شما اینجا هستید
فرهنگی » کشف محموله قاچاق برنج در پوشش پیاز

پیاز وبرنج
 

فرمانده انتظامی پلدختر از کشف دو محموله قاچاق در پلدختر خبر داد. به گزارش بلوطستان سرهنگ صفر عبدالوند صبح امروز به بلوطستان گفت:  با تلاش مامورین انتظامی شهرستان محموله قاچاق لوازم خانگی،آبمیوه و برنج خارجی در پلدختر کشف وضبط شد.

وی افزود: این دو محموله قاچاق طی ۲۴ساعت گذشته با کنترل محروهای مواصلاتی شهرستان پلدختر از سوی مامورین انتظامی شهرستان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی پلدختر ادامه داد:  ارزش ریالی این محموله ها دومیلیارد و۳۰۰میلیون  ریال تخمین زده شده است. وی گفت: محموله جاسازی شده برنج های قاچاق به طرز ماهرانه ای در بار پیاز یک کامیون جاسازی شده بود که با هماهنگی مرجع قضایی با اجرای برنامه کنترل محورهای مواصلاتی در دوراهی بابازید کشف و ضبط شده بود.

سرهنگ عبدالوند خاطر نشان کرد: همچنین محموله های کالای قاچاق خارجی شامل کالای قاچاقی نظیر ۲۹هزار۲۷۲قلم انواع لامپ کم مصرف،برنج وچای خارجی،آبمیوه،روغن وماشین لباسشویی بود کشف و ضبط شده و در این رابطه دونفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

برپایه این گزارش در دو ماه اخیر کشف کالای قاچاق در شهرستان پلدختر با تلاش نیروی انتظامی پلدختر ادامه داشته و حجم بسیاری بالایی از کالای قاچاق در مبادی ورودی شهرستان پلدختر کشف و ضبط شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان