شما اینجا هستید
فرهنگی » فرماندار پل دختر:بدون برنامه نمی شود کاری از پیش برد

صوره_۲۰۱۵۱۰۲۲_۰۹۱۹۵۲

امام جمعه پلدختر گفت: فلسفه قیام امام حسین (ع) ایستادگی در برابر استکبار و ظلم و ستم و همچنین احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در جلسه شورای اداری پل دختر افزود: قیام سید الشهدا سرشار از درس و عبرت است.وی امر به معروف و نهی از منکر و جهاد و ایثار را از عبرت های قیام ابا عبدالله “عنوان کرد و گفت:در عصری که امام عصر غایب است وظیفه ما این است که به راویان که همان ولی فقیه زمان است مراجعه کنیم.

سوری بااشاره به تطمیع و دنیا طلبی خواص در عصر امام حسین علیه السلام گفت: معیار و شاخصی باید داشته باشیم که رفتارمان را بر مبنای آن تنظسم کنیم.امام جمعه پل دختر افزود: کسی که شیعه امام حسین علیه السلام باشد و امر به معروف و نهی از منکر نکند پسندیده نیست زیرا امر به معروف و نهی از منکر فریضه ایی و اجب است و یکی از اهداف قیام سید الشهدا بوده است.

امام جمعه پل دختر خاطر نشان کرد:نهضت عاشورا این پیام را برای مسلمانان در جهان دارد که مبارزه با ظلم و جور مبارزه ای تمام نشدنی است . وی جهاد و قیام را دارای فضیلت عنوان کرد و گفت:کسانی باید باشند که جان خود را برای خدا و دین فدا کنند.

حجت الاسلام سوری ۳ ۱آبان راروز تبلور بیداری ملت ایران در مبارزه با استکبار ارزیابی کرد و افزود:در ۱۳ آبان سه رویداد مهم، دستگیری و تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۳ ، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ در تاریخ انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و ضرورت دارد راهپیمایی این روز حماسی برگزار شود.وی خواستار توجه شهرداری پل دختر به آسفالت کوچه و خیابان ها از جمله آسفالت خیابان منتهی به مسجد کوی بسیجیان و اداره گاز به گازرسانی به مناطق روستایی شد و گفت: مسئول باید تبعات مدیریستش را نیز بپذیرد و به خدمت گذاری باور داشته باشد . وی تصریح کرد: اگر مدیر اینگونه نباشد حضورش در مسند مدیریت خطرناک است.

وی نشر اکاذیب ،نامه نگاری های دروغ به برخی مسئولین را از مصادیق بی دینی عنوان کرد و گفت: توهین و دروغ هیچگاه با اسلام سازگار نیست و کسی که خود را در مسیر امام حسین علیه السلام می داند باید خط قرمز داشته و به اسلام متعهد باشد.

صوره_۲۰۱۵۱۰۲۲_۰۹۱۹۱۹

فرماندار پل دختر: بدون برنامه نمی شود کاری از پیش برد

فرماندار پلدختر نیز در این جلسه گفت: مدیران جسارت داشته باشند کارهای انجام گفته را تشریح و گزارشات و وضعیت کاری را ارائه دهند  تا شناسنامه شهرستان در بخش های مختلف تنظیم شود.وی افزود: بدون برنامه نمی شود کاری از پیش برد.

نورالدین در منان خاطر نشان کرد: عزاداری های ایام تاسوعا و عاشورا محل تبلیغات سیاسی کاندیداها و تسویه حساب های سیاسی نیست و نباید احساسات پاک عزاداران محلی برای سو استفاده و اغراض شخصی وسیاسیشود .

وی با تاکید بر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت:قداست و احساسات پاک این عزاداری ها نباید محل تسویه حساب ها باشد.فماندار پلدختر گفت: مدیر باید بر وظایفش مسلط باشد زیرا اگر اینگونه باشد ،اشاراف بر کار باعث انجام خوب وظیفه می شود.وی با بیان اینکه مردم باید از حضور مدیر احساس آرامش کنند،افزود: تواضع،اخلاق،کارآمدی،باورخدمت،مردمی بودن از شاخصه های یک مدیر خوب در نظام اسلامی است.

درمنان اضافه کرد: مردم باید متوجه تحرک در عرصه مدیریت شوند.وی با تاکید بر اینکه لازمه همدلی و همزبانی دوری از حاشیه است ،خاطر نشان کرد: همدلی و هم زبانی یعنی اینکه هر کس به بهترین وجه کارش را انجام دهد.فرماندار پلدختر افزود: اگر به مسائل باندی،طایفه ایی و قومی و سیاسی توجه کردیم چطور توقع داریم مردم با ما همدل و هم زبان شوند؟وی با اشاره به اینکه باید به اصل مطلب و وظیفه محوبه بپردازیم،گفت: معیار ارزیابی مدیران کارنامه آنان و موفقیت رد انجام وظایف است.

کارایی بایددر شهرستان ملموس باشد 

وی با اشاره به برخی فعالیت ها در یک ماهه گذشته گفت: الزام شهرداری به ارائه خدمات در بخش عمران شهری و مبلمان و همچنین بررسی مشکلات مخابراتی و اینترنتی شهرستان و ساماندهی خبازیها با تشکیل کمیته ایی ویژه از جمله کارهایی بوده که با جدیت تمام دنبال خواهدشد و مدیران مربوطه موظفند گزارشی از آخرین وضعیت پیگیریها به فرمانداری ارائه دهند.

درمنان عمل گرایی در حوزه مدیریت را مولفه اصلی یک مدیر کارآمد عنوان کرد و گفت: باید برنامه ریزی و کارایی در شهرستان نمود عینی داشته باشد و مردم در عمل کارها را لمس کنند.

وی تصریح کرد: گزارشات باید بر واقعیات منطبق بوده و در انجام وظایف حسینی عمل کنیم.فرماندار پلدختر بارزترین و شاخص ترین نمود راه امام حسین را شهدادانست و گفت: شهدا از همه جیز خود گذشتند تا اسلام و ولایت و ارزش ها زنده نگه داشته شوند.

شعار دولت اعتدال است و ظلم است، اگر کسی در مورد انحصار حرف بزند

وی با تاکید بر اینکه نباید اعتماد مردم با عملکرد ضعیف خدشه دار شود افزود: اصحاب رسانه شهرستان همواره در کنار مجموعه دولت بوده و صاغدقانه پای کار هستند.درمنان ادامه داد: این قشر بی حاشیه دارند فعالیت می کنند ونگاه رسانه ایی در شهرستان نگاهی مثبت و سازنده است.وی انتقاد را چراغ راه ارزیابی کرد و گفت: انتقاد اگر نباشد کارها می لنگد .

وی افزود: بارزترین نمونه حسینی شدن شهدا بودند که از همه چیز خود گذشتند و خود را فدای ولایت کردند، شهادت اوج کمال است، شهدا برای ما آبرو خریدند؛ این خط سرخ شهادت است که ما را در دنیا سربلند کرده، ما باید همانند شهدا ائمه(ع) را الگو قرار دهیم.درمنان گفت: با توجه به شعار سال همدلی و همزبانی که با بینش و درک قوی و بسیار بالا از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده باید توجه کرد، نگاه طائفه‌ای و همراه سیاسی در مسایل برخلاف این شعار است، شعار دولت اعتدال است و ظلم است، اگر کسی در مورد انحصار حرف بزند باید از همه سلایق استفاده شود، موفقیت دولت موفقیت نظام است.

رئیس دادگستری شهرستان پل دختر نیز گفت: خبرنگاران از بیان خبرهای جزئی که احساس امنیت مردم را خدشه دار می کند پرهیز کنند. بیژن سوری تصریح کرد: نظم مراسمات امسال ایام محرم بسیار خوب بوده و حضور نیروی انتظامی بسیار تاصیر گذار بوده است.

وی ادامه داد: شهرستان از حیث امنیت صریب بالایی دارد و اگرمساله جزیی رخ می دهد سوژه کوچکی را خبرنگاران بزرگ جلوه ندهند.وی با عنوان اینکه قانون با هیچ کسی رودربایستی ندارد گفت: با متخلفین انتخاباتی و کسانی که قانون را زیر پا می گذارند برخورد خواهد شد.لسوری اضافه کرد: به شمشیر قانون از همه چیز تیز تر است و ر صورتی که مسئولی در این خصوص تخلفی داشته باشد طبق قانون با آن شخص برخورد خواهد شد.

در حاشیه جلسه شورای اداری

خبرنگار روزنامه اطلاعات با وقت قبلی که از فرماندار پلدختر گرفته بود به انتقاد از برخی مسائل شهرستان پلدختر پرداخت. درویشعلی بخشیوند با اشاره به ضرورت عدم استفاده از عزاداری ها و تکایا در فعالیت های انتخاباتی گفت: فعالیت انتخاباتی در قالب عزاداری ها نباید انجام گیرد. وی گفت: اگر شخصی بلند پایه نظیر نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری به پلدختر سفر می کند بهترین مکان برای سخنرانی او و حضور مردم مسجد جامع است نه مکانی دیگر زیرا با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس شائبه پیش خواهد آمد.

بخشی وند هم چنین به عدم دعوت از برخی هیات هادر جلسات هیئات مذهبی انتقاد کرد و گفت: کسی که سالهاست در شهرستان حضور ندارد و منزلش در خارج از پلدختر است نباید مسئولیت هیات ها را بر عهده داشته باشد .

وی همچنین خواستار تحرک سیاسی در فعالیت های حزبی شد و گفت: باید در زمینه فعالیت احزاب قانونی بستر سازی شود.

  1. پلدختری

    درود بر درویشعلی که حرف مردم را زده عزاداری ها محل سیاسی نیست

  2. ابسری.واشیان.

    در جواب نماینده خبرنگار روزنامه اطلاعات .مردم نیاز به قیم ندارند و خودشان خوب تشخیص میدهند و …. را هم خوب میشناسند

    • ناشناس

      بخشی وند قیم مردم نیست اونایی قیم هستند که از حرف بخشیوند آشفته می شوند

  3. از حامیان دولت تدبیر و امید

    .مردم نیاز به قیم ندارند و خودشان خوب تشخیص میدهند شما هم اگر میتوانید مقام سرشناس و یا شخصیت های برجسته بیارید مسجد جامع و ما با تمام وجود استقبال میکنیم

  4. شهروند پلدختری اصلاح طلب

    با سلام و احترام خدمت دوست عزیزم اقای بخشیوند .ان روزگاران که بعضی سرنوشت انتخابات را تغییر دادند مثا ان زمان که با اختلاف بین سید مهدی موسوی و اقای مرادی باعث برنده شدن سید مهدی شاهرخی شدند ان زمانها هنوز در خاطر ما پاک نشده است .عزیز دل برادر ………

    • ناشناس

      فکر نکنم اون قضیه به شما ربطی داشته باشد از اون اتفاق سالها می گذرد صورت مساله را پاک نکنید حرف های بخشیوند واقعیت است نباید عزاداری ها بشود محل تبلیغات .شهامت درویشعلی قابل تحسین است

  5. ابسری. سرنوشت ساز در انتخابات

    بسمه تعالی/ نه موج سبزیم نه انحرافی/مطیع رهبریم و حد کافی
    مردم سالار و پایبند اصولیم/ مقید و دین حضرت رسولیم
    اصلاح طلبیم ازاد اندیشم/دنبال عزت ایران خویشم
    همدل وا دولت همراه ملتیم/مخالف ظلم و زور و ذلتیم
    دس و دس یک سی مجلس تیرو/سرباز رهبریم د کشور ایرو
    مردم صاحب رای صاحب فرمونن/سی اقا سید کل ها رای بونن
    به امید فرا رسیدن ۷ اسفند
    و حضور پر شور و معنی دار در
    در پای صندوقهای رای

  6. ناشناس

    سرنوشت انتخابات را مردم تعین می کنند نه طایفه ایی که خودش طعم شکست را دور گذشته چشیده -دور عربده کشی برای دیگران به سر آمده بهتر است عاقلانه رفتار کنید شاعر این شعر هم معلوم است چه کسی است اگر مایل باشد تا علامت بدهیم دیگران هم بدانند کیست

  7. ابسری. سرنوشت ساز در انتخابات

    در جواب ناشناسه عزیز دل برادر.من هم تو شعرم گفتم مردم صاحب رای صاحب فرمونن //.سی اقا سید کل ها رای بونن //البته طرفداریا سید اکثر جوونن//اوله وقت رای شون بونن//هیچ طایفه د رای و سید نی معاف//چون یک تنه هیسه جلو انحراف //دوسش داریم کر موسی ابن جعفرمو //د سیدیا واشیو ایشون بیده و برمو///متشکرم .چون ما هم جز این مردم هستیم

  8. ناشناس

    شاعر این ابیات کسی است که محل تولدش……….. کلیومتری شهر است

  9. احمد

    به جای شعر سرودنبرو جلوی آینه و خودت را نگاه کن همه مردم می دانند که شاعران چه کسی هستند و تو را هم خوب می شناسند شکستی دیگر در انتظارت است تو که شکست خورده ایی و خودت شکستت را نمی بینی روز ی خواهی داشت فقط صبر کن جناب آقای ………………..

  10. واشیانی

    یک تنه هیسیم جلو انحراف

  11. احمد

    قیم کسی است که از حرف حق بر آشفته می شود چون آستانه صبرش پایین و به آزادی بیان اعتقاد ندارد

  12. ناشناس

    اگر به نظرات مخالفان بخشی وندنگاه کنید متوجه می شوید که چقدر بی منطق حرف می زنند

  13. اصلاح طلب

    سلام آقای فرماندر
    ما که از دولت تدبیر و امید در پلدختر نه تدبیری دیدیم و نه امیدی .حالا این گوی و این میدان،اول ا…………… سیاسیون را از دور و بر خود تار و مار کن تا به سرنوشت دوست قبلیت دچار نشوی دیگری خدا وکیلی میخواهی برادریت را ثابت کنی بفرما ما در خدمتیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان