شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ۸۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم با افتتاح نیروگاه پلدختر مشغول به کار شدند

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: ۸۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم با افتتاح نیروگاه گازی پلدختر مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چاغروند ظهر چهارشنبه در جریان افتتاح نیروگاه گازی شهرستان پلدختر اظهار داشت: پیش از این وضعیت ولتاژ برق در شهرستان پلدختر بسیار ضعیف و این امر موجب نارضایتی مردم نیز شده بود.

وی ادامه داد: با فعالیتهای زیرساختی که طی سالهای اخیر در این شهرستان صورت گرفت خوشبختانه وضعیت به شرایط خوبی ارتقا پیدا کرده است.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان لرستان افزود: در راستای تکمیل زیرساختهای برق شهرستان پلدختر نیروگاه گازی این شهرستان با همت بخش خصوصی و با حمایتهای مدیر عامل شرکت توانیر آغاز شد.

چاغروند کاهش تلفات برق، بهبود ولتاژ برق در شهرستان و ارتقای کیفیت برق رسانی را از جمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد و گفت: این پروژه در حال حاضر و در فاز نخست با ظرفیت هفت مگاوات وارد مدار بهره برداری شده که تلاش می شود این ظرفیت به ۱۷ مگاوات افزایش یابد.

وی با اشاره به اشتغال ۳۰ نفر به صورت مستقیم در این نیروگاه یادآور شد: همچنین ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم و در مجموع ۸۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در این نیروگاه مشغول به کار شده اند.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه نیروگاه برق گازی پلدختر یک سوم پیک بار مصرف برق شهرستان پلدختر را پوشش می دهد افزود: همچنین احداث این پروژه در زمینه تامین برق شهرستان در شرایط بحران و در زمینه پدافند غیرعامل حائز اهمیت است.

چاغروند یادآور شد: با توجه به محرومیت استان لرستان و شهرستان پلدختر به لحاظ اقتصادی انتظار می رود با حمایتهای مسئولان شرکت توانیر شاهد اقدامات موثرتری در استان باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان