شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » همایش اصلاح طلبان حامی دکتر روحانی در پلدختر

همایش اصلاح طلبان حامی دکتر روحانی عصر سه شنبه در سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد پلدختر برگزار شد . در حالی قرار بود آذر منصور عضو هیات مرکزی حزب اتحاد ملت به عنوان سخنران اصلی در این  مراسم حضور پیدا کندکه  به علت تاخیر در پرواز او در همایش شرکت نکرد و به ناچار ستاد مرکزی دکتر روحانی در پلدختر از برخی چهره های بومی به عنوان سخنران جایگزین استفاده کرد.

در این همایش که با استقبال حامیان دکتر روحانی در پلدختر مواجه شد ،نورالدین محمدی زاده از فعالان شاخص اصلاح طلب این شهرستان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید در عرصه های مختلف گفت: دکتر روحانی با برداشتن تحریم ها از دوش ملت ایران ناجی کشور شده و ایران را از پرتگاه نجات داد.

وی بیان کرد: یکی از رقبای دکتر روحانی پیش از انتخابات از عرصه کنار رفت و دیگر رقیب او را نیز ملت ایران در روز انتخابات کنار خواهند زد.محمدی زاده افزود: ۲۴اردی بهشت برای همیشه در تاریخ لرستان بعنوان روزی ویژه ثبت شده و حماسه استقبال مردم استان از دکتر روحانی برای لرستان در تاریخ ماندگار خواهد شد که باید بواسطه این حضور از آحاد مختلف مردم تقدیر کنیم.

مراد صحرایی از دیگر فعالان سیاسی اصلاح طلب نیز در سخنانی آگاهی مردم را از عمده نگرانی ها دلواپسان و تندروهای رقیب دولت عنوان کرد و گفت: رقیب از آگاهی و اطلاع رسانی به مردم هراس دارد و به هر طریقی که شده دوست ندارد مردم از امور مطلع و آگاه باشند.

وی بیان کرد: امروز تلگرام و شبکه های مجازی به خوبی توانسته اند در راستای اطلاع رسانی مردم عمل کنند و به همین دلیل رقیب دیگر نمی تواند با تصرف صداوسیما و استفاده حزبی و جناحی از رسانه ملی مانع از آگاهی مردم شود.

صحرایی تصریح کرد: امام خمینی “ره ” انقلاب اسلامی را بر سه رکن استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی بنا نهاد و اگر جمهوریت نظام نباشد چیزی از حاکمیت آن باقی نخواهد ماند.وی افزود: خیلی از روحانیون درباری آن زمان با شعار جمهوریت امام مخالف بودند و پس از انقلاب نیز این مخالفت ادامه داشت اما آنها نتوانستند در مقابل امام خمینی “ره” اظهار نظر کنند .

وی با بیان اینکه حضور و نقش مردم اهمیتی غیر قابل انکار دارد ، گفت: اسلام همواره بر نقش مردم تاکید دارد و بدون مردم رشد و ترقی نداشته و اگر جمهوریت نباشد حکومت دینی نقشی سازنده نخواهد داشت.صحرایی تصریح کرد: در کشور دو جریان ریشه دار اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد که برای اعتلای ایران رقابت می کنند و فعالیت این دو جناح برای پیشبرد برنامه ها نظام و انقلاب است.وی ادامه داد: آنچه برای ما اهمیت دارد حضور مردم در انتخابات است اما اگر در انتخابات پیش رو کم تلاش کنیم بدون شک دستاوردهای دولت تدبیر و امید و زحماتش برای پیشرفت انقلاب و اسلام هدر می رود و فردای قیامت باید پاسخگوی کوتاهی خود باشیم .صحرایی گفت: اگر برجام نبود شرایط کشور سخت می شد و دولت تدبیر وامید توانست باتدبیر و تلاش و ممارست شرایط تحریم و بدهی های دولت گذشته را ترمیم کند که باید این دستاوردها حفظ شود.

وی بیان کرد: مشکلات کشور در سایه زحمات و تلاش های تیم دیپلماسی دولت رفع شد و برای تداوم این دستاوردها باید از روحانی حمایت کنیم . وی تصریح کرد: تیمی که هم اکنون در ستاد رقیب دولت فعالیت می کنند همان افرادی هستند که مشکلات کشور را ایجاد کردند و بانی این همه مشکلات در کشور بوده اند..

قدرت اله دیناورند از چهره های دانشگاهی حامی دولت نیز در سخنانی گفت : جناح رقیب با تهمت و افترا و تخریب اصلاح طلبان به دنبال بیرون راندن آنها از صحنه سیاسی کشور است.

وی افزود: ما را اهل بصیرت نمی دانند اما باید فکر کرد که چرا جناح رقیب از سیاست پوپولیستی و عدام فریبی استفاده می کند . دیناروند گفت: جناح رقیب به دنبال حذف رقیب از میدان است و اعتقاد شان این است که اصلاح طلبان به دبنال تقدیم کشور به آمریکا هستند که نوعی کپی برداری از سیاست مک کارتیستی یعنی سیاست عوام فریبی و اتهام زنی به رقیب هستند.

این استاد دانشگاه در ادامه بیان کرد: شعار ۴درصدی قالیباف بر اساس همان سیاست پیروزی ترامپ بود و آنها با کپی برداری از شعارهای غربی و آمریکایی از شیوه های استفاده می کنند که غربی است اما به ما تهمت می زنند و خودشات دارند از سیاست های غربی پیروی می کنند که با شعارهایشان در تهمت زنی به اصلاح طلبان سازگاری ندارد.

وی خاطر نشان کرد:اصلاح طلبان عاشق ایران و وطن و آزادی و آبادی کشور هستند و رقیب اجازه نمی دهد زیرا هدفش تحمیل به مردم و عدم آگاهی و آزادی آنهاست.دیناروند گفت: عده ای مدرنیته را به ضرر خود می دانند و به همین دلیل چوب لای چرخ مدرنیته ای می گذارند که به دنبال آزادی احزاب و آگاهی جامعه است.

وی افزود: مدرنیسم یعنی آزادی سیاسی و فعالیت آزاد احزاب و رای دادن به برنامه های حزبی نه اشخاص و جلوگیری از دیکتاتوری اما آنهایی که این راه را به ضرر خود می دانند مانع می شوند.دیناروند تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و درجامعه نگذاریم با شیوه های پوپولیستی و روش های عوام فریبانه مررم را فریب دهند .

وی گفت: رقیب به دنبال عدم شمارکت مردم در انتخابات هستند و باید برای حضور مردم در انتخابات تلاش کنیم. وی بیان کرد: ما دو دسته رای دهنده بالفعل داریم که برایشان مهم نیست چه کسی کاندیدا باششد آنها مهم برایشان رای دادن است و دسته ای دیگر که رای دهنده بالقوه هستند و به آر ای خاکستری موسوم هستند که بیشتر به اصلاح طلبان گرایش دارند .وی ادامه داد: این آرای خاکستری تعیین کننده هستند و باید برای حضور و سوق دادن آنها به مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.













شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان