شما اینجا هستید
گفتگو و گزارش » وقتی رانندگان در سایه ی ماشین های خود می آرامند

به گزارش بلوطستان ترمینال مسافربری هجرت کوهدشت که روزانه مسافرین شهرهای کرمانشاه، پلدختر، ایلام، اسلام آباد، رومشگان، کونانی، درب گنبد، و سرپل سیمره از ان راهی سفر می شوند با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند بنا به درخواست رانندگان بدانجا رفته و از نزدیک با مشکلاتشان آشناشدیم. باهم به مرور گلایه های رانندگان و مسافرین پرداخته و  از زاویه ی دوربین بلوطستان به تماشای وضعیت ترمینال می نشینیم.

Untitled-1

گفتنی است خبرنگار بلوطستان چند بار با تلفن آقای کرمی شهردار کوهدشت تماس گرفت اما متأسفانه همراه ایشان خاموش بود و نتوانست سوالات خود را با او درمیان گذاشته و نظرش را در این باره جویا شود از این رو مخاطبان منتظر پاسخ و توضیحات  شهردار محترم و مسئولین مربوطه می مانند.

           14

خلاصه ی سخن رانندگان این بود که

۱- امکانات کم است

۲- سکوی مینی بوس ها سایبان ندارند

3

۳-استراحت گاه نیست، صندلی وجود ندارد تا رانندگان و مسافرین روی آن بشیند. برخی از رانندگان از فرط خستگی روی کارتن و در سایه ی ماشین های خود دراز می کشند.

13

۴-از لحاظ نظافت و بهداشت فضای داخلی کنار دیوارها مشکل دارد

6

10

12

۵-آب سرد کن خرآب است

9

۶-تاکسی های شخصی ها نیز مسافر کشی می کنند

۷- راهنمایی رانندگی و پلیس ۱۱۰ هیچ گونه نظارتی ندارد و نیرویی که نظم و امنیت را برقرار کند در داخل ترمینال نیست

۸-نمازخانه ی ترمینال کولر ندارد و درروزهای گرم قابل تحمل نیست دربش قفل است؛ در حالی که می توان از آن هم برای نماز خواندن و هم برای استراحت رانندگان استفاده کرد.

1

4

۹- سرویس بهداشتتی مشکل دارند  نظافت رعایت نمی شود مایع دستشویی ندارند.

8

7

۱۰ جای مینی بوس و تاکسی جدا نیست

رانندگان کونانی اظهار داشتند که از بس امکانات کم است به داخل شهر می رویم و مسافرکشی می کنیم و این امر هم برای شهروندان و هم برای تاکسی های داخل شهر و هم برای خودمان مشکلاتی بار آورده است.

5

شرکت پیمانکار گله داشت که به دو شرکت قنبر و بابک غرب هردو یک غرفه داده شده در حالی باید به هر کدام یک غرفه اختصاص یابد.

قاسمی اظهار داشت: «ماهیانه بالغ بر ۶ میلیون تومان از طرف شرکت و از منبع درآمد عوارضات اخذ شده به شهرداری پرداخت می شود و هیچ گونه خدماتی به ما و رانندگان و مسافران ارائه نمی دهند در حالیکه این مبلغ باید صرف خود ترمینالو مسافرن شود و اگر نیمی از این مبلغ را برای ترمینال هزینه می کردند الان بهترین امکانات را داشتیم»

وی در پاسخ به اینکه آیا تا کنون برای رفع مشکلات به شهرداری و مقامات مسئول مراجعه کرده اید به بلوطستان گفت بارها پیگر رفع مشکلات شده ایم اما متأسفانه هر بار با پاسخ های سربالا مواجه گشته ایم و نظرشان این بود که شما چکار به این کارها دارید کاری نکنید که راننده ها بیایند و برای ما ایجاد دردسر کنند.

  1. رانندگان ترمینال

    آقای شهردار ما منتظر توجه و لطف شما هستیم. امیدمان را نامید نکنید

  2. مهرداد شهبازی

    با سلام خدمت شهردار و فرماندار محترم شهرستان کوهدشت
    نظربه اینکه ترمینال مسافربری مکانیست برای ورود و خروج مهمانانی که از استان های همجوار به شهرمان عزیمت میکنند لذا شایسته است توجه بیشتری درجهت رفاه و و بهداشت و همچنین امنیت مسافرین صورت گیرد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان