شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شور ساز خالق شور انگیز و نینوا در خرم آباد

به گزارش بلوطستان و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان کنسرت سه نوازی با عنوان  نغمه ای در پرده به سرپرستی حسین علیزاده هنرمند برجسته کشور در خرم آباد برگزار می گردد
anjoman moosighi
بنا به همین گزارش امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان اظهار داشت بعد از مدتها انتظار حسین علیزاده استاد ارزنده موسیقی ایرانی به همراهی نوازنده توانمند سازهای کوبه ای پژمان حدادی وصبا علیزاده نوازنده کمانچه در تاریخ دهم و یازدهم شهریور ماه سال جاری به مدت ۲  شب در خرم آباد به اجرای برنامه خواهد پرداخت .
عباسیان در ادامه افزود پس از رایزنی های فراوان با آقای کیوان فرزین مدیر برنامه های حسین علیزاده این اتفاق در شهریور ماه سال جاری در خرم آباد محقق خواهد شد.
وی گفت حسین علیزاده آهنگساز، نوازنده مدرس چیره دست موسیقی ایرانی خالق آثاری همچون شور انگیز ، راز و نیاز ، نینوا ، نوای کهن می باشد و در حوزه موسیقی فیلم نیز آثار فاخر و ارزشمندی نیز تولید نموده اند که می توان به دلشدگان ، گبه ، زیرتیغ و … اشاره نمود .
ایشان عنوان نمود بلیط‌های این کنسرت به علاقه‌مندان در ۳ مرکز به نشانی  “دفتر انجمن موسیقی لرستان” واقع در میدان کیو مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، فروشگاه “نوای زاگرس” در ضلع شرقی چهارراه فرهنگ، مرکز موسیقی “تال” واقع در پل دارایی‌زاده و سایت اینترنتیبه نشانی www.iranconsert.com عرضه خواهد شد.
روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد این کنسرت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد و انجمن موسیقی لرستان برگزار می گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان