شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پای رشید نیا و نورخدایی در میان است

گمانه زنی ها حکایت از تغییر یکی از مدیران کل دستگاههای اداری استان دارد. به گزارش بلوطستان یکی از مدیران کل که از چهره های دانشگاهی استان به شمار می رود و در دولت تدبیر و امید عهده دار مدیرکلی ادارات کل لرستان شده بود به نظر می رسد در آخرین روزهای مدیریتی خود به سر می برد.

این مدیرکل عملکردش چندان مثبت نبوده و حضورش در راس این اداره کل نتوانسته است به چیشبرد مطلوب امور و همچنین رضایت مندی استاندار لرستان به عنوان نماینده عالی دولت در استان منجر شود.این اداره کل که احتمالا به زودی شاهد تغییر مدیرکل خود خواهد بود در شش سال گذشته چهار مدیرکل در راس مدیریت آن فعالیت کرده اند و تقریبآ یک حوزه بی ثبات مدیریتی است که در دولت تدبیر وامید نیز دو مدیرکل سکاندار کار بوده اند.

بر اساس اخبار کاملا موثق بهرام رشید نیا از چهره های مورد وثوق استاندار لرستان به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب خواهد شد. رشید نیا پیش از این مدیرکل امور جوانان لرستان ، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکلی اطلاع رسانی و امور بین الملل استانداری لرستان را برعهده داشته و یک چهره باتجربه محسوب می شود.

وی در آخرین روزهای سال گذشته با تصمیم استاندار لرستان از سمت مدیرکلی اطلاع رسانی و امور بین الملل استانداری لرستان جابجا و بعنوان مشاور استاندار در امور جوانان منصوب ششده بود. قرار است در سلسله تغییرات استاندار لرستان در بدنه ستادی استانداری لرستان  نورخدایی از کارشناسان حوزه سیاسی استانداری لرستان بعنوان مدیرکل جدید اطلاع رسانی و امور بین الملل استانداری لرستان منصوب شود. استاندار لرستان در حال ارزیابی مهره های خود برای تغییرات بهاری است و به احتمال خیلی زیاد این تغییرات بزودی صورت خواهند گرفت . برخی منابع البته از انجام تغییرات پس از انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهند .

نورخدایی هیچ تجربه ای در خصوص کار رسانه ای نداشته و در رزومه کاری اش هیچ فعالیتی دال بر کار با رسانه ها دیده نمی شود اما به احتمال خیلی زیاد او پس از اینکه حضورش بعنوان معاون فرماندار پلدختر در آخرین روز مهرماه سال گذشته منتفی شده بود در حوزه اطلاع رسانی استانداری عهده دار سمت مدیرکلی خواهد شد.

  1. ناشناس

    سلام در مورد سابقه کار رسانه ای آقای نورخدایی قبلا ۷سال مدیر روابط عمومی فرمانداری خرم آباد بودن و یادمه تعامل بسیار بالایی با رسانه ها داشتن ودر کل آدم رسانه ای و کار بلدیه

  2. علی

    با سلام.
    اتفاقا آقای نورخدایی یکی از نیروهای مجرب و دست به قلم استانداری لرستان هستند که واقعا لیاقت این جایگاه رو هم دارند .
    ایشون به مدت چند سال مسولیت فرمانداری خرم آباد رو هم در کارنامه موفق خود دارند.
    با آرزوی موفقیت برای ایشان.

  3. حامیان ستاد سابق انتخاباتی دکتر روحانی

    امید واریم پس از قو س وخمهای فراوان وپس از یکسال آزگار رفتن صفی خانی نیرو ی ما مور استانداری و بازنشسته و مدیر بیمه دی بر کنار شود وبدون شک باعث انگیزه با لا برای شرکت در انتخابات ورای به دکتر روحانی خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان