شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » چرا برخی دنبال ناامید کردن مردم و سیاه نمایی خدمات نظام هستند؟

استاندار لرستان گفت: در استان لرستان بیش از سه سال است دغدغه رهبر معظم انقلاب یعنی اقتصاد و اشتغال را سرلوحه کار قرار داده ایم.به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری لرستان با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور افزود:  امسال هم با برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بیشتر تمام توانمان را برای تولید و اشتغال مضاعف بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه لازمه شکوفایی اقتصادی ، مدیریت قوی و حساب شده و در عین حال همرا با ریسک پذیری است،افزود: تا  مردم درگیر و سهیم در تولید وواقتصاد نشوند به نتیجه نمی رسیم. ما دولتیها باید هم مانع نباشیم و هم تسهیل کننده باشیم.

وی بیان کرد: صحبت از پیشرفت و توسعه بدون لحاظ کردن حفاظت محیط زیست آن هم با فرهنگ سازی لازم ، معنا ندارد.استاندار لرستان ادامه داد: برای زاگرس مرکزی بعنوان ریه ی کشور  لازم است یک سند توسعه زیست محیطی تهیه شود. باید چالشهای زاگرس میانی مثل بیکاری ، مهاجرت ، خشکیدگی جنگلهای بلوط و …. شناسایی و چاره اندیشی شوند.

وی افزود: طرح مبارزه با ریزگردها در استان تهیه شده . برای اجرای آن نیازمند اعتبار هستیم. وی با بیان اینکه لرستان پایتخت ژئوتوریسم ایران است،افزود: داشتن ۲۵۰۰ کیلومتر رودخانه و ظرفیت های بزرگ زمین گردشگری  و خاک لرستان باید شناسایی ، بالفعل و معرفی شوند. در این مسیر نگاه ویژه خانم ابتکار از حیث تخصیص اعتبار کمک کننده است.

بازوند گفت: برای آنکه شاهد مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو باشیم باید با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، مر قانون را رعایت کرده و با رقابت سالم ، امنیت مضاعف و سلامت کامل به استقبال انتخابات برویم.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: از نقد های آگاهانه استقبال می کنیم. اما بی انصافی است کارهای بزرگ انجام شده را کاملا ندیده گرفته و بگوییم هیچ توفیقی کسب نشده و فقط آمارسازی است.وی گفت: آیا فرودگاه و پروازهای کربلا و مشهد آمار سازی است؟؟آیا راه آهن و آزاد راه و گازرسانی ۶۴۷ روستا و دهها نمونه دیگر آمار سازی است ؟؟

وی گفت : چرا برخی دنبال ناامید کردن مردم و سیاه نمایی خدمات نظام هستند؟؟آنها که دنبال تخریب محض هستند بدانند ترسیم یک فضای تاریک و مبهم و منفی از کشور و  استان در وهله  اول تبلیغ علیه مردم و فرصت های پیشرفت مردم است. استاندار لرستان خواستار پرهیز از تشدید اختلافات شد و به مسئولان برگزاری انتخابات تاکید کرد: باید به مردم اطمینان داده شود که انتخابات در کمال صحت، سلامت و شفافیت برگزار می شود.

وی افزود: کانون های چالش زای انتخابات باید از بین بروند و از فضای مجازی به عنوان فرصت و نه تهدید استفاده شود.استاندار لرستان گفت: مردم باید عملکرد دولت را نقد کنند ما از هر نوع نقدی استقبال می کنیم اما در نقدها انصاف باید رعایت شود.وی افزود: ما نمی گوییم همه کارها را انجام داده ایم ولی مردم باید کارهای انجام شده را در کنار نقد ببینند.

عکس از ایمان بیرانوند

  1. ناشناس

    خواهشا مسائل خودتونو به نظام ربط ندید نظام ما پاکه شما خرابش میکنید
    درضمن شنا اگر واقعا مسئول بودید جلسه محیط زیست ربطی به این حرفا نداره

  2. ناشناس

    راست میگه

  3. سفیر

    بیشعوری مرضِ وقاحت و سو استفاده از آدمهاست، آنان افردای اند که فکر می کنند همه قوانین وضع شده اند که توسط آنها نقض شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان