شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مدیر آموزش و پرورش کوهدشت تغییر کرد / حجت اله مومنی جایگزین بهمن نریمانی شد

Untitled-1 copy
پس از مدت ها گمانه زنی درباره ی مدیر جدید آموزش و پرورش کوهدشت، حجت اله مومنی سرپرستی این اداره را بر عهده گرفت. به گزارش بلوطستان مراسم معارفه ی سرپرست آموزش و پروش کوهدشت ظهر امروز با حضور فرماندار کوهدشت، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ خرم آباد و جمعی از فرهنگیان در محل سالن کنفرانس  مدیریت آموزش و پرورش کوهدشت برگزار گردید.  احکام تودیع و معارفه آقایان نریمانی و مومنی را، قربانی رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان قرائت نمود. به گزارش بلوطستان و به نقل از روابط عمومی اداره ی آموزش و پروزش کوهدشت از زحمات حاج بهمن نریمانی مدیر پیشین قدرانی بعمل آمد. این مراسم بصورت پیش بینی نشده و بی حضور اصحاب رسانه برگزار شد بخاطر عدم آطلاع رسانی خبرنگار بلوطستان در جلسه معارفه حضور نداشت و مشروح جلسه و گزارش کامل آن نقل از روابط عمومی اداره ی آموزش و پروزش کوهدشت تقدیم مخاطبان می گردد.

محمدی فرماندار شهرستان کوهدشت  در این مراسم گفت: آنچه در کشور های غربی هنگام تغییر تصدی ها از ان یاد می شود انتقال قدرت می باشد این در حالیست که در کشور اسلامی ما به تآسی از آموزه های دینی ،دین مبین اسلام انتقال مسئولیت از آن یاد می شود. وی ضمن تقدیر از زحمات آقای نریمانی مدیر اسبق آموزش و پرورش کوهدشت اظهار امیدواری کردند آقای مومنی در تصدی جدید مدیریت این اداره منشا خدمات خیر و مثمر ثمری برای جامعه فرهنگیان و دانش آموزان باشند.

در این مراسم بهرامی معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت ،قطعا تغییرات در نظام آموزش و پرورش با هدف رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب صورت می گیرد . در این جلسه نریمانی مدیر اسبق آموزش و پرورش کوهدشت ضمن تشریح برنامه های اجرا شده ی خود در دو سال گذشته تعامل و همفکری با تمام جریانات و معلمان را عامل موفقیت خود و آموزش و پرورش عنوان کردند و افزودند :در دوران تصدی خود براین مدیریت از هیچ کوششی جهت اعتلاو ارتقاء نظام اموزشی فرو گذاری نکرده ام .

همچنین در این مراسم حجت مومنی سرپرست جدید آموزش و پرورش کوهدشت گفت :با امید به خداوند متعال و تعامل و همکاری با کلیه ی فرهنگیان درشهرستان کوهدشت می توان گام در راه اعتدال جهت نیل و رسیدن به اهداف نظام آموزشی نهاد. وی در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق محوری و پایبندی بر هنجارها و تکریم ارباب رجوع بویژه همکاران فرهیخته فرهنگی از اولویت های کاری خود عنوان کردند و افزودند، بی شک برنامه محوری جهت تحقق بخشیدن و گام نهادن در مسیر اهداف ۵ گانه وزارت آموزش و پرورش ،نیازی مبرم دانستند و گفتند :ما باید با برنامه ریزی و ارتقا سطح کیفیت آموزشی بستر لازم را جهت یادگیری مطلوب و پایدار در دانش آموزان فراهم نماییم.

لازم به یاد آوریست آقای حجت مومنی سوابق اجرایی همچون معاونت پژوهشی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد ،مسئول حراست آموزش و پرورش منطقه ویسیان ،مسئول بازرسی آموزش و پرورش ویسیان ،مدیر کانون فرهنگی تربیتی ویسیان و مدیر اموزشگاه های این منطقه را در کارنامه خود دارد.

منبع خبر :   خسروی-روابط عمومی

  1. ناشناس

    آقای نریمانی از اصولگرایان غیربومی بود که مدیریت خوبی بر مجموعه ای تحت امرش داشت و در مدت مسئولیتش حاشیه نداشت

  2. فرهنگی

    جناب آقای نریمانی ازحیث توانمندی و لیاقت و ادب ومتانت کم نظیربودند.شخصیتی آرام وباوقارکه نشان داد توانایی مسئولیتهای بزرگ رابه خوبی دارند.

  3. الشتری

    انتصاب آقای مومنی را تبریک میگویم و برایش آرزوی توفیق می کنم

  4. حسینی

    انصافا نریمانی آرامش،نظم،،اخلاق مداری واحترام به همکاران خوشروئئ رادر هشت سال مدئریت خود در حد مطلوب به نمایش گذاشتند و نمره عالی گرفتند گرچه نسبت به ایشان بی مهری شد ولی حاج بهمن مادوست داریم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان