شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » لرستان و کارخانه لوله سازی


 

چقدر دلم تنگ شد وقتی شنیدم سرهنگ از دور رقابت های انتخاباتی خود را کنار کشید. انصراف داد و رفت تا چند روز باقی مانده را با خیال راحت به رتق و فتق امور پایتخت برسد.
دلتنگ شدم که دیگر کسی نیست با آرا باطله دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رقابت کند.اما ما سرهنگ را دوست داریم و به همین سادگی ها هم رهایش نمی کنیم. او در زمان تبلیغاتش قول و قرار های با ما گذاشته و ما هم بر سر پیمان با او هستیم. ما جمعیت کمی نیستیم. نود و شش درصد از جمعیت کل ایران عزیزمان.
حالا اگر نود و شش درصدی های دیگر استان ها از حق و حقوق خود بگذرند ما نخواهیم گذشت.اما پیشنهاد ما به سرهنگ!لرستان ظرفیت زیادی برای سرمایه گذاری دارد و ما تا کنون نتوانسته ایم از این ظرفیت ها استفاده کنیم. حالا می خواهیم شما که بزرگواری کرده اید. بخشی از این ظرفیت را فعال کنید . هم شما به نوایی می رسید هم جوانان بی نوای ما که چندین بار در شعارهای انتخاباتی تان به بدبخت بودن آن اشاره کردید به شغل و نوایی برسند.
اما پیشنهاد شفاف و روشن ما. با توجه به ظرفیت لرستان و تخصص شما در لوله کردن. پیشنهاد می دهیم در لرستان اقدام به ساخت یک کارخانه عظیم لوله سازی بکنید. شاید در اجرای این طرح با توجه به قولی که برای ایجاد پنج میلیون شغل داده اید حداقل چند هزار نفر از جوانان این دیار شاغل شوند.
اما نکته قابل توجه با توجه به بازاریابی های ما در لرستان و توجه به هدر نرفتن سرمایه شما پیشنهاد می دهیم. بیشتر روی لوله های آب، نفت، فاضلاب و گاز بیشتر کار کنید. نمی دانم چرا تا اسم گاز می آید ذهن مریض ما می رود به سمت گاز انبری!
از لوله فاضلاب گفتیم تا شاید با تولید این نوع لوله بتوانیم آب های سطحی که هر چند وقت یکبار باعث دردسر همشهریان و استانی های عزیز ما می شود. یک طوری هدایت بشوند آنجایی که باید بشوند.
بیشتر از این ایجاد مزاحمت نکنم. چشم به راه شما سرهنگ عزیز برای سرمایه گذاری و ایجاد شغل در لرستان هستیم. حالا اگر خودت فرصت نکردی حتمن سلام ما را به دولتی که از او حمایت کردی برسان و بگو مردم لرستان را دریابد.

عبدالرضا شهبازی/ بلوطستان

  1. مهدی اسدی

    حیف شد. اقایی قالی باف خیلی به نظرم خوب بودند. سرلشگر بزرگوار و قهرمان جنگ.
    حال ببینیم چه میشود. من که تنها بین کاندیداها به ایشان نظر مثبتی داشتم.
    حیف شد. اگر میشدند اینبار چون خود سکان امور بدستش بود. میدانست دستور بدهد چه کسی را لوله کنند.
    انقدر هم شجاعت داشت لوله کردن ها رو به گردن زیر دستان خودشان نیندازد. هرچند جریان واقعی مقصر کوبیدن و لوله کردن ها گناه خویش رو به گردن مامورین اجرا میندازد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان