شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برای دیدن مشکلات مردم در خرم آباد و کوهدشت قدم بزنید

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اگر چرخ‌های اقتصادی بچرخد مردم احساس می‌کنند که دغدغه‌ای برای نان و مسکن و شغل آنان وجود ندارد.به گزارش بلوطستان سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیانش در سالن شهید چاغروند خرم آباد افزود: اگر چرخ‌های اقتصاد حرکت کرد و تورم و رکود نبود این معنایش آرامش داشتن است نه اینکه حرکت و فعالیت اقتصادی نداشته باشید و بگویید کشور آرامش دارد.

وی بیان کرد: ما می خواهیم که فقر و فساد نباشد و کار و کرامت اتفاق بیفتد. رئیسی با بیان اینکه دولت ما دولت تاجران نخواهد بود،اظهار داشت : کلید، به دست ملت بر قفل ها زده می شود و آنها را باز می کند.وی گفت:  بیگانه، مشکلی را از ما حل نمی کند اگر مشکلی هست، به دست جوانان برومند خودمان حل خواهد شد.

رئیسی اظهار داشت : آقایان برای حل مشکلات چشم شان به دست دیگران است.،حضور مردم همواره گره گشا و قفل گشا بوده است. وی با بیان اینکه سهم دادن به مردم می تواند تمامی قفل ها را باز کند،افزود: حضور مردم در در صحنه های مختلف سایه جنگ را از کشور برداشته است، گفت: دولت ما دولت خادمین است، دولت تاجرین نیست.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:  آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته، حضور مقتدرانه و توام با شور و شعور مردم در صحنه های مختلف است. امر بر کسی مشتبه نشود که این قرارداد یا آن پیمان، سایه جنگ را برداشته است.وی گفت: اگر کسی می خواهد مساله مردم را بداند باید در خیابان های خرم آباد و کوهدشت و بقیه بلاد قدم بزند،جوانان برومند ما زمینه کسب و کار ندارد.

رئیسی گفت: اگر چرخ های اقتصاد بچرخد و در کنارش رکود و تورم نباشد، آن وقت می توانیم بگوییم که آرامش هست.رییسی با اشاره به برخی انتقادها نسبت به طرحش درباره افزایش یارانه دهک های پایین گفت: ما به مجلس لایحه خواهیم داد، باید با افزایش یارانه ها، زندگی دهک های پایین وضعیت متفاوتی به خود بگیرد. تمام منابع برای شغل، رفع بیکاری و فقر را مورد مطالعه قرار داده ایم؛ این مطالعات در تمام مجامع نیز قابل دفاع است.

وی با اشاره به مساله قاچاق گفت: قاچاق مساله کولبری نیست. قاچاق، کار آن میلیاردرهایی است که کانتینر، کانتینر به کشور وارد می کنند و یک قران هم مالیات نمی دهند. حل این مساله عزم و اراده ای انقلابی می خواهد.

وی گفت: ظرفیت‌های زیادی در کشور هست و اگر این ظرفیت در زمینه پتروشیمی آزاد شود هزاران شغل می‌تواند ایجاد کند.رئیسی افزود: پول‌های کشور به جای اینکه برای تولید و اشتغال هزینه شود بدون نظارت به افراد بد حساب به عنوان وام داده شد.

رییسی با بیان اینکه دولت، باید دولت کار باشد، گفت: همه دولت من باید ثروت شان را به مردم اعلام کنند. دولت باید دولت کار باشد نه دولت بخش خصوصی؛ کار خصوصی و تجارت هرگز نباید باشد. کار هم باید همراه با کرامت باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان