شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » همایش بررسی موانع توسعه لرستان برگزار می شود

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول ادارای استانداری لرستان از برگزاری همایش بررسی موانع توسعه لرستان در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، فریده بیرانوند ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد استان به زودی همایش بررسی موانع توسعه لرستان برگزار می شود.
وی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه برگزاری این همایش در لرستان عنوان کرد: دبیرخانه برگزاری این همایش بر عهده پارک علم و فناوری لرستان گذاشته شده است.
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول ادارای استانداری لرستان با تاکید بر ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم از سوی دستگاههای اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش بیان داشت: همچنین در جلسات بعدی این کارگروه بحث و تبادل نظر های لازم برای نحوه برگزاری این همایش و ایجاد کمیته های تخصصی صورت خواهد گرفت.
بیرانوند با تاکید بر ضرورت برگزاری اینگونه همایش ها در استان لرستان تصریح کرد: استان لرستان با وجود ظرفیتها و پتانسیلهای فراوان هنوز در مسیر توسعه و رشد قرار نگرفته است و این امر نیازمند آسیب شناسی است.
وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان لرستان تصریح کرد: برای رفع این مشکل باید زمینه توسعه استان را در بخشهای مختلف اقتصادی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم آورد.
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول ادارای استانداری لرستان با بیان اینکه هم اکنون این استان از توسعه نیافتگی در بخش های مختلف رنج می برد گفت: د

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان