شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » زباله های شهر تهران و تولید برق!

محمدباقر مرد کار کشته ای در حوزه سامان دهی به دست فروشان تهران بزرگ است. بی آنکه با انگشت اشاره اش به چیزی اشاره کند. یک نفر از یکی از همان چهار میلیون شغلی که قراره در ایران ایجاد کند در یک چشم به هم زدن بساط پیرزن دست فروش را به هوا می برند.
محمد باقر دوست ندارند سرهنگ صدایش کنند چون تا نام سرهنگ می آید.دوباره کابوس گازانبری به سراغش می آید، او دوست ندارد این کابوس چهار سال دیگر آزارش دهد.جهانگیری هم قول داده است دیگر از حمله گاز انبری برای مغلوب کردن رقیبش استفاده نکند به همین خاطر از محمد باقر خواست شیوه جمع آوری زباله های شهری را توضیح بدهد.
اینجا بود که گل از گل محمدباقر شکفت و اردیبهشت تهران بزرگ در اندوه یک کودک خیابانی دست فروش گم شد.محمد باقر به اسحاق گفت: آنقدر در مال دنیا غوطه ور شده اید که حال دیدن تولید برق از زباله های تهران را ندارید.در همان حال که برق از چشمان کاندید جمعیت موتلفه پریده بود. کاندید جمنا حواله دروغ گو را داد به هر آنکس که او به آن اعتقاد دارد.
اسحاق خدا را شکر کرد که بارندگی امسال حداقل کمکی کرد تا نیروگاه های ما کمبود برق نداشته باشند.چالش میان زباله و برق هنوز تمام نشده بود که در گوشه ای از تهران بزرگ کارتون خوابی که برای جمع آوری زباله و امرار معاش تا نیم تنه در سطل بزرگ زباله خم شده بود. به علت ناتوانی در بازگشت برق از چشمانش پرید.
ناگهان نور صحنه مناظره به نارنجی گراید و رفتگر زحمت کش تن نیمه جان کارتون خواب را به گوشه پارک کشاند.و محمد باقر همچنان در تناقض بود که خودش جز چهار درصد برخوردار جامعه است یا نود و شش درصد ….

عبدالرضا شهبازی/ بلوطستان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان