شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تحصیل ۳۰ درصد از دانشجویان لرستان در دانشگاه پیام‎ نور

محمدرضا جعفری چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار داشت: ۳۰ درصد دانشجویان در دانشگاه پیام‎نور لرستان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۹۵ درصد دانشجوی بومی هستند. وی با اشاره به اینکه ۷۵ رشته تحصیلی در هشت بخش الهیات، روانشناسی، زبان و ادبیات، علوم پایه، علوم کشاورزی و… مشغول به تحصیل هستند، عنوان داشت: ۱۲۲ نفر عضو هیئت علمی تمام وقت این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.
خبرگزاری فارس: تحصیل 30 درصد از دانشجویان لرستان در دانشگاه پیام‎ نور
این مسئول یادآور شد: یک‌هزار و ۱۱۲ مدرس مدعو در سراسر استان با ۹ مرکز پیام‎نور در شهرستان‎های خرم‎آباد، کوهدشت، پلدختر، نورآباد، دورود، الشتر، الیگودرز، ازنا و بروجرد همکاری می‎کنند.
جعفری به افق ۱۴۰۴ دانشگاه پیام‎نور در راستای اهداف مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: در این افق تلاش ما در جهت تخصصی‎شدن دانشگاه پیام‎نور لرستان به فضای مجازی‎است که علاوه بر این ما به دنبال تحقق شعار دانشگاه یعنی آموزش برای همه، همه جا و همه وقت هستیم.
رئیس دانشگاه پیام‎نور لرستان گفت: در این افق همچنین هدف ما گسترش و ارتقای رشته‎ها، ایجاد پژوهشکده‎های تخصصی در دانشگاه‎ها، اصلاح هرم هیئت علمی دانشگاه، اجرای طرح‎های پژوهش تقاضا و… است.
وی از برگزاری جشن ۲۵ سالگی دانشگاه پیام‎نور در دی ماه امسال در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد کل دانشجویان کشور در دانشگاه پیام‎نور مشغول به تحصیل هستند و تلاش ما این است که این دانشگاه را هر چه بیشتر به مردم معرفی کنیم.
این مسئول متذکر شد: طی سال‎جاری ۱۶ عنوان کتاب، ۱۴ مقاله علمی و پژوهشی، ۱۴۱ مقاله علمی به همایش‎های بین‎المللی، ملی و استانی ارائه شده است.
جعفری از ایجاد هفت کارگاه آموزشی جهت ارتقای هیئت علمی دانشگاه پیام‎نور، تکمیل و تجهیز ۱۲ آزمایشگاه و کارگاه در مهر ماه امسال برای استفاده خبر داد و ادامه داد: علاوه بر این تا قبل از مهر ماه امسال ۱۰ آزمایشگاه، ۳۵ کارگاه و… اضافه می‎شود. رئیس دانشگاه پیام‎نور لرستان یادآور شد: تمام تلاش خود را برای ارتقای دانشگاه پیام‎نور در استان لرستان به کار می‎گیریم.

خبرگزاری فارس

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان