شما اینجا هستید
سرفرازان » کتاب فرهنگ اعلام شهیدان لرستان منتشر شد

مراد روشنی امروز در آیین رونمایی از سند هویتی شهید دانشجو و طلبه علی عباس حسین پور که به‌عنوان شهید شاخص دانشجوی استان لرستان نیز معرفی شده است، اظهار کرد: در وصیت نامه هیچ شهیدی ذکر نشده است که فرزند من را چگونه به دانشگاه بفرستید و با طرح اینگونه مسائل است که باید برای معرفی شهدا توسط رسانه ها مطرح شوند.
بنیاد شهید

وی با بیان اینکه دانش آموز ما باید این را بداند که دانش آموز هم سن و سال او در زمان جنگ برای اینکه بتواند به جبهه برود شناسنامه خود را دست کاری می‌کرد، افزود: دانش آموز ما باید بداند اگر امروز دانش آموز غزه ای، لبنانی، عراقی و سوری در مقابل اسرائیل و تروریست ها مقاومت می کنند این تاثیر خون شهدای دانش آموز ما است.
مدیرکل بنیاد شهید لرستان با اشاره به اینکه امثال شهید حسین پور دروس حوزوی را که آموخته بودند با خون خود برای ما ترجمه کردند، گفت: به برکت فرهنگ شهادت انقلاب اسلامی امروز توانسته است که هیمنه فرهنگ طاغوت که مجهز به ثروت، قدرت و تزویر و ریا هستند بشکند.
روشنی به چاپ کتاب فرهنگ اعلام ۶۲۲۴ شهید استان لرستان اشاره کرد و افزود: این کتاب در قالب ۷۰ کلمه شهدای استان را پردازش کرده است.
وی با بیان اینکه بیوگرافی شهدا در این کتاب آمده است تصریح کرد: میانگین هرم سنی شهدای استان لرستان براساس داده‌های این کتاب بین ۴۰ تا ۴۵ سال است.
مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: کتاب فرهنگ اعلام شهدای لرستان به‌زودی به مسئولان ذی ربط استان ارائه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان