شما اینجا هستید
فرهنگی » ر یز گرد ها و بارش باران هم مانع حماسه مردم پلدخترنشد

به گزارش بلوطستان علیرغم شرایط نامناسب جوی وبارش باران  از ساعات اولیه صبح ۲۲بهمن سیل جمعیت از گوشه و کنار شهر پلدختر به سمت میدان شهیدبهشتی وخیابانهای منتهی به آن  سرازیر شد.حضور کودکان ، نوجوانان و جوانانی  که با دست داشتن پرچم های کوچک جمهوری اسلامی ایران به جمع راهپیمایان پیوستند،از جلوه های این راهپیمایی مردم غیور پلدختر بود که باحضور حماسی خود نشان دادند همانند سالهای گذشته با ایستادگی و پایداری از انقلاب  خویش  ودستاوردهای آن حفاظت و حراست خواهند کرد.
مردم پلدختر امده بودند این پیام رابدهند که  آمریکا با اعمال تحریم ها، خیال باطلی را در سر می پروراند و اگر تصور می کند که جامعه اسلامی ما زیر بار تحریم ها سر خم خواهد کرد، تصوری باطلی است.راهپیمایی ۲۲بهمن پلدختر در حالی برگزارش د که به گفته رئیس اداره هواشناسی این شهرستان  میزان ذرات معلق در هوا  ۱۶ برابر حد استانداردبوده است.

علیرغم وضعیت نامناسب آلودگی هوا ی پلدختر و دید افقی کمتر از سیصد متر مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته واین شرایط جوی هم مانع شکوه حماسی مردم پلدختر در راپپیمایی ۲۲بهمن نشد.

55656.jpg - 50.21 Kb

حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه پلدختر در جمع راهپیمایان پلدختر باتمجیدازحضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن گفت: مردم پلدختر همواره در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت حاضر هستند.امام جمعه پلدختر افزود:پلدختر که به هویزه ثانی شهرت دارد  و حضورپررنگ آحاد مردم در راهپیمایی نشان می دهد که مردم این شهرستان به انقلاب ورهبری وشهدا التزام عملی دارند.

حجت الاسلام لرونداظهارداشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب بوده و امروز رسانه های مختلف این حضور حماسی را به همه دنیا مخابره خواهندکرد.امام جمعه پلدخترگفت:راهپیمایی پرشکوه امروز  خلق حماسه سیاسی قدرتمند برای ایران اسلامی است.و ی افزود:حضورپرشورشمامردم باعث شکست توطئه های دشمنان ایران اسلامی شده وبا حضور خود در این رخدادحماسی به دنیا نشان دادید که آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را پاسداری و صیانت خواهیدکرد.

امام جمعه پلدختر گفت:ملت ایران با بصیرت و آگاهی و زمان شناسی از نظام و خون شهدا حفاظت و پاسداری می کنند.وی تصریح کرد:امروز ثابت شدمردم همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

راهپیمایی 22

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان