شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آن همه جنایت و امام سلمان؟!

ملک سلمان گفته است از این به بعد مرا امام سلمان بخوانید!کی چنین درخواستی را داشته است؟بعد از این که هزاران نفر را از مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشید؟مگر هر کسی بمب های ممنوعه و مهمات امریکایی را روی مسلمانان فرو بریزد و آنها را قتل عام کند باید به او لقب امام داد؟!شاید بدان علت باشد که چون هواپیمای سرشار از کمک های امدادی هلال احمر ایران اسلامی خواست در یمن فرود آید ، باند فرودگاه را بمباران کرد!

شاید هم به خاطر داعش پروری و ارتباط تنگا تنگ آنها با رژیم صهیونیستی باشد!شاید هم به خاطر زندانی کردن آیت الله نمر و از اعدام گفتن او باشد!البته آن تازه پادشاه گفته بمباران یمن و کشتن مردم آن کشور به خاطر توطئه های بوده که آنها را تهدید می کرده است!

یا للعجب او تا چه اندازه دلسوز است چون احساس کرده ممکن است در آینده توطئه ای صورت بگیرد و مسلمانان یمن تهدید شوند ، آنها را بمباران کرده است و حتی بیمارستان ها ، اداره برق ، مساجد و حتی قرآن های کریم را هم بمباران کرد!گفتنی است ملک سلمان بیش از اینها دلسوزی عملی نشان داده است زیرا چون اوباما سران مزدور کشورهای عرب را دعوت کرد جواب رد داد . او پیام داد چون بناست آتش بس ۵روزه را به اجرا بگذارم تا به مردم یمن امداد رسانی شود و آن مردم بسیار نیازمند شده اند می خواهم به شخصه فرماندهی کمک رسانی را به عهده بگیرم!واقعا خجالت نمی کشد! این گونه حرف می زند؟!

مردم را به قتل می رساند خانه ها را برسرشان خراب می کند همه ی تاسیسات آنها را به آتش می کشد و حتی به گندم های آن سامان هم رحم نکرده است با این حال می گوید می خواهم به مردم یمن کمک کنم؟!

آیا از حمله ی به یمن پشیمان شده اند ؟خیر .به هیچ وجه آتش بسی پنج روزه است و بعد از گذشت آن ایام دوباره همه ی محموله های دارویی و غذایی که ازسایر کشورها به یمن رسیده است را بمباران می کند!آخر این چه آتش بسی است ؟جان من ! وهابیت عقل را تعطیل کرده اند و تمجید از عقل را بت پرستی می دانند .لطفا دنبال جوابی منطقی و عقلانی نگرد.این آتش بس با مشورت و حکم چه کشوری بوده است؟این نوع آتش بس تولید شده در امریکاست و جان کری به عربستان رفت و اصل طرح را به ملک سلمان داد.آری امریکا از سویی دیگران را به اتهام رعایت نکردن حقوق بشر تحریم و تهدید می کند و از سویی سیاه پوستان را به قتل می رساند! از طرفی از مردم سالاری می گوید و از سویی به کمک سران مستبد بحرین می شتابد و مردم بحرین را زندانی می کند!از سویی ایران را تحریم می کند که نکند در آینده بمب اتم بسازد و از سوی دیگر به رژیم جعلی اسرائل مجهز به بمب های اتم هر نوع کمکی می کند!آری از کسی پرسیدند روباه تخم گذار است یا بچه زا؟گفت نمی دانم ولی از آن روباه هر چه بگویی برآید!شاید این که آن تازه پادشاه گفته مرا امام سلمان بخوانید نه ملک سلمان نیز تو طئه ای امریکایی باشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان