شما اینجا هستید
فرهنگی » اعتماد مردم به جایگاه رفیع نماز جمعه که مورد نظر رهبری نیز است باید تحقق یابد

IMG_0548
 
 
 
امام جمعه پلدختر در گفتگو با بلوطستان گفت: ارتقای جایگاه نمازجمعه از مهم ترین برنامه های ما در برهه کنونی خواهد بود.حجت الاسلام محمد سوری در تشریح برنامه های خود در منصب امامت جمعه افزود: ارتقای جایگاه نماز جمعه، ارتقای حوزه های علمیه و تحقق همدلی و همزبانی در بین آحاد جامعه و مسئولین که مد نظر مقام معظم رهبری است از مهم ترین برنامه های ما خواهد بود.

امام جمعه پلدختر استفاده از ظرفیت مسئولین شهرستان به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار را در پیشبر اهداف مهم ارزیابی کرد و گفت: هدف ما این است که از ظرفیت آنها در وهله اول برای پیشرفت شهرستان پلدختر و در وهله دوم برای تحقق برنامه های نماز جمعه از جمله مساعدت ها در خصوص ساخت مصلی نمازجمعه و پیشبرد امورات جاری در حوزه های علمیه و برنامه های فرهنگی شهرستان استفاده نماییم.

IMG_0545

حجت الاسلام والمسلمین سوری گفت: مردم پلدختری مردمی متدین و ولایتمدار هستند و با آنها بیگانه نیستم.وی خاطر نشان کرد: مردم ولی نعمت همه ما هستند و باید خدمت رسانی صادقانه به  آنها در اولویت قرار گیرد.امام جمعه پلدختر با تاکید بر لزوم اعتماد سازی در بین مردم از سوی نهاد نمازجمعه گفت: اعتماد مردم به این جایگاه رفیع که مورد نظر رهبری نیز است باید تحقق یابد.

وی گفت: ستاد نمازجمعه باید با مردم تعاملی سازنده داشته باشد. سوری اضافه کرد: به اعضای ستاد و همچنین مجموعه نمازجمعه توصیه کرده ام که با مردم تعامل داشته و از اموراتی که حاشیه ساز است پرهیز کنند.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: من همیشه نگاهم نگاهی مبتنی بر اصول و نظم در امورات است و در این راستا بیشتر ترجیح می دهم شنونده باشم تا گوینده.

وی خاطر نشان کرد: فردی انتقاد پذیر هستم و آماده پذیرش انتقادها و پیشنهادها بوده و امیدوارم فضا به سمتی برود که مردم و مسئولین تعاملی سازنده و وحد بخش داشته باشند.

  1. جوان پلدختری

    با سلام خدمت امام جمعه محترم .

  2. مرادی

    امام جمعه پلدختر به مورد خوبی اشاره کرده اعتماد سازی شرط اصلی است که معلوم می کند حاج آقا به مسائل اشراف کامل دارند

  3. جمشیدی

    درود بر شما
    وقتی چنین امری عملی خواهد شد که …. کنار مردم بیاستد نه رو به روی آنها، و اگر کنار مردم ایستاد یک عده زیر آبش را نزنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان