شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کاندیداها ی انتخابات وظیفه دارند از جاده انصاف خارج نشوند

امام جمعه پلدختر گفت: کاندیداهای انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های این هفته نمازجمعه پلدختر با بیان این مطلب افزود: کاندیداها ی انتخابات وظیفه دارند از جاده انصاف خارج نشوند و  برای حفظ نظام همه‌چیز را بر زبان جاری نکنند و موجب نگرانی مردم نشوند.

وی بیان کرد: کاندیداهای انتخابات نباید طوری عمل کنند که در این ایام دشمن‌شاد شود. وی افزود: اندیداها در برخورد و مناظره ادب در گفتار را رعایت و آب به آسیاب دشمن نریزند.امام جمعه پلدختر تصریح کرد: هر کاندیدایی برنامه‌های خود را مطرح کند تا مردم بتوانند انتخاب کنند و کسی که انتخاب شد باید تلاش کند تا مشکلات مردم حل شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری گفت: کسانی که خود را به مردم عرضه می‌کنند باید با جدیت برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.وی ادامه داد: معرفی افرادی که دشمن از آنها می ترسسد از مولفه های مردم ما در انتخاب هاست و انتخاب های مردم میدان به دشمن نخواهند داد.

وی گفت: هر کاندیدایی برنامه‌های خود را مطرح کند تا مردم بتوانند انتخاب کنند و کسی که انتخاب شد باید تلاش کند تا مشکلات مردم حل شود. حجت الاسلام و المسلمین سوری اظهار داشت: با نزدیک شدن ایام انتخابات و شروع تبلیغات رسمی جامعه ما نیاز به اخلاق انتخاباتی دارد. وی گفت: در دنیا امروزی در کشور های غربی ، کاندیداهای را بزک می کنند طرف را دیو نمایش می دهند اما در کشور ما که یک کشور اسلامی است باید اخلاق اسلامی رعایت شود و از اهانت به دیگران دوری کنند.

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود در نمازجمعه به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و  افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مردمی و بازوی قدرتمند نظام و رهبری است.حجت الاسلام و المسلمین سور ی بیان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن توانست در کارهای فرهنگی و اقتصادی دولت ها را کمک کند.

  1. سید حیدر شاهرخی

    سلام و عرض ادب خدمت امام جمعه محترم انصاف پیش کش بعضی ها حتی اصلا تو جاده هم راعایت نمیکنند جناب اقای سوری عزیز امام جمعه محترم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان