شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پیگیری امورات شهرستان با غوغا سالاری و شانتاژ رسانه ای بسیار متفاوت است

 اداره کل ورزش و جوانان به درج مصاحبه ای از نماینده مردم  پلدختر در خصوص استخر امید در رسانه های استان واکنش نشان داد. به گزارش بلوطستان روابط عمومی اداره کل ورزش و حوانان پس از آنکه سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به انتقاد از عدم بهره برداری از استخر این شهرستان پرداخته بود با صدور بیانیه ایی به این اظهارات پاسخ داد. متن این بیانیه بدین شرح است:

به استحضار عموم مردم شریف هم استانی بویژه مردم نجیب پلدختر و ایشان می رساند گرچه پیگیری انجام امور شهرستان توسط نماینده محترم کار خوب و پسندیده ای است ولی با غوغا سالاری و شانتاژ رسانه ای بسیار متفاوت است.

گرچه امیدواریم قصد نماینده محترم شهرستان از طرح اینگونه مسائل نادیده گرفتن زحمات مسئولین و خدمات دولت درجریان ساخت استخر و مصادره کردن این خدمات بنام خود نباشد، که اگر اینگونه باشد جفا به خدمت گذاران صدیق و دور از انصاف و مروت است چرا که همین کار در دولت های گذشته با وجود در آمد های نفتی هنگفت و بی نظیر بعد ازگذشت ۹ سال ۱۰% درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دولت مانای تدبیر و امید و عمدتاً با حمایت و پیگیری جناب آقای مهندس بازوند استاندار دلسوز و محترم و همکاران اداره کل ورزش و جوانان به اتمام رسید

همچنین ًباید توجه داشت که اخذ امتیاز انشعابات آب، برق و گاز برای پروژه ای که کل اعتبار نقدی دستگاه ورزش و جوانان به آن تزریق شده با “اسناد خزانه اسلامی” از دستگاههای خدمات رسان که نمی توانند اسنادی که قرار است در آینده دریافت و نقد شود را قبول کند، ممکن است بیشتر بطول انجامد

در عین حال برابر قانونی که نمایندگان محترم وضع کرده اند و دستورالعمل های اجرایی اماکن ورزشی خصوصا استخرها بایستی به طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شوند و این پروسه نیاز به زمان جهت تعیین قیمت کارشناسی، دو نوبت آگهی در روزنامه، یک هفته فرصت به پیشنهاد قیمت دهندگان ، بازگشایی پاکات رسیده و عقد قرارداد با برنده مزایده پس از اخذ گواهی های سوء پیشینه و عدم اعتیاد می باشد که نماینده محترم توجهی به این موارد نداشته است.

نهایتا ًتوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمت گذار تدبیر و امید‌ به جوانان خصوصاً درحوزه ورزش بر کسی پوشیده نیست و تحولاتی که در زمینه ها مختلف در کشور و استان اتفاق افتاده است بیانگر سیاست گذاری درست دولت و تلاش دولتمردان می باشدضمناً با توجه به فراهم شدن مقدمات لازم ، روز سه شنبه ۵ اردیبهشت مصادف با عید مبعث استخر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

گفتنی است سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر گفته بود:   استخر شنای پلدختر پس از گذشت سه ماه که توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی گفته بود: با توجه به اینکه استخر شنای پلدختر در یک آئین رسمی با حضوروزیر ورزش و جوانان، مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد انتظار مردم این بود که فردای آن روز بتوانند از استخر استفاده کنند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف افزوده بود : یکسری موانع کوچک مانند وصل گاز به موتورخانه بهانه ای برای بهره برداری مردم از این پروژه شده که انتظار می رود مدیریت ورزش و جوانان استان و شهرستان سریع نسبت به راه اندازی استخر اقدام کنند تا مردم از آن استفاده کنند.

کاظمی ادامه داده بود: در غیر این صورت موضوع را با وزیر ورزش و جوانان در میان خواهم گذاشت چرا که پسندیده و درست نیست وزیر ورزش یک مملکت استخر شنای یک شهرستان را افتتاح کند اما با گذشت سه ماه مردم نتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزوده است: این گونه مسائل سوالاتی در ذهن مردم متبادر می سازد که مسئولان تنها به صورت نمادین پروژه ای را افتتاح می کنند، بنابر این برای تعیین تکلیف استخر شنای پلدختر به مسئولان استان و شهرستان تذکر و اخطار مجدد می دهم یا در مجلس شورای اسلامی این تذکر را به وزیر ورزش و جوانان می دهم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی آورده است : مردم یک شهرستان باید سه ماه به خاطر وصل «پیچ گاز» موتور خانه استخر منتظر بمانند، انتظار می رود با وجود گرمسیری منطقه در کوتاه ترین مدت مشکل استخر شنا حل شود.

کاظمی گفته است: چنانچه به مانند سابق جوانی از این شهرستان در فصل گرما به خاطر شنا در رودخانه کشکان غرق شود، بدانند نه خدا و نه مردم آنها را نمی بخشند و من به عنوان نماینده مردم در این زمینه کوتاه نخواهم آمد.

  1. Aref

    دوستت دارم

  2. مهردادگودرزی

    باسلام وسپاس از نماینده محترم شهرستان که دارد به حق وظیفه خودش را در قبال مردم انجام میدهد وانتظار مردم پلدختر این بوده که بعد از افتتاح پروژه روز بعد قابل اجرا واستفاده باشد نه اینکه بعد از چند ماه هنوز درب استخر قفل است پس یک نماینده حق دارد اینگونه از حق مردم دفاع کند.

  3. ناشناس

    کجش آمده

  4. احسان

    والا اگه جناب نماینده یه حرف تو عمرش درست زده باشه این حرف بود. اداره ورزش بهتره به جای جوابیه دادن به نماینده پلدختر، در مورد تاخیر چند ماهه در بازگشایی استخر پلدختر توضیح بده. واقعا چرا دو سه ماه از افتتاح گذشته ولی کسی نمیتونه استفاده کنه؟!!! نمیشد مثلا اردیبهشت امسال افتتاح میشد؟!
    البته باید از نماینده محترم هم پرسید شما که میدونستید استخر هنوز تکمیل نیست چرا در مراسم افتتاح شرکت کردید و روی این پروژه مانور رسانه‌ای دادید و رسانه‌های شما گفتند «با پیگیری‌های نماینده … استخر پلدختر افتتاح شد» حالا همون رسانه ها بیان جواب بدن کدوم پیگیری؟!

  5. سامان

    سخنان نماینده را مطالعه کردم که حقیقتا حرف مردم است .نمی دانم چرا در این ایام همه علیه نماینده بیانیه می دهند.کدام جمله حرف دل مردم نبود ؟از همه کسانی که در ساخت وتکمیل استخر زحمت کشیده اند تشکر می شود.

  6. قدرت الله بازوند

    نماینده باید دفاع کنه از حق وحقوق مردم اداره ورزش هم به فکر حل مساله باشد نه ستیزه بانماینده مردم

  7. حامي

    سخنان نماینده حرف دل مردم است .

  8. ابسری

    پس اون همه بنر بنام نماینده چه بود نمی دانست گاز ندارد

  9. پلدختری

    اقای …نماینده شدن .. مرا یاد ای ضرب المثل انداخت کار هر بز نیست خرمن گوفتن گاوه نر میخواهد و مرد کهن ، از این بیشتر به نماینده…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان