شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ورود بیش از ۲۸ هزار دانش‎آموز کوهدشتی به کلاس‌های درس

فرماندار کوهدشت گفت: فردا ۲۸ هزار و ۹۰۰ دانش ‏آموز کوهدشتی وارد مدرسه و کلاس‌های درس می‏‌شوند.
غلامرضا حمزه‌‏پور عصر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‎ها و ایثارگری‏های ملت بزرگ ایران در مقابل دشمن بعثی عراق است، چراکه این مردم بودند که برای پیروزی این مملکت هشت سال دفاع کردند و جانانه جنگیدند که این برای ما یک افتخار بزرگ است.
خبرگزاری فارس: ورود بیش از 28 هزار دانش‎آموز کوهدشتی به کلاس‌های درس
وی ادامه داد: در این هفته بیشتر ادارات و نهادهای مختلف در شهرستان کوهدشت برنامه‏‌های مختلفی در نظر گرفته‎اند تا یاد و خاطرات شهیدان و سرافرازان دوران هشت سال دفاع مقدس زنده بماند.
فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم و ملت ما در آسایش و امنیت زندگی می‏کنند به برکت خون شهدا و رشادت‏های هشت سال دفاع مقدس است، بنابراین ما باید قدردان خون شهدا باشیم و برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز همه تلاش خود را به کار بگیریم.
این مسئول با اشاره به اینکه کوهدشت یکی از شهرهای مهم و دارای اهمیت خاص از نظر ظرفیت‏‌ها و پتانسیل‏‌های کشاورزی، دامپروری و… است، ادامه داد: این ظرفیت‏ها باید شکوفا شوند و مسئولان نباید نسبت به آنها بی‎اهمیت باشند.
حمزه‌‏پور متذکر شد: شهرستان کوهدشت بیکارترین شهرستان استان لرستان است که در این خصوص مسئولان ملی و استانی باید همه تلاش خود را به کار بگیرند و برای رفع این معضل که مربوط به استان و به طبع شهرستان کوهدشت است، تلاش خود را دوچندان کنند.
فرماندار کوهدشت اضافه کرد: ۲۸ هزار و ۹۰۰ دانش‏آموز کوهدشتی همزمان با روز نخست مهرماه امسال وارد مدرسه می‌‏شوند.
وی با اشاره به اینکه دانش‏‌آموزان امروز ما ظرفیت‎های بزرگی برای جامعه هستند، تأکید کرد: همه مسئولان باید برای ارتقای سطح علمی و کیفی دانش‏آموزان تلاش کنند و در این خصوص با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند

 احمد بساطی؛ خبرنگار فارس در کوهدشت

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان