شما اینجا هستید
فرهنگی » تکذیب ثبت نام امام جمعه پلدختر در انتخابات خبرگان رهبری

حجت‌الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز

نماینده ولی فقیه در لرستان:تولید انواع موشک، درخواست ملت ایران از مسوولان کشور است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: درخواست ملت ایران این است که مسوولان برای تقویت قدرت دفاعی جمهوری اسلامی، تولید انواع موشک را با سرعت و جدیت دنبال کنند.حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد افزود: آمریکا به بهانه فعالیت های موشکی ایران تحریم های جدید علیه افراد و شرکتها ایجاد کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در کنفرانس وحدت گفت: رهبری فرمودند آمریکا خیرخواه ملت ایران نیست و نباید از دشمنی این دولت غفلت کرد.وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا از روی کینه و عداوت می باشد افزود: اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد و ملت باید بیدارو هوشیار باشد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به میلاد با سعادت پیامبر اسلام و هفته وحدت گفت: کنفرانس وحدت با حضور رهبر فرزانه انقلاب برگزار و سخنان مهم و دقیقی از جانب ایشان در این کنفرانس ابراز شد.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: در شرایط کنونی بصیرت و بیداری مهمترین وظیفه کشورهای اسلامی است که لازمه این مهم حفظ وحدت اسلامی می باشد.
وی تصریح کرد: رهبری در این کنفرانس فرمودند من دیگر امیدی به سیاست مداران ندارم، امید من به علما و روشنفکران راستین است و این قشر وظیفه دارند جامعه اسلامی را از تفرقه دور کنند.وی اضافه کرد: یکی از نکات مهم اشاره شده توسط رهبری در این کنفرانس ، دشمنی آمریکا با جهان اسلام و ضرورت هوشیاری مسلمانان بوده است.
وی با بیان اینکه آمریکا با اسلام و اسلام گرایی مخالف است گفت: آمریکا قصد دارد با طرح ادبیات شیعه و سنی در میان مسلمانان اختلاف ایجاد کرده و از تمدن نوین اسلامی جلوگیری کند.
امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام (ره) به گورباچف این یک پیام را تاریخی و پیام توحید دانست و گفت: شخص گوربا چف از بی توجهی به این پیام ابراز تاسف کرد.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: نامه های رهبری به جوانان اروپا و آمریکا نیز نمونه نامه امام خمینی (ره) به گورباچف است.وی گفت: ما باورداریم همچنان که نامه امام راحل زمینه نابودی شرق شد نامه رهبری نیز باعث بیداری جوانان و نابودی غرب می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: برخی ها به نام همایش مراسم رقص و پایکوبی و آوازخوانی را به صورت مختلط برگزار می کنند.حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: این افراد در مواجهه با اعتراض جامعه، این حرکت خود را به نشاط و شادابی تعبیر می کنند و اعتراض می کنند که چرا آنها را در مقابل دین قرار داده ایم.
وی تصریح کرد: اینگونه رفتار ،آنها را در مقابل دین قرار داده ، چراکه با برگزاری این همایش ها نباید انتظار دیگری داشت.
وی با طرح این پرسش که انتظار دارید با این رفتارها شما را انسان مومن، دلسوز و انقلابی بدانند افزود: هرجا جریان های بی بند و باری، ضد ولایت و جریان های فساد نفوذی هست شما انجا حضورداشته اید.
خطیب جمعه خرم آباد ادامه داد: ما مخالف نشاط و شادابی جامعه نیستیم اما برخی افراد در جلسات خصوصی خود به امام و جایگاه ولایت اهانت می کنند و به ارکان جمهوری اسلامی اعتقاد ندارند.

امام جمعه بروجرد: آزادسازی الرمادی ضربه سنگینی به تروریست ها وارد کرد

امام جمعه بروجرد به پیروزهای جبهه مقاومت و شکست های مکرر تروریست ها در عراق، سوریه و یمن اشاره کرد و گفت: آزادسازی الرمادی ضربه سنگینی به تروریست ها وارد کرد
به گزارش بلوطستان به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مصلی امام خمینی(ره) این شهر آزادسازی الرمادی را یک پیروزی بزرگ برای ملت و دولت عراق دانست و افزود: در جریان آزاد سازی این شهر بیش از یکهزار تروریست به هلاکت رسید و وزیر دارایی این گروه به اسارت در آمد.
وی اظهار کرد: تروریست ها روحیه خود را برای حفظ سایر مناطق تحت کنترل از جمله موصل از دست داده اند زیرا با آزادسازی الرمادی راه برای آزادسازی موصل باز شده است.حجت الاسلام و المسملین ترابی افزود: در سوریه نیز علوش سرکرده گروه جیش الاسلام و شمار دیگری از فرماندهان تروریست ها به هلاکت رسیده اند.
به گفته وی هلاکت علوش ضربه سنگینی به تروریست ها و حامیان آنها وارد کرد بطوریکه جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و سران عربستان از این موضوع ابراز تاسف کردند.وی افزود: تعداد زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع یمن و سوریه در ماه های اخیر کشته یا آواره شده اند و خبری از ابراز تاسف مقامات آمریکایی و غربی نبود ولی برای علوش اشک ماتم ریختند.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه در خصوص نحوه اجرای برجام گفت: ایران هفته گذشته ۱۱ تن اورانیوم غنی شده که حاصل تلاش ۱۰ ساله دانشمندان هسته ای بود را از کشور خارج کرد ولی آمریکا با جلوگیری از سفر سرمایه گذاران به ایران، برداشت غیرقانونی از اموال بلوکه شده ایران و وضع تحریم های جدید، برجام را نقض کرد.
وی تصویب قانون محدودیت سفر به آمریکا را از موارد نقض برجام دانست و افزود: تمام افرادی که از پنج سال قبل تاکنون به ایران سفر کرده اند یا تابعیت چند کشور از جمله ایران را دارند از قانون معافیت روادید سفر به آمریکا مستثنی شدند.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: ایران به تمام تعهدات خود در زمینه توافق هسته ای عمل کرده است ولی آمریکایی ها بارها تعهدات خود را نقض کرده اند.
وی توقف اجرای برجام از سوی ایران را بهترین پاسخ برای بدعهدی آمریکا دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در جریان مذاکرات هسته ای بارها بر بدعهدی آمریکایی ها تاکید کردند.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر لزوم افزایش قدرت بازدارندگی و دفاعی کشور گفت: خوشبختانه رئیس جمهوری دستور ویژه ای به وزارت دفاع و نیروهای مسلح مبنی بر تداوم برنامه موشکی ایران داده است تا توان موشکی ایران روز به روز افزایش یابد.

امام جمعه ازنا:کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند

امام جمعه شهرستان ازنا گفت: کشورهای غربی می‌خواهند با گروه‌های داعشی تفرقه در بین کشورهای اسلامی درست کنند، ولی علمای اسلامی نباید جیره بگیر اروپایی‌ها و آمریکا باشند و باید از حق دفاع کنند، حرف حق را بگویند و از مردم دفاع کنند
به گزارش بلوطستان به نقل از خبرگزاری فارس خطیب نماز جمعه ازنا عنوان کرد: همه دنیا آمریکا ستمگر و خائن را می‌شناسند، ولی بعضی از کشورهای دنیا در این فکر هستند که آمریکا فرشته آنها است، اما در اشتباه هستند، چون آمریکا خودش در منجلاب فساد غرق شده است.
هراتی‌مطلق افزود: کشورهایی که فکر می‌کنند، آمریکا فرشته آنها است، آیا منتظر چه سوغاتی از سوی آمریکا هستند، کشوری که در اوج فساد قرار گرفته است، آمریکایی که همنجس‌گراها ازدواج می‌کنند، این کارهای نشان دهنده، فساد در کشور آنها است.
امام جمعه ازنا در ادامه به کارهای کشورهای غربی اشاره کرد، گفت: اینکه کشورهای غربی بخواهند برای کشورهای مسلمان تصمیم‌گیری و دلسوزی کنند، یک دروغ بزرگ است و این دلسوزی کشورهای غربی برای کشورهای اسلامی فقط برای منافع خودشان و نفت کشورهای اسلامی است.
هراتی‌مطلق در خصوص علمای جمهوری اسلامی ایران در برابر کشورهای غربی اظهار داشت: کشورهای غربی می‌خواهند با گروه‌های داعشی تفرقه در بین کشورهای اسلامی درست کنند، ولی علمای اسلامی نباید جیره بگیر اروپایی‌ها و آمریکا باشند و باید از حق دفاع کنند، حرف حق را بگویند و از مردم دفاع کنند و وظیفه این علما این است در همه جا کشور مردم را از این کشورهای پلید آگاه کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران سال‌ها است، شعارهای مرگ بر آمریکا سر می‌دهد، دلیل آن این است که آمریکا قابل اعتماد نیست و خیانت کار است.
امام جمعه ازنا افزود: آمریکا کور خوانده است که بتواند دخالت یا درسری برای جمهوری اسلامی ایران درست کند، باید بداند مردم ایران از این کشور خائن هیچ ترسی ندارند و در جلوی آمریکا ستمگر ایستاده‌اند.

امام جمعه الشتر: وظیفه همگان است تا نسبت به خطر فروپاشی عفاف آگاهی بدهند

خطیب جمعه الشتر با اشاره به لزوم روشنگری در موضوع حجاب گفت: امروز وظیفه تک تک آحاد جامعه است که نسبت به خطر گسترش بی‌حجابی و بدحجابی و خطر فروپاشی عفاف آگاهی بدهند.
به گزارش بلوطستان به نقل از لرسو، حجت‌الاسلام والمسلمین «موسوی» با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار تأکید کردند که امیدی به سیاستمداران دنیای اسلام نیست و باید علمای دین و روشنفکران راستینی که قبله خود را غرب قرار نداده‌اند، اقدام به روشنگری در میان امت اسلامی بنمایند.
وی افزود: روشنگری‌هایی که در دنیا صورت گرفته، به خاطر سیاستمداران دنیای اسلام نبوده چرا که اگر به سیاستمداران بلاد اسلامی نگاه کنیم می‌بینیم هر کدام به نوعی خودفروخته غرب شده‌اند.
امام جمعه الشتر ادامه داد: سیاستمداران بلاد اسلامی برای حفظ سلطنت و قدرت در میان خاندان خودشان، از اسلام عبور کرده‌اند و عبور هم به شکلی است که آنها برای بقاء خودشان و نسل خودشان بر قدرت، حاضرند مسلمانان را قربانی کنند.
وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است افزود: اگر امروز می‌بینیم در پرتو انقلاب اسلامی ایران و رهبری خلف شایسته و لایق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری که در عصر غیبت جامعه اسلامی را مدیریت می‌نمایند، انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است، به واسطه روشنگری عالمان دینی و اندیشمندان و روشنفکرانی است که اسلام را قبله خود قرار داده‌اند، نه غرب.
امام جمعه الشتر گفت: آن مرامی که قصد داشت حکومت‌ها را به تسخیر خود درآورد، به موزه تاریخ پیوست.
وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی اظهار داشت: امروز هم مقام معظم رهبری بر همان سیره و روش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، نامه‌ای به جوانان اروپا و آمریکا نوشتند و نسبت به توجه به دین و انسانیت گوشزد کردند.
وی خاطرنشان ساخت: دنیای غرب اگر چه در تکنولوژی پیشرفت کرده است اما در دنیای انسانیت به بن‌بست رسیده است و امروز هم رهبر معظم انقلاب با ارسال پیام به جوانان غربی نسبت به بازیافت دین و بازیابی انسانیت هشدار می‌دهند.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به ۱۷دی‌ماه، سالروز توطئه استکباری کشف حجاب به دستور رضاخان پهلوی در سال ۱۳۱۴ گفت: سوغات سفر رضاخان به غرب، تسلیم شدن وی در برابر فرهنگ غربی و مقابله با فرهنگ اسلامی بود.
وی افزود: رضاخان فکر می‌کرد با چکمه‌های قزاقی و دستورات قزاقی می‌تواند حجاب را از سر شیعه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام بردارد اما امروز می‌بینیم که رضاخان نتوانست؛ اما استکبار می‌داند آسان‌ترین راه برای از بین بردن دین، حذف حجاب و کشف حجاب است.
امام جمعه الشتر با اشاره به لزوم روشنگری در موضوع حجاب در سطح جامعه تصریح کرد: امروز وظیفه تک تک آحاد جامعه است که در سطح جامعه از خانواده گرفته تا مدرسه و دانشگاه و نیز رسانه ملی نسبت به خطر گسترش بی‌حجابی و بدحجابی و خطر فروپاشی عفاف آگاهی بدهند و با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی با مقوله ضدفرهنگی بی‌حجابی مقابله نمایند.

امام جمعه الیگودرز:مسئولان پاسخ بدعهدی‌های آمریکا را قاطعانه بدهند

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به احادیث و روایات و آیات قرآن در رابطه با ایستادگی در برابر دشمنان اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان ما بدون توجه به نصایح دلسوزان همواره با دشمنان مدارا و بعضا در مقابل آنها کرنش می‌کنند.
وی به روند اجرای برجام اشاره کرد و افزود: علی‌رغم بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام که نمونه آن تصویب قانونی برای ممانعت از سفر سرمایه‌گذاران به ایران است، مسئولان ما چوب حراج به دستاوردهای نظام زدند و اورانیوم غنی شده را از کشور خارج کردند.
ارزنده افزود: همچنین دو روز پس از خروج اورانیوم غنی شده از کشور ۱۱ فرد و شرکت ایرانی در لیست تحریم قرار گرفت و ۲۲۶ نماینده دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا هم عنوان داشتند که پول بلوکه شده ایران را باید به عنوان غرامت برای پرداخت به کشورهایی که از کشور ایران خسارت دیده‌اند، اختصاص دهیم.
امام جمعه الیگودرز به تدابیر و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با بحث‌های هسته‌ای اشاره کرد و عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب بر خروج مرحله به مرحله اورانیوم تاکید داشتند و عنوان فرمودند چنانچه هر کدام از طرفین برجام را نقض کنند، لازم‌الاجرا نخواهد بود و مسئولان ما می‌توانند به قبل از توافق بازگردند، اما متاسفانه علی‌رغم بدعهدی آمریکا مسئولان ما باز هم به مسیر خود ادامه می‌دهند.
خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به لزوم ولایت‌پذیری مسئولان به صورت عملی گفت: طبق قانون و بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری، آمریکا در حال نقض برجام است و همه کارشناسان داخلی و خارجی هم بر این موضوع مهر تایید زده‌اند که مسئولان باید پاسخ بدعهدی‌های آمریکا را قاطعانه بدهند و از ادامه مسیر خودداری کنند.
ارزنده در ادامه با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: از ماه‌ها قبل گروه‌های شناخته شده‌ای با انجام فراخوان اعضای وابسته خود را برای ثبت نام در انتخابات دعوت کردند و متاسفانه بیشتر این افراد صلاحیت سیاسی و علمی ندارند.
وی با اشاره به کثرت ثبت‌نام‌کنندگان افزود: برخی از این افراد دارای سابقه محکومیت و از فتنه‌گران هستند و با علم و یقین نسبت به رد صلاحیت خود در این عرصه قدم گذاشته‌اند تا پس از انجام مراحل نظارت بتوانند علیه شورای نگهبان جوسازی کنند.
امام جمعه الیگودرز با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در انتخابات گفت: برخی از این افراد با هدف عبور از فیلتر مراجع نظارتی و حضور در انتخابات اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که مردم باید هوشیار باشند، تحت تاثیر جوسازی‌های آنها قرار نگیرند.
وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شرایط داوطلبان اشاره کرد و افزود: عده‌ای خود را تافته جدا بافته می‌دانند و حاضر به شرکت در امتحان نیستند در حالی که شورای نگهبان هیچ تفاوتی برای ثبت‌نام کنندگان قائل نیست.
ارزنده با اشاره به اینکه از شخص خاصی در انتخابات حمایت نمی‌کند، عنوان کرد: درب دفتر امام جمعه به روی همه مردم و داوطلبان انتخابات باز است و همه آنها قابل احترام هستند و این احترام هم دلیلی بر حمایت از آنها در انتخابات نیست.

تکذیب ثبت نام امام جمعه پلدختر در انتخابات خبرگان رهبری

امام جمعه پلدختر ثبت نام خود را برای انتخابات خبرگان رهبری تکذیب کرد. حجت الاسلام محمد سوری در حاشیه نماز جمعه پلدختر در گفتگو با بلوطستان گفت: اخیرا اخباری مبنی بر ثبت نام اینجانب در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری منتشر شده است که کذب محض است.

وی با بیان اینکه انتشار این اخبار به دلیل تشابه اسمی یکی از داوطلبان ثبت نامی خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه لرستان بوده است،افزود: یکی از داوطلبان محترم که در ایام ثبت نام نامزدهای خبرگان رهبری به جرگه ثبت نامی ها پیوسته صرفا با اینجانب هم از حیث نام و هم نام خانوادگی تشابه اسمی دارد و به همین دلیل سایت ها و پایگاههای خبری احساس کرده اند که امام جمعه پلدختر داوطلب نمایندگی خبرگان رهبری شده و از عکس ،مشخصات فردی و رزومه بنده استفاده کرده اند.

  1. مسلم

    خبر نامزدی امام جمعه پلدختر در همه سایت ها پخش شده بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان