شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فرمانداران لرستان تکمیل واحدهای مسکن مهر را اولویت کاری خود قرار دهند

هوشنگ بازوند عصر جمعه در جلسه ای با محوریت بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستانهای استان در جمع فرمانداران لرستان بر ضرورت پیگیری برای تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر باقی مانده در استان تاکید کرد.

وی بیان داشت: در این راستا فرمانداران مکلف هستند به صورت هفتگی جلسه ای برای پیگیری و رفع چالشها و موانع پیش روی تکمیل پروژه های مسکن مهر در شهرستانها برگزار کنند.

استاندار لرستان افزود: فرمانداران تلاش کنند مشکلات و موانع تکمیل واحدهای مسکن مهر که در حوزه اختیارات شهرستان بوده و با پیگیری از طریق ادارات شهرستانی قابل حل است را در دستور کار قرار داده و در اسرع وقت رفع کنند.

بازوند ادامه داد: برای حل مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر که در اختیار دستگاههای استانی است نیز این آمادگی وجود دارد که جلسات مستمری در مرکز استان تشکیل و این موارد با حضور مدیران دستگاههای مرتبط پیگیری و رفع شود.

وی با یادآوری اینکه تکمیل پروژه های مسکن مهر در استان به مطالبه جدی مردم تبدیل شده است یادآور شد: جانمایی نامناسب این پروژه های در برخی شهرستانهای استان به چالش جدی تبدیل شده است بطوریکه این مشکل موجب شده در این شهرستانها متقاضی برای تحویل واحدهای مسکن مهر وجود نداشته باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه متاسفانه پروژه های مسکن مهر در عمده شهرستانهای استان با مشکل مواجه هستند، خواستار همکاری بین بخشی دستگاههای مرتبط برای تسریع در بهره برداری از واحدهای مسکن مهر شد.

بازوند عنوان کرد: فرمانداران باید مشکلات موجود در این بخش را احصا کرده و به معاونت عمرانی استانداری لرستان انتقال دهند.

وی عدم تکمیل تاسیسات و امکانات روبنایی و زیربنایی را یکی دیگر از مشکلات مسکن مهر لرستان دانست و عنوان کرد: احداث واحدهای خدمات رسان مانند مدارس و مساجد هنوز تعیین تکلیف نشده اند که پیگیری برای رفع این مشکل به طور جدی در دستور کار قرار دارد و در سفر اخیر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر نیز این مشکلات مطرح شد.

استاندار لرستان با اشاره به برنامه ریزی ملی برای بستن پرونده مسکن مهر در سال ۹۴ افزود: در این راستا باید پیگیری های لازم برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان یکی از اولویتهای جدی فرمانداران باشد.

بازوند با اشاره به تکمیل و تحویل سه هزار واحد مسکن مهر در استان تا شهریورماه سالجاری ابراز امیدواری کرد که بخش دیگری از واحدهای مسکن مهر استان تا پایان امسال و مابقی در سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان