شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دوزیستان همه را سردرگم و بازی میدهند، هم اصولگراها را هم اصلاح طلبان را

چندی پیش در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، بهزاد مومنی مقدم کنشگر اصلاح طلب طی سخنرانی در ستاد سلامت دکتر روحانی در خرم آباد هشداری را به مدیرانی که وی از آن ها با عنواندوزیست یاد کرد داد تا همین موضوع موجب آن شود که خبرنگار کانال صدای لرستان به سراغ این چهره اصلاح طلب و حقوقدانِ غیردولتی برود تا توضیحات کامل وی را در مورد این دست مدیران جویا شود.

به گزارش بلوطستان مومنی مقدم به خبرنگار صدای لرستان گفت: مدیران به جای سیاسی کاری و لابی گری برای حفظ موقعیت خود باید به فکر خدمت_رسانی به مردم وتوسعه همه جانبه باشند.

وی بیان کرد: مدیرانی که به جای خدمت به مردم در ایام انتخابات بصورت شبانه در ستادهای مختلف ساعت ورود میزدند بدانند در دولت تدبیر و امید جایی ندارند.

مومنی مقدم تصریح کرد: نان قرض دادن برخی مدیران به جریان انحرافی برای فرداهایکی دیگر از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد بشکلی که برخی بر این باورند که میتوانند با قرار دادن مدیران غیر همسو با دولت فعلی جای خود را از همین حالا در دولت های احتمالا غیر همسو با دولت دکتر روحانی رزرو کنند، توسط دلسوزان راستین جریان عقلانیت در استان رصد شده و گزارش آن ها خدمت مردم ارائه خواهد شد.

وی گفت: مدیران دوزیست که حکایتشان مفصل است؛ مدیران دوزیست اولویت اول شان پست و مقام بوده و نه درد اصلاح طلبی دارند و نه به اصولی پایبند هستند و نه امید و اعتدالی را به جامعه تزریق می کنند.

مومنی مقدم تصریح کرد: مدیران دوزیست چون زالو در حال مکیدن خون و سرمایه مردمند؛ نه درد دین دارند، نه دغدغه پیشرفت و توسعه استان، بلکه فقط به فکر حفظ مقام خودشان به هر قیمتی و در هر شرایطی بوده و لذا بهتر است عطایشان را به لقایشان ببخشاییم.

وی بیان کرد: مدیران دوزیست شبیه افراد دوتابعیتی هستند که درد هیچ کدام از دو کشور متبوع را نداشته و مترصدند که فقط سود برند و سو استفاده کنند.

کاندیدای لیست امید در انتخابات مجلس دهم افزود: دوزیستان همه را سردرگم و بازی میدهند، هم اصولگراها را هم اصلاح طلبان را؛ باید به اصلاح طلبان و اصولگرایانی که دل در گرو پیشرفت استان دارند عرض کنم این افراد به نظام صدمه و لطمه میزنند.وی خاطر نشان کرد: با کمال تاسف مدیران دوزیست درصد قابل ملاحظه ای را در استان شکل داده اند.

وی ادامه داد: به نظر بنده هرچه سریعتر برای اجرای سیاستهای دولت در استان هم که شده باید چنین مدیران دوزیست و ناتوان را از بدنه مدیریت استان کنار زد.

مومنی مقدم گفت: مدیران دوزیست باید خود را برای پاسخ گویی و نقد عالمانه عملکردشان بصورت کارشناسانه آماده کنند.این چهره اصلاح طلب افزود: برای حرکت استان در مسیر توسعه باید هر چه سریعتر پیرامون آفت بزرگِ انتصاب غیر اصولی تصمیم گیری شود.وی گفت: برخی مدیران دل در گرو سیاستهای دولت تدبیر و امید نداشته و ضعف مدیریت ایشان موجب ایجاد نارضایتی عمومی شده ؛ ما باید مدیران کارآمد و همسو را در راس مدیریتهای مختلف ببینیم.

  1. افشین

    موافقم ولی با قیاس شما نه چون آدم های دوتابعیتی زیادی هستن که در هردوکشور منشا خیر و خدمات بزرگی هستن نمونه اش پروفسور مجید سمیعی و هزاران ایرانی دیگر د راقصی نقاط کشور و دنیا

  2. سیاسی

    مسئول یکی ازستادهای رسمی دکترروحانی درپلدخترباحفظ سمت مسئول یکی ازکمیته های اصلی ستادمرکزی دکتررئیسی را درپلدخترنیزبرعهده داشت.مستندات تصویری درسایت بالاگریوه وجبهه مردمی موجوداست

  3. ليلا

    حفظ سمت بجاى حفظ ارزشهاى انسانى و ملى عامل عقب افتادن بسیارى از فرصتها در کشور بوده این فقط شامل أستان ما نمیشه ، ولى أفراد دو تابیعتى گویا جناب مومنى طرف صحبت شما شخصى است وگرنه بسیارى از ایرانیان به جهت کسب علم و دانش طعم تلخ غربت رو چشیدن.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان