شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » هیچ نشریه ای در لرستان حق بیمه خبرنگاران و عکاسان را نمی پردازد


هیچ نشریه ای در لرستان حق بیمه خبرنگاران، عکاسان و…را نمی پردازد ،تیموراحمدوند نماینده ویژه مدیرکل ارشاد لرستان با عنوان این مطلب در جمع خبرنگاران ونمایندگی های نشریات کوهدشت  گفت: مدیر کل ارشاد استان لرستان با استاندار بحث وگفتگوهایی داشته اند که ازین پس مدیران کل مستقیما با نشریات وارد بحث نشوند که امیدوارم به نتیجه برسد.

تیمور احمد وند ادامه داد: متاسفانه هیچ نشریه ای در لرستان حق بیمه خبرنگاران، عکاسان وهیئت تحریریه را نمی پردازد واین یک مشکل حاد است.
این مسئول خطاب به خبرنگاران معترض در کوهدشت عنوان کرد: اگرعشقی در کار باشد هرگز خستگی درکار نیست هرچند باید ومعتقدم شکم عاشق هم سیر باشد تا بتواند ادامه حیات بدهد.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ارشاد این حق را دارد بین نشریاتی که مجوز دارند وانتشار منظم ندارند با نشریات وخبرنگارانی که واقعا زحمت می کشند تفاوت قائل باشد و در صدد حل این مشکل به صورت ریشه ای هستیم.
نماینده ویژه مدیر کل ارشاد لرستان در امور مطبوعات که پیرور اعتراض برخی خبرنگاران نسبت به ارشاد اسلامی کوهدشت به این شهر آمده بود در جمع خبرنگاران این قول را داد: که به جد مشکلات را یکی یکی رسد کند وبه هرکدام از آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد : نباید دکه های مطبوعاتی وخبرنگاران در این فکر باشند که با این آگهی ها گذران زندگی کنند هرچند باید هرکسی به حق خود برسد؛احمد وند گفت : همچنین سرپرستی های استان نیز باید خبرنگاران خود را در شهرستانها تقویت کنند.
احمد وند همچنین ادامه داد: تحت هیچ شرایطی بین خبرنگاران و نمایندگی های مطبوعاتی جناح چپ و راست برای اداره کل تفاوتی قائل نیستیم و به جد با این حرف که توسط برخی دوستان بیان شده است مخالف هستیم و هرگز اجازه این کار را نخواهیم داد.
نماینده مدیرکل ارشاد در امور مطبوعات در پایان از خبرنگاران نیز خواست به مر قانون به درستی عمل کنند .وی ابراز امیدواری کرد  دو مشکل اصلی آنان یعنی بحث تقسیم عادلانه آگهی ها و همچنین بیمه خبرنگاران رسیدگی نماید.
این مسئول همچنین از خبرنگاران خواست مشکلات و مسائل را جزئی تر وبه صورت مکتوب تحویل اداره کل ارشاد داده تا به آنها رسیدگی شود.
لازم به ذکر است عزت جعفری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت ضمن خوش آمدگوی به حاضرین از خبرنگاران به عنوان دوستان خود یاد کرد. وی  همچنین درابتدای جلسه با ارائه آمار و ارقامی از عملکرد خود دفاع و  گفت: ازین پس در تقسیم آگهی های مطبوعاتی دقت بشتری میشود.
ضمن تشکر از حضور این مسئول عزیز به خاطر احترام به خواسته خبرنگاران از وی می خواهیم این گردهمایی چند ساعته همچنان که خود صراحتا بارها در آن از اجرای دقیق قانون سخن به میان آورد جلسه ای پر ثمر و نتیجه ای در بر داشته باشد.

احمد بساطی / بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان