شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حل جدول ..


 

رئیسی در جمع مردم خرم آباد گفت: امید داریم این مسائلی که میگویند حل نمی‌شود را ما می‌خواهیم و می‌توانیم حل کنیم.ما هم امیدواریم و همه انسان ها باید امیدوار باشند.اصلن چطور است از جناب امیدوار که خودش چند دوره نماینده مردم بوده است بپرسیم. امیدوار بودن چگونه است.
قدیم قدیم ها که کوچک بودم. گاهی جدول مجله کیهان بچه ها را حل می کردم.
اصلن حل کردن چقدر خوب است. مثل حل کردن شکر در چای.اما برادر بزرگ مان نگفته چه چیزی را می خواهد حل کند.در بخشی از سخنانش گفته با چهل و پنج هزار تومان یارانه که نمی شود زندگی کرد. مهربانم مگر قرار است کسی با یارانه زندگی کند. هدف از یارانه زنده ماندن است نه زندگی.
اصلن چطور است. یک جدول سودوکو بگیریم و با هم حلش کنیم. قول می دهم از اسحاق کمک نگیریم.چون اون هم فقط یاد گرفته با محمد باقر کل کل کند.
این طور که نمی شود چیزی را حل کرد.ما باید در یک جلسه صمیمی بی حضور شهردار این مثال را حل کنیم.آنوقت می شویم آدم های مثال زدنی در حل کردن.مهربانم تا یادم نرفته خاطره ای از پدیده هزاره سوم رئیس دولت مهرورزان برایت بگویم. یادش بخیر هر کجا که هست.

وقتی در زمان ریاست جمهوری اش به شهر ما آمد می خواست چیزهای را برای رفع محرومیت ما حل کند که نشد. ای کاش برای حل کردن این گره های کور در زندگی ما فقرا راه بهتری برای حل کردن بود . چرا که دیگر ماهی دادن به ما برای یک وعده غذایی لذت بخش نیست. ای کاش به جای ماهی دادن شیوه ماهی گرفتن را به جوانان و مردم تنگ دستم هدیه می دادید.تا ما دوباره در رویاهای دست نیافتنی مان حل نشویم.

عبدالرضا شهبازی / بلوطستان

  1. مردآزما

    جناب شهبازی شما عینکتان محکم بگیرد تا نیافتد بعد ایراد بگیرد
    شما چه قدر علاقه داردید با این مقالات قشنگتان مطرح شوید ادب هم بد چیزی نیست

  2. نیشخند

    من کاری به اصلاح طلب و اصول گرا ندارم جناب!خودتون بهتر از ما می دونید که دو تا طیف هیچ کاری نکردند…….بماند…این اصلن رو می تونید با نوشتن کلمه اصلا و گرفتن دکمه شیفت و ض با هم به صورت درستش«اصلاً» بنویسید………متشکرم………

    • لبخند

      شیوه نگارش با همین سبک است و نوشتن کلمه اصلن غلط محسوب نمی شود.
      خیالت راحت باشد
      از طرف لبخند
      اصلن خودتان را نگران نکنید لطفن!!!!

  3. نیشخند

    اصلاً لبخند اینقدر بی سواد هم مگر می شود؟! امروزه یه یمن گسترش قارچ سمی گونه مراکز آموزشی در هر ده کوره ،لیسانسه های جویای مدرک هم می دانند که اصلاً به این شیوه نگارش می شود؛ اصلاً خودتان را نگران نکنید لطفاً لبخند دلواپس!!!!

  4. نیشخند

    ببخشید اصلاح می کنم: امروزه « به » …………….(اشتباه تایپی)
    جناب لبخند! می دانید که موریانه های بی سواد با رعایت نکردن رسم الخط زبان شیرین فارسی و باب کردن غلط های فاحش املایی ،تیشه بر ریشه درخت زبان فارسی می زنند….سم پاشی لازم هستند این موریانه ها !اصلاً خودتان را نگران نکنید لطفاً لبخند دلواپس!!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان