شما اینجا هستید
فرهنگی » چرا عاقل کندکاری که باز آرد پشیمانی!

نماینده معزز مردم همیشه شاد و پشیمان خرم آباد جناب آقای ویسکرمی ضمن عرض سلام و خسته نباشید توجه شما را به مطلب زیر جلب نموده امید است از درد دل اینجانب مکدر نگردید … توضیحات نه چندان قابل قبول بصری شما در شبکه خبر در خصوص صیانت از فضای مجازی و دفاعیات جانانه و منطبق با عقل مهمان ویژه برنامه را از نظر گذراندم و البته توهین مستقیم و مودبانه شما به مخالفان را نیز خواندم در این خصوص نه در مقام پاسخگویی بلکه در مقام دفاع ازخود برآمدم چون احتمالا طرح صیانت علیرغم نامش وعلیرغم آنچه شما نامش را قانونمداری مینامید به محدودیت آزادی فعالیت درفضای منجرخواهد شد و آزادی بنده نیز تحت الشعاع این تصمیم قرار خواهد گرفت ویقینا بنده یکی از مخالفین این طرح خواهم بود و شک نکنید تصویب احتمالی آن به ناامیدی مردم از تصویب قوانین عجولانه سیاسی و جناحی منجرخواهد شد !
اصل طرح که اولویت نیاز جامعه نیست و مغایر منویات رهبری انقلاب نیز هست که ایشان فرمودند فضای مجازی اولویت جامعه نیست بلکه اولویت جامعه معیشت مردم و بیکاری جوانان و تولید به کما رفته است و اگر توجه کرده باشید (جهاد تبیین)که مورد نظر رهبریست جهاد روشنگریست و اگر شما خود را مطیع و تابع وگوش به امر ولایت میدانید و اگر به راستی دنبال اصلاح جامعه هستید به جای محدود کردن فضای نقل و انتقال اطلاعات ، لطفا فرهنگ سازی کنید و سرعت انتقال داده ها را بالا ببرید تا جهاد تبیین و روشنگری با موفقیت انجام شود نه در راه تبیین چاله بسازید و اصلاح اجتناب ناپذیر جامعه را به حاشیه برانید ! فرهنگ سازی کنید تا همگان درست استفاده کنند محدود کردن هنر نیست !
با طرح صیانت که نتیجه ای جزکم کردن سرعت و پایین آوردن پهنای باند ندارد فضای مبادلات اقتصادی وعلمی و تجاری را با چالش مواجه نسازید ! بااین تصمیم حتی دانشگاه ها وحوزه علمیه در ارتباط با مراکزعلمی و حوزوی دنیا دچار مشکل خواهند شد و در کار مقام قضایی و انتظامی مداخله نفرمایید چون تخلفات فعلی فضای مجازی توسط این دو نهاد در حال بررسی است پس چرا می خواهید قانون موازی تصویب کنید ؟
بنده از شما در عجبم که از این همه پیامبر چرا یقه جرجیس را گرفته اید و از این همه مشکل موثر چرا سراغ موضوع بی اولویت و بلا اثرجامعه رفته اید ؟
اما آنچه بنده را واداشت تا با مرقوم داشتن چند سطر کوتاه اعتراض خودم را بعنوان موکل شما به محضرتان اعلام بدارم این است که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ نماینده محترم ، تریبونی که شما به رسم امانت در اختیار دارید و بابت لحظه به لحظه آن باید پاسخ مردم را بدهید نه پاسخ خدا را ! چون این وکالت حق الناس است نه حق الله و این تریبون جایگاه بیان شعور و ادب و متانت و بیان کلمات بلیغ و فصیح و سنجیده است نه ادای کلماتی ناشایست همچون ( سگ قلاده به گردن و ….)
هر سخنی که شما در این جایگاه بیان بدارید نشان دهنده سطح شعور شما و شعور رآی دهندگان شماست پس در این جایگاه اگر توفیق اجباری هم که باشد باید رعایت آبروی موکلین خود را بنمائید و سنجیده سخن برانید و سنجیده رفتارکنید ! این را بدانید وکیل سمبل رفتار شایسته و ادب و متانت و وجاهت و وزن بالای موکل است ! حتی خط اتوی شلوار نماینده و واکس کفش او نشانگر پرستیژ و جنتملن بودن رآی دهندگان است چه رسد به نطق او ،
وکیل دنبال درمان درد میرود نه خود عامل درد باشد
نماینده اگر فاقد خصوصیات لازم است و صرفا بر اساس فرود باز اقبال بر این جایگاه جلوس مینماید لااقل به حرمت ملت باید ظواهر امر وکالت را رعایت کند چون همه ملت ایران نمیدانند در این شهر فلاکت زده نماینده بر اساس طایفه بازی رای میآورد نه توان و نه شایستگی ! ( حداقل تا بحال این بوده )
علی ایحال شما را دعوت به حفظ آبروی موکلین خود کرده به شما که در ظاهر اسلام شناس و محدث و راوی روایت و ناقل اخبار واحادیث هستید یاد آوری میکنم پیامبر(ص) با همه آزاری که از دشمنان دید دشمنانش را بندگان خدا میدانست وآنان را به سگ تشبیه نمیکرد تاریخ اسلام به یاد ندارد در پاسخ اهانتهایی که ایشان شنید یک حرف زشت حتی به ابوسفیان هم زده باشد زیرا این ابر مرد هستی سمبل سنجیده ترین رفتارها بود .
یادآوری می کنم منشور مملکت داری را بخوانید تا بدانید مولاعلی(ع) به مالک فرمود مردم مصر اگر در دین با تویکسان نیستنددرانسانیت با تو برابرند رعایت حقوق آنها را بنما ( احترام ازحقوق آنها بود ) !
جناب ویسکرمی به یادتان بیاورم که امام حسین(ع) با همه سختیهای که از دست اصحاب ظلم و شقاوت کشید کلمه ای زشت از ایشان شنیده نشد و فریاد زد مرا نکشید که دستتان به خون معصوم آغشته نشودتاموردغضب خدا واقع نشوید ! هیچ مورخ و مقتل نویس ننوشته که این امام عزیز کلمه ای خلاف ادب و متانت بر زبان جاری ساخته باشند ، حتی قاتلان اهل بیت را نفرین نکردند !

با این سمبلهای نیکو آیا مخالفین طرح صیانت را به سگ قلاده به گردن تشبیه کردن کلامی شرعی و ادبی و عقلانیست؟
باکدام منطق بندگان خدا را که روح خدا در وجودشان دمیده شده با سگ تشبیه میکنید؟
به حای اینکه عذر خواهی کنید توجیه شما نیز غیر عقلانیست که برای برائت جستن و ماست مالیزاسیون کردن اشتباه خود مخالفین را به لیبرال بودن متهم میکنید و این عذر بدتر ازگناه است و قصد داشتید دماغش را پاک کنید چشمش را کورکردید ! ضمن اعلام انزجار خود از تفکرلیبرال و پایبندی خویش بر تفکر شیعه انقلابی و ایرانی، از شماخواهش میکنم از فرع بکاه و بر اصل بیفزا و اسب رهوار و چاپار وکالت را که سالهاست نمایندگان ناتوان آن را میتازانند و آن را لنگ کردند و حدیث امام صادق (ع) را در این خصوص که فرمود شرف المکان بالمکین رابه فراموشی سپرده اند بر میدان معیشت نامبارک و اقتصاد بیمار و تولید غش کرده و جوانان بیکار بتازانید و به جای همآورد طلبی در بازار سیاست بی حاصل دنبال حسابت زندگی مردم باشید که با مداقه در حسابت و پر کردن جیب خالی خلق الله عقوبت کارتان امیدوارکننده خواهد بود ! در خاتمه در محضر شما که تخصص خاصتان صرفا حدیث خوانی و روایت اخباراست عارض شوم که پیامبر اعظم(ص) فرمود (تمشیت توده مردم نزد خدا از نماز و روزه عزیزتر است ) لطفا دنبال کار عزیز باشید نه عزیز کردن خودبرای رسیدن به کار،
امیدوارم در این مدت کوتاه مانده از دوران وکالت بتوانید باری از دوش مردم بردارید و کاری فراخور نیاز مردم انجام دهید و پرونده ای روشن داشته باشید .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان