شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پلدختر دستگیر شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر از دستگیری ˝علی صفر مرادی˝ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و سایت بیان روز این شهرستان به علت شکار بز کوهی خبرداد.
http://www.bornanews.ir/Image/News/2014/9/224963_635475136002280870_l.jpg
رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر از دستگیری “علی صفر مرادی” خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و سایت بیان روز این شهرستان به علت شکار بز کوهی خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، امیر رضا محمدی نژاد روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاربرنا در پلدختر اظهار داشت: طی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر وجود کله کل وحشی در منزل یکی از خبرنگاران شهرستان با گرفتن مجوز ورود به منزل وی از سوی دادگستری شهرستان پلدختر و نیروی انتظامی کله کل وحشی کشف و ضبط شد.
وی با بیان این که این کل که ۱۰ سال سن دارد افزود:این خبرنگاران متخلف به همراه پرونده به مرجع قضایی شهرستان پلدختر معرفی شد.
رییس اداره محیط زیست پلدختر گفت: این فرد در برخی از گزارشات خود مردم را دعوت به همیاری با محیط زیست می‌کند ولی متاسفانه خود به آنچه می گوید پایبند نیست و عمل نمی‌کند .
وی افزود: عمل این خبرنگار ما را به یاد ضرب المثل معروف می اندازد که می گوید رطب خورده منع رطب کی کند؟ شایسته است که گفتار انسان همچون کردار او باشد یعنی سخنی را که می گوید به آن عمل کرده و سعی کند گفتار نیک، پندار نیک و کردار نیک را رویه زندگی خود کند.
محمدی نژاد تصریح کرد: هرگز سخنی نگوید که توانایی عمل به آن را ندارد. بخصوص کسانی که الگوی زندگی فرد یا گروهی معین هستند سعی کنند با عمل به وعده و سخنان خود بتوانند نمونه عملی شایسته ای برای افراد باشند.
وی گفت: خبرنگاران که در معرض دید مردم هستند بهتر است به سخنان و گفتار خود عمل کنند زیرا اعمال صالح و نیک آنها سبب جذب عموم مردم به آنها می‌شود.
در آیات قرآنی تاکید صریحی بر عمل کردن به سخنان، وعده و قول خود شده است و عدم این کار سبب خشم و غضب الهی می‌شود.
‏ وی افزود: در بعضی از تعبیرات عالم بی عمل به درخت بی میوه، ابر بی باران و یا شمعی که می سوزد و اطراف خود را روشن نمی کند ولی خودش نابود می شود و یا چهارپایی که به آسیاب می بندند و دائماً زحمت می کشد و طی طریق می کند اما چون به دور خود می گردد هرگز به جایی نمی‌رسد.
وی تصریح کرد: درخت بدون میوه و بی ثمر در نزد مردم کم اهمیت هست و به آن رسیدگی نمی شود زیرا هیچ نیازی از نیازهای غذایی مردم را بر طرف نمی‌کند.
رییس اداره محیط زیست پلدختر گفت: ابر بدون باران هم، مدت های طولانی در آسمان می گردد و افراد چشم انتظار می مانند و دریغ از یک قطره باران که بر مزارع و زمین های خشکیده ببارد و محصولات کشاورزی را بیشتر نماید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان