شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » در برخی روستاها حتی یک شربت استامینوفن وجود ندارد/ شهردار درب گنبد: درآمد شهرداری درب گنبد صفر است

محمد آب باریکی بخشدار درب گنبد کوهدشت گفت: در برخی روستاها حتی یک شربت استامینوفن وجود ندارد
به گزارش خبرنگار بلوطستان محمد آب باریکی بخشدار درب گنبد کوهدشت در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات بهداشتی این بخش که با حضور سرپرست شبکه بهداشت کوهدشت، شهردار درب گنبد، دهیاران و نمایندگان ادارات مختلف در بخشداری درب گنبد تشکیل شد گفت: با گذشت سه دهه ونیم از عمر انقلاب اسلامی و ارائه خدمات خیلی خوبی به این بخش، اما به دلیل وجود عمق محرومیت هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد و از مسئولین انتظار می رود همگان در این خصوص یاری گرمان باشند تا بتوانیم به این مردم فهیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.
Untitled-1 copy
آب باریکی ادامه داد: این بخش یکسری نواقص در رابطه با موارد بهداشتی همانند در اختیار نداشتن داروهای مورد نیاز خصوصا در روستای برکلک و سیاه چشمه که حتی یک شربت استامینوفن ندارند، نیاز ضروری به یک زایشگاه، تجهیز خانه بهداشت از لحاظ گرمایشی سرمایشی، نداشتن تجهیزات کاری دندان پزشک که به تازگی مستقر شده است، نداشتن آمبولانس، نیاز مبرم به پرستار مرد، دارد و از مسئولین شبکه بهداشت خصوصا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خواهش می کنیم توجه جدی به این مسئله داشته باشند.
بخشدار درب گنبد ادامه داد: بحث اتلاف سگ های ولگرد بسیار آزار دهنده و خطرناک است که در این خصوص نیز مسئولین مربوطه باید تدابیری بی اندیشند.
به گزارش بلوطستان در ادامه محمدرضا گراوند شهردار درب گنبد گفت: یکی از مشکلات اصلی شهر درب گنبد این است که متاسفانه مسئولین شهر درب گنبد را به عنوان شهر کوچک سه هزار نفری می شناسند در صورتی که اینجوری نیست و با توجه به حضور زائران خصوصا در ایام تعطیل یک روز اندازه جمعیت کل کوهدشت در اینجا زائر جمع می شود.
شهر دار درب گنبد ادامه داد: خدمت به این مردم خوب و در کنار این امام زاده یک افتخار است و ما نیز با افتخار این خدمت را انجام میدهیم . وی همچنین خاطر نشان کرد: هیچ شهری در استان لرستان اندازه ی درب گنبد زائر ندارد و از مسئولین می خواهیم این مسئله را مد نظر بگیرند زیزا حضور زائر در این مکان امکانات رفاهی نیاز دارد.
گراوند تصریح کرد: توضیح وذبح مرغ زنده در کنار حرم امام زاد یک مشکل جدی است که اگر مسئولین هر کدام کار خود را انجام بدهند این مسئله پیش نمی آید. این مسئول در ادامه سخنانش بیان کرد: ما می خواهیم سطح شهر را بالا ببریم و برای این مسئله یک برنامه پنج ساله چیده ایم و میخوایم با کمک مسئولین به این مهم جامع عمل بپوشانیم.
محمد رضا گراوند گفت: درآمد شهرداری درب گنبد تقریبا صفر است، ما حتی بعضی ماها یک ریال ورودی از طرف شهروندان نداریم. لازم به ذکر است در این گرد همایی پزشک بخش، دهیاران و بهورزان به بیان مسائل و مشکلات قسمت های مربوطه پرداختند.

تهیه: احمد بساطی

  1. برنا

    این جلسات خیلی عالی است انشاله با دیگر روسا ادارات برگزار شود

  2. علی تیموری

    جناب آقای آب باریکی اگرفکرمیکند مشکلات روستای بره کلک و سیاه چشمه فقط کمبودداروی آستامینوفن هستش که من با هزینه شخصی تامین کنم. مشکلات فراتر از اینا ست بزرگواری.تمام جوانای ما بدبخت شدن از دست اعتیاد. دوستامون خالی از سکنه شده بغلت بیکاری و اعتیاد کمبود امکانات.دریغ از یه زمین ورزشی خاکی…..لطفا اگه ممکنه بازدیدمیدانی داشته باشیدباتشکر

  3. راد

    سلام در دنیا بی سابقه است درامد شهرداری صفر باشد فطریه را جمع آوری کنیم برای شربت استامینیفون.شما که برادر زاده و خواهر و دختر میمیزات همه مشغول کردی محمدرضا خان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان