شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » قاطبه مردم این ها را سارق الوکیل می شناسند، گاهی سرقت رأی و عقیده مردم و گاهی..


 

نماینده ادوار کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اظهارات دوستی نماینده فعلی مردم تهران در شورای اسلامی شهر واکنش نشان داد.به گزارش بلوطستان؛ علی امامی راد، نماینده ادوارگذشته شهرستان کوهدشت؛ در خصوص کاندیدا شدن احمدی نژاد و ائتلاف جبهه مردمی نیروهای انقلاب و همچنین  اظهارات هفته گذشته اسماعیل دوستی، عضو فعلی شورای شهر تهران که در بلوطستان هم منتشر شده بود، واکنش نشان داد. با هم این گفتگوی جنجالی و واکنش طرفداران دوستی را از نظر می‌گذرانیم.

جناب آقای امامی راد نظر شما در مورد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چیست؟
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از انسان های شریف، حزب الهی، انقلابی و وفادار به اصول انقلاب و دیدگاه های امام و رهبری هستند که برای تقویت و ادامه راه به همدلی رسیده اند که این وفاق و همدلی را باید به فال نیک گرفت.
موضع جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری چیست و از چه کسی حمایت می کنید؟
موضع جدی بنده حمایت قاطع از کاندیدای واحد “جبهه مردمی نیروهای انقلاب” می باشد و از همه دوستان و آحاد مردم حمایت از آنان را خواستارم.

نظر حضرتعالی در مورد کاندیداتوری آقای احمدی نژاد چیست؟
احمدی نژاد کتوله ای تازه به دوران رسیده، دارای شخصیتی متزلزل و غیر قابل اعتماد است. عملکرد ۸ ساله ایشان شاید تا ۸ قرن جبران نشود. به نظر بنده وجود احمدی نژاد در مدیریت کشور ظلم به نظام، ستم به ایران و جفا به بشریت است.

آقای دوستی عضو شورای شهر فعلی تهران به تازگی اظهاراتی در مورد انتخابات کوهدشت داشته است. نظر شما در مورد این اظهارات چیست؟

با شناختی که من از آقای دوستی دارم بعید می دانم توان درک و فهم این مطالب را داشته باشد. به نظر می رسد ایشان هنوز نیازمند آموزش در مقطع ابتدایی می باشد و این مطالب شاید تراوش فکری سران فتنه، اصلاح طلبان آمریکایی و یا فتنه گران اقتصادی امثال شهرام جزایری یا بابک زنجانی باشد.آقای دوستی خود از انتخابات کوهدشت گریزان و فراری است. چطور کسی که نمی تواند برای خود تأمین داشته باشد، می تواند دیگران را تأمین کند!!!ایشان در خصوص مسائل سیاسی و حکومتی دچار خود شیفتگی شده است، بهتر است به جای این کارها با همان حقوق بسیار اندک ولی بسیار حلال و پاک به امور خیریه از جمله مشارکت در تأسیس بانک، ساختن مسجد، مدرسه و… بپردازد. راستی آقای دوستی حمایت از آقای قالیباف در ریاست جمهوری و آقای شاهرخی قبادی در مجلس و دیگر اقدامات در این راستا را اصلاح طلبی می داند؟در خصوص انتخابات هم ایشان اگر نقش موثری داشت، از صحنه انتخابات کوهدشت فرار نمی کرد و دفاع غیر اصولی اش از همه کاندیداها نشانه حیات سیاسی انگلی ایشان است. بهتر است کوتاه بگویم، قاطبه مردم این ها را سارق الوکیل می شناسند، گاهی سرقت رأی و عقیده مردم و گاهی…ایشان بهتر است ادامه ندهد چون ممکن است رمزگشایی شود.

مصاحبه: پیمان ذوالفقاری

  1. ناشناس

    آدم خجالت میکشد که افرادی بااین بینش وادبیات سخیف نماینده مجلس وقانونگذار بوده اند

  2. احمدی

    درود بر شهامت امامی راد

  3. ناشناس

    آقای امامی
    در مملکتی که احمدی نژاد راست راست می چرخد باید هم شما اینطور زبان درازی و بی ادبی کنید

  4. ناشناس

    جای تاسف داره نماینده ای با سه دوره چهارساله حضور در مجلس نه تنها عملکردی نداشته حتی نتونسته از سایر نماینده ها ادبیات مذاکره ای یاد بگیر . آدم از خوندنش احساس شرم میکنه .جناب امامی خوب است ادعای معلمی هم داره .معلم اگه این باشه شاگرد هم طبیعیه که جاش تو زندونای قزل حصار و رجایی شهر باشه.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان