم داخلی خودرو و موتور سیکلت و سرقت های جزیی بوده و سرقت هایی که مولفه ناامنی باشد نداشته ایم.

وی با اشاره به  کاهش ۸درصدی تصادفات جرحی مسافرین نوروزی نیز گفت: دو تصادف منجر به مرگ داشته ایم که در محدوده شهری بوده اند و خوشبختانه تصادفات منجر به قوت در سفرهای نوروزی نداشته ایم .

عبدالوند تصربح کرد: بروزبرخی تصادفات درمحورخرم آباد به پلدختر نتیجه عوارض بالای دریافتی از وسایل نقلیه در آزادراه خرم زال است.وی موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرو روستا اشاره کرد و گفت: به کسانی که قصد سوء استفاده ازموقعیت انتخابات را دارند هشدارمی دهم که اجازه نخواهیم داد فضای امن و آرام شهرستان آسیب ببیند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان