شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن خدمات خادمان ازسوی نامزدهای انتخاباتی ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کند


 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن خدمات خادمان ازسوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کند، پرهیز از تندرویی‌ها و حرکت بر سیر عقلانیت را از جمله مهمترین شاخص‌‎های دوران بلوغ و تکامل جامعه دانست.
به گزارش بلوطستان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم خرم اباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه) صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: در فرهنگ ایرانی ۴۰ واژه برای تکامل وجود دارد و براساس این باور درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی که جان مایه هزاران شهید و ایثارگر است، به سن ۴۰ سالگی رسیده است و این مردمی‌ترین انقلاب جهان، هر روز پس از تثبیت و تکامل، پله های توسعه و پیشرفت را طی می کند لذا دوری از هرگونه بی‌برنامگی، پرهیز از تندرویی‌ها و حرکت بر سیر عقلانیت، میانه روی و توجه به منافع ملی از جمله مهمترین شاخص‌‎های دوران بلوغ و تکامل جامعه است.
محمد بیرانوندی ادامه داد: دنیا بداند مردم ایران وارث فرهنگی هستند که بنی‌آدم را اعضای یک پیکر می‌دانند و کودکان ما می سروایند چو ایران نباشد تن من نباد.
وی به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و گروه‌های مرجع، رسانه‌ها و نمایندگان مجلس یادآور شد: انتخابات تبلور مردم سالاری، فرصتی برای به صحنه کشاندن مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و زدن مهره تایید بر کارنامه عملکرد خدمتگذاران نظام است پس با سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن خدمات خادمان یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق نکنیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رجال سیاسی بودن را شرط برجسته نامزدهای ریاست جمهوری دانست و ادامه داد: باید دقت کرد آیا من یا هر فردی که پشت تریبون از بیکاری جوانان دم می‌زنم در ادوار دیگر نیز چنین دغدغه‌ای داشته‌ایم یا خیر؟ چرا کار دولت‌ها را نادیده می‌گیرید؟، بهتر است این نامزدها که بی‌شک پیش از این در گوشه‌ای از ممکلت سکان اموری را در دست داشته‌اند فقط از برنامه‌های خودشان برای مردم بگویند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان