شما اینجا هستید
فرهنگی » تشریح برنامه های هفته دولت در لرستان

مدیرکل روابط عمومی استانداری‌لرستان برنامه‌های هفته دولت در این استان را تشریح کرد.به گزارش بلوطستات به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان بهرام رشیدی‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان لرستان افزود: روز سه‌شنبه همزمان با اولین روز از هفته‌دولت که با شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است، دیدار شورای ادارای استان با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد و همچنین نشست خبری استاندار و معاونان استانداری لرستان با رسانه ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دومین روز از هفته دولت با عنوان «حقوق‌شهروندی، محرومیت‌زایی» نامگذاری شده، افزود: در این روز افتتاح خطوط ریلی بازسازی شده در منطقه «تنگه‌هفت» را به صورت نمادین از چهار خط ریلی بازسازی شده استان را خواهیم داشت.رشیدی‌نیا گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ مییارد تومان برای بازسازی این خطوط ریلی استان هزینه شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان سومین روز از هفته دولت را با عنوان«کارمند و خدمت» اعلام کرد و گفت: در این روز افتتاح گازرسانی به روستای «ایمان آباد» لرستان به نمایندگی از ۶۱ پروژه گاز رسانی روستایی استان، حضور استاندار لرستان در برنامه رادیویی مردم و مسئولان، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با دو خانواده شهید و دو خانواده مددجو را خواهیم داشت.

بهرام رشیدی نیا با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته دولت با عنوان «معنویت، مردمداری، عدالت ورزی» تصریح کرد: در این روز حضور کارکنان دولت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه  های استاندار لرستان و همچنین دیدار مردمی با ۶۰ نفر متقاضی وقت ملاقات را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در پنجمین روز از هفته دولت در استان که با عنوان «بهداشت و سلامت» نامگذاری شدهاست، اظهار داشت: بازدید استاندار لرستان از شهر سپیددشت، حضور در جلسه شورای اداری الیگودرز، افتتاح پروژه ها ، بازدید از صنایع الیگودرز و همچنین حضور در جلسه ستاد تسهیل الیگودرز را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین در ششمین روز از هفته دولت که با عنوان«برجام، امنیت و اقتدار ملی» نامگذاری شده سفر وزیر دادگستری به لرستان را خواهیم داشت.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بیان اشت: در قالب سفر وزیر دادگستری به لرستان برنامه های مختلفی از جمله افتتاح چند پروژه در شهرستان بروجرد، افتتاح واحدهای مختلف در بیمارستان شهید رحیمی، برگزاری جلسه شورای اداری لرستان ، دیدار با خانواده شهید و همچنین حضور وزیر دادگستری در صدا و سیمای مرکز لرستان را پیش بینی کرده ایم.

رشیدی نیا برنامه های آخرین روز هفته دولت در لرستان را که عنوان «شهید رجایی و باهنر الگوهای جاودان خدمت» نامگذاری شده را افتتاح واحدهای مسکن مهر در خرم آباد و همچنین برگزاری بزرگداشت هشت شهریور در حوزه علمیه خرم آباد اعلام کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان