شما اینجا هستید
فرهنگی » «علی‌زاده» مسئول جدید شاخه‌ی کوهدشت شد

۱۲

حاجی‌علی شیراوند  دبیر حزب هم‌بستگی شاخه کوهدشت استعفا کرد . به گزارش بلوطستان  ساعتی بعد کریم ملک‌آسا نائب رئیس این حزب علی علی‌زاده را جای‌گزین وی ساخت آن‌گونه که کرم ملک‌آسا، دبیر استانی حزب همبستگی به خبرنگار ما گفت: استعفای جناب شیراوند بدون اطلاع ما و بدون اطلاع قبلی تهران بوده است و ما هم چون سایر شهروندان از طریق سایت‌ها متوجه شدیم که ایشان استعفا کرده به همین خاطر بی‌درنگ امورات اداری جایگزین وی طی شد و تنها چند ساعت پس از نامه‌ی استعفایش، علی علیزاده(شمس) از فعالان فرهنگی و  رسانه‌ای کوهدشت را جانشین شیراوند نمودیم.

به گزارش بلوطستان حزب هبستگی از احزاب اصلاح‌طلب و تشکل‌های اصلاح‌طلب ایران محسوب می‌شود. که در سراسر کشور شعبه دارد، رسانه‌ی این حزب روزنامه اسرار است.  متن حکمی که کریم ملک‌آسا طی آن علی علیزاده(شمس) را بعنوان دبیر حزب هم‌بستگی شاخه کوهدشت منصوب کرده بدین قرار است:

جناب آقای علی علیزاده (شمس)

نظر به تجربیات ارزنده جنابعالی در فعالیت‌های سیاسی به موجب این حکم به‌عنوان دبیر و عضو شورای مرکزی حزب همبستگی شهرستان کوهدشت منصوب می‌‌گردید تا در چارچوب مقررات و آیین‌نامه‌های حزب فعالیت نمایید. موفقیت جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کریم ملک‌آسا/ نایب رئیس حزب همبستگی ایران اسلامی

رونوشت:

۱ـ استانداری محترم لرستان جهت همکاری لازم.

۲ـ فرمانداری محترم شهرستان کوهدشت جهت همکاری لازم

۳ـ دبیرخانه حزب همبستگی ایران اسلامی

۴ـ دبیر حزب همبستگی استان لرستان جهت اطلاع و همکاری لازم.

گفتنی است علی‌زاده سردبیر اسبق هفته‌نامه بیان لر  و  از اهالی رسانه‌ی استان محسوب می‌شود. وی دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد در رشته حسابداری می باشد، و از جوانان فعال اصلاح‌طلب کوهدشت به حساب  می‌آید و سال ۹۲ بعنوان کاندیدای شورای شهر در رقابت‌های انتخاباتی شرکت کرد.

به گزارش بلوطستان در بخشی از نامه شیراوند که خطاب به دبیر حزب همبستگی استان لرستان نوشته شده و در فضای مجازی منتشر گردیده ، آمده است:«احتراماً به استحضار می رساند که این‌جانب حاجی علی شیراوند مسئول دفتر حزب هم‌بستگی شاخه‌ی کوهدشت به دلیل اجحافی که در کمال ناباوری در حقم روا داشته اند ، توان و انگیزه مرا برای ادامه مسئولیت سلب نموده و رغبتی جهت ارائه خدمت در قالب تشکیلات در خود احساس نمی کنم»

  1. محمودی

    با سلام
    انتخاب بجا و شایسته جناب عالی را تبریک عرض می نمایم

  2. فرهنگی

    امید وارم آقای علیزاده مرام نامه حزبو به جا بیاره. ارزوی توفیق

    • فرهنگستان

      شک نکنید با شناختی که بنده از آقای علیزاده دارم حتما حتما که ایشان موفق خواهند بود

  3. سید

    تبریک/آقای علیزاده لیاقت بیشتر از اینها رو دارند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان