شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مسئولیت واقعیت اخبار برعهده خبرنگاران است/مهمترین زیرساخت لرستان آب است

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت صدق و کذب خبرها را خبرنگاران باید برعهده بگیرند، در همین حال وظیفه نظام و مردم نسبت به خبرنگاران مهم است.  الله‌یار ملکشاهی شامگاه جمعه در جلسه تجلیل از خبرنگاران لرستانی در خرم‎آباد ضمن تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران استان لرستان اظهار داشت: خبرنگاران می‌توانند از فجایع انسانی جلوگیری کنند و باید تمام تلاش خود را در این رابطه به کار ببرند.
خبرگزاری فارس: مسئولیت واقعیت اخبار برعهده خبرنگاران است
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اثر خبرنگاری در بیان رویدادهای جامعه بسیار بالا است، بنابراین خبرنگاران می‌توانند با بیان واقعیت‌ها از فاجعه‌های انسانی در سراسر دنیا جلوگیری کنند، در حالی که موضوع غزه و جنایات صهیونیست‌ها را خبرنگاران به سراسر دنیا نشان داده‌اند و صهیونیست‌ها را مجبور به اعلام آتش‌بس کردند.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف خبرنگاران انعکاس واقعیت‌ها در جامعه است، عنوان داشت: مسئولیت صدق و کذب خبرها را خبرنگاران باید برعهده بگیرند، در همین حال وظیفه نظام و مردم نسبت به خبرنگاران مهم است و مردم باید قدر این افراد زحمت‌کش را بدانند.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: من در همین جا اعلام می‌کنم، اگر در مجلس طرح و مصوبه‌ای به نفع خبرنگاران و برای احقاق حق خبرنگاران مطرح شود، با تمام وجود از آن حمایت می‌کنم زیرا خود را مدافع حق خبرنگاران و رسانه‌ها می‌دانم. ملکشاهی یادآور شد: خبرنگاران باید حق نظام را به خوبی رعایت کنند، زیرا در نظام جمهوری اسلامی کارها و اقدامات زیادی انجام شده که خبرنگاران باید آنها را به مردم بیان کنند و به واسطه کار همین افراد است که استان لرستان اگر با گذشته مقایسه شود، معلوم می‌شود پیشرفت‌های زیادی داشته است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های توسعه هر استان مربوط به یک شخص خاص نیست، بنابراین رسانه‌ها باید در حمایت از آنها و گسترش این زیرساخت‌ها در استان تلاش زیادی کنند. وی در پایان عنوان کرد: مهمترین زیرساخت لرستان آب است که با وجود پرآبی این استان متاسفانه لرستان با کمبود آب شرب مواجه است.

برگرفته از: فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان