شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آتش سوزی مهار شد / نیروی انتظامی عوامل آتش سوزی را دستگیر کرد

image248156

فرماندار پلدختر گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع کوه گردکانه تخت چان مهار شد.قدر ت الله ترابی نژاد در گفتگو با بلوطستان تصریح کرد: کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر و  وجود پوشش گیاهی بالایی  مهار آتش را سخت کرده بود ضمن اینکه وزش باد شدید موجب گسترش آتش در منطقه شد و همین امر کنترل آتش سوزی را با مانع مواجه می کرد.

وی ادامه داد: خسارات ناشی از این آتش سوزی حجم پایینی داشته و بیشتر پوشش گیاهی و چوب های خشک منطقه طعمه حریق شده است.فرماندار پلدختر افزود: در چنین حادثه ایی باید واقعیت ها را منعکس کرد و نباید ارزش زحمات نیروها را نادیده گرفت.

ترابی نژاد ادامه داد: به طور مداوم در منطقه حضور فیزیکی داشته ام و حتی درخواست بالگرد دادیم اما باید پذیرفت امکانات لرستان در این زمینه محدود است.وی افزود: باید کارشناسی حرف بزنیم ، من خود در این زمینه کارشناس هستم و می دانم که برای مهار آتش سوزی که در یک منطقه صعب العبور و دور افتاده اتفاق افتاده توان نیروهای اعزامی به منطقه تا رسیدن به مقصد نهایی تحلیل می رود و از آنجا که آتش سوزیها در ارتفاع پانصد متری رخ داده بود کار برای ما سخت شده بود.

کراپ‌شده - آتش سوزی جنگلهای پلدختر

قدر ت الله ترابی نژاد با تقدیر از امداد رسانی نیروهای مردمی،بسیج و نیروی انتظامی و دهیاران و اعضای شوراهای روستایی و کل دستگاههای که پای کار بوده اند ، خاطر نشان کرد: مناطق دوردست در معرض حوادث خواهند بود و باید پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث احتمالی در آینده چاره اندیشی شود.

فرماندار پلدختر گفت:  مسببین آتش‌سوزی کوه‌های چارتا و کرکی با تلاش نیروی انتظامی دستگیر شده اند. وی افزود: این دو نفر شناسایی و دستگیر شده و پیگیری و کار پلیسی برای عوامل احتمالی دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

  1. نوروزی

    چرا به شعور مردم توهین می کنید.جنگل های بوط تخت چان از بین رفتن آقا ذفرمایش کرده جنگل نبوده پوشش گیاهی و چوب بوده خدا شاهد است که این حقیقت ندارد

  2. ناشناس

    جناب فرماندار شما در همه جیز متخصص هستید یک روز می گویند در امر آب ، روز در امر جنگل و مرتع منتظر تخصصهای بعدی هستیم؟؟؟؟؟؟

    • ------vv

      اگر تخصص داشتید با تکنیک های مدیریتی عوامل موفقیت در مدیریت را اجرا می کردید و کاری نمی کردید که مدیران ضعیف همچنان باقی بمانند

  3. جوان حامی دولت

    چرا اقای فرماندار نسبت به تغییر مدیرا نی که شرایط مدیر بودن را ندارند و فقط با زور نماینده مدیریت میکنند اقدام نمی کند نمی دانم در نمازجمعه شعار میدهد که من به دور از سیاسی کاری و سیاسی بازی بعنوان نماینده دولت کارم را انجام میدهم ولی بعضی ادارات مثل ….. بروید حکم کارگزینی مدیرانشان را نگاه کنید انها اصلا شرایط مدیر بودن را طبق قانون ندارند ایا قطع رجال است که فقط در صورتی میتوانی مدیر باشی که فامیل نماینده باشی اقای فرماندار یا خوابی یا اینکه خودت را به خواب زدی و فکر میکنی مردم چیزی نمی دانند و مطمئن باش مردمی که ولی نعمت انقلابند خیلی از بعضی از شما مسئو لین جلوترند .انتظار میرود به صورت جدی تغییر مدیران قبلی که به صورت اتوبوسی امده اند در دستور کار قرار گیرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان