شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » قالی باف و حرکت های ایجابی


 

قالی باف پیش از ورودش به محل مناظره در مصاحبه ای کوتاه به خبرنگاران گفت: بهتر است کاندیداها از برنامه های ایجابی خود بگویند و کمتر به دنبال تخریب دیگران باشد.خوشحال شدم که در دومین مناظره دیگر به شیوه بگم بگم های مشهور استفاده نخواهد شد و شاهد یک مناظره منطقی بین کاندیداها خواهیم بود. و با برنامه های کاندیداها در حوزه فرهنگی و سیاسی بیشتر آشنا خواهیم شد. ولی متاسفانه گویا خلبان تیز پرواز ما در آغارین لحظه صحبت هایش یادش رفته بود که قرار است از شیوه ایجابی استفاده کند و به جای تخریب دیگران از برنامه هایش بگوید. اما دریغ از رعایت اخلاق .
شهردار تهران این باز از پرونده ای گفت که بواسطه این پرونده دختر یکی از وزرای دولت تدبیر و امید تعدای پوشاک وارد کرده است. از این بگذرم که تیغ قانون برا تر از هر زبانی است که برای رسیدن به مقصودش دست به تخریب دیگران می زند. اما ذکر چند نکته را خالی از لطف نمی دانم که بیان کنم.
یکم: در فرهنگ دهخدا معنی ایجاب این طوری نوشته شده است یعنی ثبوت و اثابت کردن. اما قالی باف ثبوت خود را در تخریب دیگران به نمایش گذاشت زمانی که می خواست از فرهنگ بگوید. ترکه دهلش به پوشاک واراداتی در کشور ایتالیا خورد تا صدایش را در شهر افتاب زمانی که او در حال مناظره بود شاهد مدیریت جهادی اش باشیم در تبدیل شدن نمایشگاه کتاب تهران به استخر با باریدن بارانی بهاری!دوم: آقای قالی باف سوراخ دعا را گم کرده است و نیش انبرش همچنان برای حملات گاز انبری تیز است. اما ای کاش کمی مهربان تر لبخند تلخش را در صفحه رسانه ملی به نمایش بگذارد. چون این لبخند ها داغ ما را در حادثه پلاسکو تازه تر خواهد کرد.
سوم: در کلام دکتر خلبان و مدیر جهادی جهدی برای برجام ندیدم که بر جام. جامی است که بواسطه آن می توان تراکم فروخت تا کودکان حاشیه نشین تهران در گرد و خاک بلند شده در ساختمان های بلند مرتبه تهران تراخم بگیرند. و یا برجام جامی هست برای آزادی و سربلندی ایران در پشت قاب عینک آفتابی شهردار که او را به جماعت چهار درصدی پیوند داده است که او مدام ذکر خیرشان را به میان می آورد.
چهارم: آقای شهردار عینک آفتابی ات را یک ساعت به من قرض بده که بد جوری بوی گند زباله های حسن آباد آزارم می دهد. نمی خواهم چیزی ببینم.

عبدالرضا شهبازی/ بلوطستان

  1. محمدامین

    بوی گند زباله ….!مگه شما حس های پنج گانتون جابه جاشده آقای مشاور!!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان