شما اینجا هستید
فرهنگی » بخش گردشگری مشکل متولی دارد

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: بخش گردشگری مشکل متولی دارد.محمدتقی توکلی در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: دو طرح گردشگری در الیگودرز در حال پیگیری است.وی با بیان اینکه الیگودرز نسبت به سایر شهرهای استان خصوصیات خاص خود را دارد، اضافه کرد: از آبشار آب سفید و دریاچه گهر بیش از یکهزار گردشگر بازدید می‎کنند.توکلی با بیان اینکه صندوق بقعه نذورات امامزاده محمدحسن هر هفته پر می‎شود، ادامه داد: پیگیر هستیم جاذبه گردشگری را در شهرستان افزایش دهیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: قرار است ۳۰ هکتار از اراضی کنار سد حوضیان به فضاهای تفریحی، رفاهی، ورزشی، هنری، اقامتی و سیاحتی را با یک سرمایه‎گذار بخش خصوصی شروع کنیم که متأسفانه ۲ سال است پیگیریم اما به جایی نرسیدیم.وی گفت: به خاطر عدم صدور مجوز سرمایه‎گذار سردرگم است. متأسفانه برخی از سرمایه‎گذاران به خاطر این مسائل از سرمایه‎گذاری در استان پشیمان می‎شوند.

توکلی با بیان اینکه در بخش گردشگری مشکل متولی داریم، یادآور شد: متأسفانه استان با چنین مشکلاتی مواجه شده وگرنه لرستان این قابلیت را دارد که بسیاری از گردشگران شمال کشور را در خود جای دهد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به اینکه ما ظرفیت پذیرش گردشگر نداریم، چنانچه بخواهیم گردشگر جذب کنیم باید در کنار قابلیت استان امکانات را نیز افزایش دهیم، اظهار کرد: در برخی شهرهای استان حتی هتل برای مسافر نداریم و این نقطه ضعف ماست.

وی بیان کرد: صنعت گردشگری استان می‎تواند بیکاری را مرتفع و اقتصاد را توسعه دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان